הפעם פגעו בי באופן רציני והחלטתי לא לשתוק. על פי הכינוי שלי (נמסיס) ניתן להבין שהפעם החלטתי להגיב ועל כן הפצתי את הסיפור בכל פורום צרכנות שמצאתי. פניתי גם לאיגוד המלונות - עדיין לא קיבלתי תשובה. ופניתי גם לשני אתרים המציעים את האפשרות להגיש תלונה אשר הם בודקים אותה מול הגורם עליו מתלוננים ונותנים המלצות כיצד לנהוג. בשיחה הראשונה נפגעתי בשיחה השניה כבר הייתי ללא מילים בכל מקרה... תודה שהקשבת העניין היה כבר לפני כמעט שבוע ועדיין מציק לי מאוד