לקוח שאומר שלא קיבל את החבילה שלו

koldunia

New member
לקוח שאומר שלא קיבל את החבילה שלו

יש לי לקוח בארה״ב והמוצר נשלח עליו בדואר רשום. לפי המספר מעקב המוצר רק בסטטוס נשלח. לפי הצילום מסך שהלקוח שלח הוא delivered to the unit. מכיוון שהוא אומר שלא קיבל אותו ואין אותו בסניף שלו הוא רוצה את כספו בחזרה. אם הוא יחליט לפתוח דיספיוט הצילום מסך הזה מכסה אותי? אפילו אם בדואר ישראל כתוב רק ״נשלח לארה״ב״?
 

אורית810

New member
ממש עכשיו היה לי קייס דומה

משלוח נמסר, אבל לא לבן אדם הנכון. הלקוח פתח קייס, הסלים וזכה. עשיתי מחקר קטן בעצמי והתקשרתי לשירות לקוחות, אמרתי להם איפה לבדוק מה, והם אכן החזירו לי את הכסף. בצילום מסך שהוא שלח לך, דרך איזה אתר הוא בדק את זה? אם תדעי להגיד להם איפה מופיעה המסירה, ככה שהם גם יוכלו לראות את זה, את לא אמורה להפגע כל עוד המשלוח נמסר באמת בכתובת הנכונה. הם מבקשים לראות לפעמים את הוכחת המשלוח שזה נשלח לכתובת הנכונה, או לחלופין שבאתר יהיה כתוב המקום בו זה נמסר וזה יהיה תואם לכתובת.
 

koldunia

New member
היא שלחה צילום מסך מאפליקציית

איביי. האם זה מספיק אם יקרה לי מקרה דומה? כי בדואר ישראל אין שום מידע חוץ מזה שהחבילה נשלחה. נ.ב. בסוף המשלוח הגיע אליה עם שליח משום מה. (דואר רשום מגיע עם שליח לארה״ב?)
 
למעלה