לקוחות הזויים

לקוחות הזויים

לאחרונה התחלתי לעבוד בשירות לקוחות של חברת אבטחה ויצא לי להיתקל בתופעה חריגה ביותר של לקוחות שמשלמים הרבה כסף לחברה כדי שתאבטח את עסקיהם ו/או בתיהם ושפשוט... ברגע האמת לא אכפת להם מהרכוש שלהם. או שאכפת מאוד, עד שזה מגיע לשינה.
למשל, היה לקוח אחד מאיזור הצפון, בעלים של מפעל. לילה אחד הייתה חגיגה של אזעקות אצלו בעסק ובמקרה חריג שכזה חובה להתקשר אליו מיידית ולדרוש ממנו לצאת למקום, במקביל לשליחת סייר וניידת משטרה (אם אכן המשטרה מגיעה). כשהתקשרתי להודיע לו וביקשתי שייצא, וכמעט, כמעט התחננתי שרק ייצא למקום הוא התעקש, ואני מצטטת: "רק כשהעסק שלי יישרף, תתקשרי אליי". כאילו מה, אתה מדבר ברצינות? אז על מה אתה משלם כסף? הרבה כסף? העסק שלך זה לא הנשמה שלך? אם יש דבר שבשבילו תעזוב הכל ותרוץ אליו זה לא העסק שלך? כל מערכות האבטחה, והשירות הטלפוני 24/7 והסיורים שאתה משלם עליהם, נועדו רק כדי להודיע לך במקרה יחיד בו המפעל שלך הפך למדורת ל"ג בעומר? מאוד מוזר לי לשמוע לקוחות כאלה.
הייתה גם לקוחה מרחובות שהיה לה מקרה דומה עם המספרה שלה והיה צורך להודיע לה וכו'. התגובה שלה הייתה: "בשביל זה את מעירה אותי באמצע הלילה?" אז בשביל מה כן?
 


הזוי מאוד. אני לא אתפלא אם אחר כך הם יחפשו איך להאשים את המוקד במקרה של נזק.

לצד זאת, הזכרת לי תקופה שזכיתי לטלפונים ממוקד איתוראן, הראשון מבינהם הגיע באמצע הלילה, לנייד של העבודה דאז. התברר שמישהו שילם על התראה לרכב, אבל לא נתן את המספר הנכון/ההשערה שלי הייתה שזה אחד מקודמיי בתפקיד שלא עדכן את המספר אצלם.
 

קריסטה

New member
שאלה

במקרה של פריצה, לא אתם אמורים לטפל בזה?
מה יועיל לכם בעל העסק במקום?
 
כמובן שמטפלים

וחלק מהטיפול השלם הוא הודעה מיידית ללקוח. תפקיד הסייר שאנחנו שולחים במקביל למשטרה נועד להגיע בזמן, לסרוק את המקום ולנסות להבריח את הפורצים אם הם אכן נמצאים שם.
וכשפורצים לך את העסק, או כשיש חשש סביר לזה, לא תצאי למקום? תמשיכי לישון? בעל עסק שלא יוצא למקום אחרי שקיבל את הדיווח והתבקש לצאת - לא מקבל את כספי הביטוח.
 

קריסטה

New member
אני פשוט מנסה להבין את המטרה

של להביא את בעל העסק למקום.
אני הייתי מפחדת להתקרב למקום בו יש פורצים, ומעדיפה שחברת האבטחה ששכרתי במיטב כספי והמשטרה יעשו את עבודתן...
 
חברת האבטחה עושה ככל יכולתה

כדי למנוע פריצות בזמן. בדר"כ מצליחים לסכל ויש פעמים שלא מצליחים, אבל זה לא העניין.
לגבי הגעת בעל העסק למקום - מתישהו הוא יהיה חייב להגיע ועדיף כמה שיותר מהר מרגע שהוא מיודע. לקוחות אף-פעם לא מתעמתים עם הפורצים מהסיבה הפשוטה שהם כבר ברחו מבעוד מועד (עם או בלי השלל) או במנוסה מהמשטרה.
 

Gn434

New member
לא,

בדיוק בגלל זה אני משלם לחברת האבטחה.
תפקיד חברת האבטחה הוא לבדוק מדוע יש אזעקה-אם הכל תקין-אין בכלל מה להודיע ללקוח (אולי למחרת בבוקר).
צריך להודיע באמצע הלילה רק אם יש בעיות.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
יותר גרוע כשזה עסק בשכונת מגורים...


קרה לי פעמיים בשנה האחרונה עם שני עסקים ברחוב שבאמצע הלילה האזעקות שלהם צפצפו וכלום...

לראשון הזמנתי משטרה שוב ושוב וזה לא עזר (בדיעבד אני יודעת שטעיתי שלא ביקשתי להגיש תלונה) וזה נגמר רק כשחיפשתי ב-144 את הפרטים של הבעלים, ניסיתי את כל הטלפונים שיכלו להיות רלוונטיים, בסוף הגעתי לקרובת משפחה והיא אמרה שתעדכן אותו (כנראה הבהירה לו שהיא לא רוצה עוד טלפונים משכנים עצבניים...).

בפעם השנייה יצאתי החוצה, מצאתי את המספר של המוקד, התקשרתי... הנציגה אמרה שהם כבר עברו שם פעמיים (לא הייתה פריצה) ושהיא תתקשר שוב לבעל העסק. אמרתי לה כן, עכשיו, אם אני לא ישנה בגללו שגם הוא לא יישן, החוצפן.

בהמשך לחוק לביטול אזעקות רכב בשלה השעה לחוקק אותו הדבר גם לעסקים בשכונות מגורים. גם ככה כולם אדישים, למה שהשכנים יסבלו? שהאזעקה תצפצף למוקד ולבעלים ותיתן לנו לישון בשקט.
 
למעלה