לקוח מתלונן על תקלות 10 ימים אחרי שקיבל את החבילה

blzvi

Active member
הקלפים בידיים של הקונה

הקונה יבצע מה ש eBay יחליטו בשלב הסיכסוך
הוא ודי יבצע dispute אם המוצר לא תקין מבחינתו אין לו בו חפץ,יבקש להחזיר למוכר
אם הגדרת בליסט החזרות אז אתה מארגן החזרה.
אם לא אז על חשבונו הוא מחזיר על פי כתובת משלוח שאתה צריך לספק לו ,וכאשר המוצר חוזר אליך אתה מזכה אותו על כל הסכום +המשלוח שלו.
בכל אופן אם לא מחזיר ומעדיף לשמור על המוצר אז הצעה שלך להחזר חלקי ודי תתקבל עליו.
לא קל להיות מוכר ב eBay
 

Arrowhead

New member
לקוח מתלונן על תקלות 10 ימים אחרי שקיבל את החבילה

מכרתי רכיב למחשב ללקוח. הוא קיבל אותו ב-19 לחודש (יש אישור חתימה שלו כי נשלח עם שליח). עכשיו מעל 10 ימים שהמוצר אצלו אני מקבל הודעה שהמוצר לא עובד יותר.

מיותר לציין שלפני ששלחתי לו את המוצר בדקתי שהוא תקין. מה קורה עכשיו מבחינת ההתנהלות מולו ומול איביי?
 

blzvi

Active member
הוא יבקש החזרה

אתה תשלם על ההחזרה .
אתה תזכה אותו בסכום המכירה כאשר המוצר יחזור אליך
 

Amiram_e

New member
זה מה שיקרה

1. הלקוח יפתח החזרה.
2. אתה תאשר את ההחזרה. המשלוח יהיה עליך
3. כשר המוצר יגיע אתה תבדוק אותו.
אם המוצר תקין, תדחה את ההחזר.
אם המוצר לא תקין תסגור את קייס ההחזרה והכסף יחזור ללקוח.
 
למעלה