לקוחות סלקום שימו לב
כידוע סלקום עומדת להשיק רשת GSM בקרוב. בנסיון להעלות את רמת השרות מאפשרת סלקום לאחרונה לפנות עליה כדואל, אך * שימו לב* את התשובה אתם עשויים לקבל בעל-פה, מה שכמובן עלול להתברר כתשובה שגויה, ואז "לכו חפשו..." להן הדברים לפניכם: ->הודעה מקורית: טרם קיבלתי את תשובתכם בנוגע לפניה 48950 מזה שבועיים. אזכיר כי פנייתי היא רק לקבל בכתב מידע שכבר מסרתם לי בשיחת טלפון. אשמח אם תוכלו לזרז את הטיפול בפניתי. ->תשובה: הרשה לנו להודות על שפנית אלינו באמצעות הדואר האלקטרוני. בכדי לתת מענה מלא ומהימן לנושא שלשמו פנית, תדרים ברשת GSM העתידית בסלקום, נבדקים פני הדברים בצורה מעמיקה בחברתנו. בדיקה זו עשויה לארוך זמן העולה על הזמן הנהוג בחברתנו למתן מענה לפניות כתובות כשלך. עם סיום בחינתנו את הנושא תועבר אליך תשובתנו בעניין. בכבוד רב, סלקום ישראל בע"מ --> תגובתי: מוזר מאוד! תשובה בעל פה קיבלתי מנציגכם תוך פחות מ24 שעות. אך כאשר אני מבקש לקבל את התשובה בכתב, דרוש לכם פרק זמן העולה על הזמן הנהוג. האם עלי להבין מכך שתשובת נציגכם לא היתה אמינה? ואתם לא תפעילו רשת GSM בתדר 1900? האם זוהי מדיניותכם להטעות את לקוחותכם? אציין שלפי המידע שמסרתם לי, הזמנתי כבר מכשיר סלולרי שיתאים לתדר 1900. כשההנחה היתה לחבר את המכשיר לרשת החדשה לאחר ההשקה. אינני מקבל את תשובתכם ואני דורש לדעת האם המידע שמסר לי נציגכם בפניה הקודמת היה נכון או שיקרי! שימו לב, ניב
כידוע סלקום עומדת להשיק רשת GSM בקרוב. בנסיון להעלות את רמת השרות מאפשרת סלקום לאחרונה לפנות עליה כדואל, אך * שימו לב* את התשובה אתם עשויים לקבל בעל-פה, מה שכמובן עלול להתברר כתשובה שגויה, ואז "לכו חפשו..." להן הדברים לפניכם: ->הודעה מקורית: טרם קיבלתי את תשובתכם בנוגע לפניה 48950 מזה שבועיים. אזכיר כי פנייתי היא רק לקבל בכתב מידע שכבר מסרתם לי בשיחת טלפון. אשמח אם תוכלו לזרז את הטיפול בפניתי. ->תשובה: הרשה לנו להודות על שפנית אלינו באמצעות הדואר האלקטרוני. בכדי לתת מענה מלא ומהימן לנושא שלשמו פנית, תדרים ברשת GSM העתידית בסלקום, נבדקים פני הדברים בצורה מעמיקה בחברתנו. בדיקה זו עשויה לארוך זמן העולה על הזמן הנהוג בחברתנו למתן מענה לפניות כתובות כשלך. עם סיום בחינתנו את הנושא תועבר אליך תשובתנו בעניין. בכבוד רב, סלקום ישראל בע"מ --> תגובתי: מוזר מאוד! תשובה בעל פה קיבלתי מנציגכם תוך פחות מ24 שעות. אך כאשר אני מבקש לקבל את התשובה בכתב, דרוש לכם פרק זמן העולה על הזמן הנהוג. האם עלי להבין מכך שתשובת נציגכם לא היתה אמינה? ואתם לא תפעילו רשת GSM בתדר 1900? האם זוהי מדיניותכם להטעות את לקוחותכם? אציין שלפי המידע שמסרתם לי, הזמנתי כבר מכשיר סלולרי שיתאים לתדר 1900. כשההנחה היתה לחבר את המכשיר לרשת החדשה לאחר ההשקה. אינני מקבל את תשובתכם ואני דורש לדעת האם המידע שמסר לי נציגכם בפניה הקודמת היה נכון או שיקרי! שימו לב, ניב