לקוח השאיר כבר פידבק חיובי ועכשיו טוען שלא קיבל את המוצר

MegaMan4

New member
לקוח השאיר כבר פידבק חיובי ועכשיו טוען שלא קיבל את המוצר

משהו פה נראה לא הגיוני. הוא לא חדש באיביי.
המעקב תקוע (משלוח אקו לארה"ב)
עכשיו הוא דורש זיכוי. החבילה נשלחה ב-25.11

מה מומלץ לעשות ? מנסה למשוך אותו עוד קצת אבל הוא דורש זיכוי
 

trilliane

Well-known member
מנהל
מבחינת הזמנים זה לא בלתי הגיוני לנוכח הקריסה של USPS

וכבר היו על כך כמה שרשורים בשבוע האחרון. מצבך אינו חריג; דואר ארה"ב מזייף כבר זמן רב ועכשיו לקראת החגים הוא צולע קשות...
&nbsp
חבילה ששלחתי באקו ב-30/11 ויצאה מישראל ב-1/12 נסרקה בארה"ב (NY) לראשונה רק ב-12/12 (והיא נשלחה בדואר אוויר, כן? לא נדרשו לה 12 ימים להגיע לארה"ב, היא פשוט חיכתה לתורה). היא כבר נמסרה (תודה לאל) בפנסילבניה לפני כמה ימים, אבל המעקב אכן היה תקוע לא מעט (מזל שזו מדינה קרובה לניו יורק...).
&nbsp
חבילה שגולשת בפורום שלחה (לא באקו, בדואר רשום) לארה"ב הגיעה ליעדה לאחר חודש כמעט.
&nbsp
לשתי חבילות (ללא מעקב) שנשלחו אליי בחודשיים האחרונים מארה"ב חיכיתי שבועות ארוכים (לאחת כשישה שבועות, לשנייה כמעט שמונה!).
&nbsp
כרגע חבילה ששלחו לי ב-16/12 מנוודה לניו ג'רזי ב-Priority (שבימים כתיקונם נמסר תוך יומיים, גם מחוף לחוף וגם לפי הלו"ז המשוער כבר הייתה אמורה להימסר ביום שני 19/12) תקועה, לא ברור היכן (כי המעקב לא מתעדכן). וזה Priority, הדואר שמקבל עדיפות, כן? אקו לא מקבל שום עדיפות (חרף הבולשיט שמנסים למכור בדואר). אם בודקים מספרי מעקב של אקו ב-USPS כתוב מפורש שהם First Class, כלומר המשלוח הבסיסי (וכך גם הובהר לי בעבר בשיחה עם שירות הלקוחות של USPS).
&nbsp
חבילה שנשלחה אליי מפנסילבניה לישראל (First-Class Package International) גם כן ב-16/12 הגיעה ב-17/12 לשיקגו ומאז המעקב קפא. נראה ששם היא עדיין תקועה.
&nbsp
לסיכום, כל המעקבים תקועים כרגע כי הדואר האמריקני מוצף. זו אינה אשמתך, נסה לשקף זאת ללקוח בצורה שלא תישמע בכיינית או מאשימה אלא עניינית ואמינה, לאחר בדיקה. תהיה אמפתי, תסביר לו שאתה לוקח אחריות מלאה ובכל מקרה תחזיר לו את כספו אם החבילה אכן לא תגיע, אבל היא כבר בארה"ב (מה בעצם אומר המעקב ב-USPS? כתבת שהוא תקוע, לא כתבת היכן) אבל בגלל העומס העצום של החגים המעקב פשוט לא מעודכן ואין לך שליטה בכך.
 
למעלה