David Shlomo
New member
לילה טוב לכל החברים
דקה לפני שאני נרדם רציתי לשתף אתכם בכמה תובנות לגבי הדבר החשוב ביותר שאנו בעלי העסקים מנסים לפתור אותו והוא מקסימום פרסום העסק שלנו במינימום השקעה/הוצאה כספית הגונה
פרסום יכול להיות בכל מיני צורות שונות
וכאן נדבר על הפרסום המתקדם בדיגיטל בנקודת הנחה שיש לנו כבר אתר/פלטפורמה כזאת או אחרת וכאן יש שני סוגי קידום שחשוב שניתבונן בהם קידום העסק שלנו בזכות עצמו או בזכות אחרים ההבדל בין שני הסוגים זה ההבדל בין עסק עצמאי וחזק לבין עסק תלותי התלוי באופן מתמיד במקדם האתר/פלטפורמה ו בתשלום תמידי על כל לקוח ו בשביל שנבין מול מה אנחנו עומדים חשוב שנבין איך עובד קידום מול מנועי החיפוש ועם זאת גם גילוי נאות למען היושר העיסוק שלי או בקידום עסקים בדיגיטל
ובכל זאת אני אשתדל להשים את הדברים כמו שהם
קידום מתחלק לשני קטגוריות קידום ממומן לאותו גוף חיפוש/פלטפורמה ש כפי שכולם מבינים זה קידום תלותי
קידום טבעי שבו יש לאותו מנוע חיפוש אינטרס לחשוף אותנו זה יכול להיות בגלל הרבה סיבות אבל בשורה התחתונה זה כי אנחנו מעניינים את קהל היעד שלו מסיבה כזאת או אחרת
וכאן הקידום הטבעי מתחלק לשניים
א הנפוץ ביותר באמצעות קישורים ו תעבורה חיצוניים אנחנו משכנעים את המנוע חיפוש שאנחנו גדולים ומעניינים החיסרון זה שוב תלות בקישורים חיצוניים ננסה חודש אחד לא לשלם ל מקדם האתר זה פשוט לחזור לאותה נקודה שהתחלנו שזה בעצם אחד הסיבות ש מקדמי אתרים עובדים ככה בנוסף אין צורך בהרבה יידע בקידום פשוט הרבה קישורים
ב קידום האתר בזכות עצמו וזאת באמצעות
מבנה קישורים טוב בשילוב מילות מפתח.
מילת מפתח כשמה כן היא יש לה חשיבות רבה בתוצאה הסופית
למעשה מילת מפתח מנצחת היא מילה המכילה שני תכונות
שמנוגדות אחת לשניה, המילה הכי שימושית ורלוונטית לתחום מצד אחד
ושתהיה גם המילה שהכי פחות חשבו עליה,
נשמע מסובך?
האמת שלא, בעזרת כלים מתקדמים ובשילוב הראש הישראלי שלנו כמובן,
(כן תתפלאו הוא גם לפעמים עוזר)
נגיע לתוצאה המדהימה ופשוט נשלב בין שני הניגודים.
אלא גם מתחת לכל תמונה, כן, זה בהחלט חשוב!
וזה בדיוק הסיבה שבונים אסטרטגיית קידום, לפני העיצוב,
אבל שימו לב!
לא בצורה מוגזמת עד 5 אחוז בדף, אח"כ GOOGLE מסמן אותנו ולא שווה,
השלב השלישי הוא קידום של כל דף בפני עצמו למרות שנעשה קישור מדף לדף
חשוב גם לקדם כל דף בתור יחידה נפרדת!
לפעמים נרצה מילת מפתח שונה כמובן לפי העניין והתחום שאותו נרצה לקדם
דבר נוסף לשירותכם על קידום שכדאי לכם לדעת:
95% מהגולשים נשארים בדף הראשון ורק 5% אחוז מתחלקים לשאר הדפים
כך שהדרישה בעמוד הראשון היא בעצם דרישה בסיסית.
רוצים לדעת עוד? תתקשרו אלינו השיחה לא עולה
או באתר אם תפוז החמודים מסכימים לקישור https://bd-digital.co.il
דקה לפני שאני נרדם רציתי לשתף אתכם בכמה תובנות לגבי הדבר החשוב ביותר שאנו בעלי העסקים מנסים לפתור אותו והוא מקסימום פרסום העסק שלנו במינימום השקעה/הוצאה כספית הגונה
פרסום יכול להיות בכל מיני צורות שונות
וכאן נדבר על הפרסום המתקדם בדיגיטל בנקודת הנחה שיש לנו כבר אתר/פלטפורמה כזאת או אחרת וכאן יש שני סוגי קידום שחשוב שניתבונן בהם קידום העסק שלנו בזכות עצמו או בזכות אחרים ההבדל בין שני הסוגים זה ההבדל בין עסק עצמאי וחזק לבין עסק תלותי התלוי באופן מתמיד במקדם האתר/פלטפורמה ו בתשלום תמידי על כל לקוח ו בשביל שנבין מול מה אנחנו עומדים חשוב שנבין איך עובד קידום מול מנועי החיפוש ועם זאת גם גילוי נאות למען היושר העיסוק שלי או בקידום עסקים בדיגיטל
ובכל זאת אני אשתדל להשים את הדברים כמו שהם
קידום מתחלק לשני קטגוריות קידום ממומן לאותו גוף חיפוש/פלטפורמה ש כפי שכולם מבינים זה קידום תלותי
קידום טבעי שבו יש לאותו מנוע חיפוש אינטרס לחשוף אותנו זה יכול להיות בגלל הרבה סיבות אבל בשורה התחתונה זה כי אנחנו מעניינים את קהל היעד שלו מסיבה כזאת או אחרת
וכאן הקידום הטבעי מתחלק לשניים
א הנפוץ ביותר באמצעות קישורים ו תעבורה חיצוניים אנחנו משכנעים את המנוע חיפוש שאנחנו גדולים ומעניינים החיסרון זה שוב תלות בקישורים חיצוניים ננסה חודש אחד לא לשלם ל מקדם האתר זה פשוט לחזור לאותה נקודה שהתחלנו שזה בעצם אחד הסיבות ש מקדמי אתרים עובדים ככה בנוסף אין צורך בהרבה יידע בקידום פשוט הרבה קישורים
ב קידום האתר בזכות עצמו וזאת באמצעות
מבנה קישורים טוב בשילוב מילות מפתח.
מילת מפתח כשמה כן היא יש לה חשיבות רבה בתוצאה הסופית
למעשה מילת מפתח מנצחת היא מילה המכילה שני תכונות
שמנוגדות אחת לשניה, המילה הכי שימושית ורלוונטית לתחום מצד אחד
ושתהיה גם המילה שהכי פחות חשבו עליה,
נשמע מסובך?
האמת שלא, בעזרת כלים מתקדמים ובשילוב הראש הישראלי שלנו כמובן,
(כן תתפלאו הוא גם לפעמים עוזר)
נגיע לתוצאה המדהימה ופשוט נשלב בין שני הניגודים.
השלב השני שהמומחים לא אוהבים לספר, זה להכניס את מילות המפתח לא רק בטקסטאלא גם מתחת לכל תמונה, כן, זה בהחלט חשוב!
וזה בדיוק הסיבה שבונים אסטרטגיית קידום, לפני העיצוב,
אבל שימו לב!
לא בצורה מוגזמת עד 5 אחוז בדף, אח"כ GOOGLE מסמן אותנו ולא שווה,
השלב השלישי הוא קידום של כל דף בפני עצמו למרות שנעשה קישור מדף לדף
חשוב גם לקדם כל דף בתור יחידה נפרדת!
לפעמים נרצה מילת מפתח שונה כמובן לפי העניין והתחום שאותו נרצה לקדם
דבר נוסף לשירותכם על קידום שכדאי לכם לדעת:
95% מהגולשים נשארים בדף הראשון ורק 5% אחוז מתחלקים לשאר הדפים
כך שהדרישה בעמוד הראשון היא בעצם דרישה בסיסית.
רוצים לדעת עוד? תתקשרו אלינו השיחה לא עולה
או באתר אם תפוז החמודים מסכימים לקישור https://bd-digital.co.il