לקוח שני שלי כבר פותח לי קייס על אי הגעת פריט לאחר 4 חודשים!

eshak

New member
לקוח שני שלי כבר פותח לי קייס על אי הגעת פריט לאחר 4 חודשים!

קייס באיביי לא פייפאל

איך זה יכול להיות??

תודה מראש!
 

trilliane

Well-known member
מנהל
ממה שזכור לי אפשר לפתוח תלונה באיביי אך לא להסלים אותה

מנגד, אם המוצר אכן לא הגיע והלקוח היה מאוד סבלן (או קצת רחפן...) ופנה אליך רק אחרי ארבעה חודשים, מה זה משנה? תן לו שירות כפי שמגיע ללקוח שלך.
 

eshak

New member
זהו גם אני חשבתי, אבל כתוב לי שהוא יכול להסלים

"If you don't reply, or if the buyer isn't satisfied with the outcome by Jan 26, 2017, the buyer can escalate the request to eBay Customer Support."

מה זה משנה? זה מאוד משנה! אני מתפרנס מאיביי ולכן חייב לדעת איך המנגנון עובד...

תודה רבה!
 

trilliane

Well-known member
מנהל
מתפרנס בכבוד ובהוגנות, לא? לכן לא ברור לי מה זה משנה

אם לקוח שלך לא קיבל את המוצר, תשאיר אותו בלי פתרון רק כי הוא לא יכול להסלים?
 

eshak

New member
יש לפעמים מספרי מעקב מחברות מסויימות שהתוקף שלהן נגמר לאחר

4 חודשים ואם לקוח קיבל אני לא יכול להוכיח במקרה זה.
ועדיין לא מבין למה את הולכת למקום הזה כל הזמן, יש חוקים באיביי- ואם לקוח מצליח לפתוח קייס לאחר הזמן החוקי זה פאק של איביי וזו הבעיה.
 
למעלה