לקראת טיסה בשבוע הבא - תאילנד, עזרה בתכנון:

yitsy

New member
לקראת טיסה בשבוע הבא - תאילנד, עזרה בתכנון:

היי, שלום לכולם.
אנחנו זוג בני 22+ שטסים בשבוע הבא לתאילנד, ונשמח למעט עזרה והכוונה בנוגע להתלבטויות אחרונות.
אז ככה, דברים שלא ניתן לשנות - אנחנו ממריאים ב-2 לחודש ועולים על טיסה ארצה ב-25. הזמנתי טיסה פנימית מראש מבנגקוק לצ'אנג מאי ולקראת סוף הטיול מפוקט לבנגקוק (יהיו לנו בערך יומיים בבנגקוק, אולי אפשר להקדים ביום את הטיסה לבנגקוק).

ימים 1-5:
את הטיול כאמור נתחיל בצ'אנג מאי, שם נבלה את הלילה הראשון במלון – בעיקר ננוח ונסתובב. לאחר מכן עוד 3 ימים מלאים נישאר בצ'אנג מאי - טיול ג'יפים של טאנה, ואת היום החמישי נתחיל באומגות אשר אמורות להסתיים בצהריים ומשם אנחנו אמורים להספיק לעלות על הסעה לכיוון פאי. נגיע לפאי לקראת הערב, האם היום הזה שרוף?
בימים 6 ו-7 נהיה בפאי במשך כל היום.
ביום 8 לטיול (ה-10 לחודש) ניסע בחזרה לצ'אנג מאי משם נעלה על טיסה לקוסמוי (עדיין לא הזמנו את הטיסה, לחכות עם זה?).
ב-15 לחודש אנחנו הולכים למסיבת הפול מון. איך הייתם ממליצים לבלות את הזמן בנתיים בקוסמוי? להישאר באי או לנסות לראות עוד מקומות?
לאחר הפול מול התכנון הוא להגיע לפוקט ולבלות את הזמן עד ה-23 לחודש כאשר בבוקר נטוס לבנגקוק, עד לטיסה בחזרה לישראל בלילה.

מה דעתכם על המסלול? מה הייתם ממליצים לשנות או להוסיף? למשל ביקור בקופיפי כשנגיע לפוקט, וכו'....

תודה רבה. אני שובר את הראש בצורה די רצינית ולא מצליח להגיע למשהו שאני שלם איתו.
לילה טוב!
 

בראדשו00

New member
הי yitsy

כאחת שביקר שלוש פעמים בתאילנד.

פול מון הוא בפופנגאן ולא הייתי באי הזה.

אך באשר לשאלות ששאלת -

ממליצה בהחלט כבר להזמין את הטיסה מצאנג' מאי לקו-סאמוי מכיוון שאתם כבר ממש קרובים לנסיעה וכך יש סיכוי שתיהיינה לכם יותר אופציות לזמני טיסות פתוחים.

הטיסות שאפשריות הן של החברות THAI או BANGKOK AIRWAYS

אנחנו פשוט עלינו לאתר שלהם באינטרנט והזמנו את כרטיסי הטיסה באשראי - יש פשרות לכיוון אחד, שני כיוונים, זמני טיסות. הכל שם מאד ידידותי למשתמש.

לגבי קו-סאמוי אם אתם מגיעים אליה ב- 10 לחודש ותצאו משם ב- 15. יש לכם חמישה לילות, זה די ויותר למקום הזה.

אני ובעלי היינו שם שבוע וזה המון!

אבל נהנינו - בטן גב - ים, שווקים, בריכה, אפשר בכל מקום שציינת (כמו פוקט גם קו-סמוי) לקחת טיולים לעוד מקום ולחזור למקום הלינה שהזמנתם באי.

בהחלט כדאי לבקר באי קופיפי וכדאי לנסוע לשם מפוקט. יש חברות (אין צורך לארגן זאת מראש) שאתם נוחתים ומגיעים ממש למלון שמפוזרות בכל מקום ומוכרות את הטיולים כולל הכל (סירה מהירה, מים מינרליים חופשי, פירות, צהרים, שהייה בחוף, מהמם...) והכל כלול במחיר).


לגבי פאי? אני לא יודעת מה זה המקום הזה? זה בצפון?

נשאלת השאלה מדוע החזרה שוב לצאנג' מאי אלא אם לא הבנתי משהו במסלול?

בהצלחה ואם יש עוד שאלות בכיף!

תאילנד זה מקום מדהים!
 
הצעה לחלוקת ימים

הנסיעה לפאי היא ארוכה ומעייפת שאורכת כ-3 שעות נסיעה בדרך מפותלת. העיירה פאי, הינה עיירה מדהימה ביופיה ולהקדיש לה יומיים זה מעט. לא יהיה לכם ממש זמן להקדיש לה, היות והיות הראשון הינו יום ההגעה וביום הדני העזיבה עד לשעות הצהריים המוקדמות. במידה ואתם יכולים להוסיף יום לפאי, זה רצוי.
בנוגע לטיסה לקוסמוי, כדאי שתזמינו מראש.
בתקופת הפול מון, רוב בתי המלון מחייבים את הלקוחות ב-5 לילות.
4 ימים קוסמוי 10-15
6 ימים 5 לילות קופנגאן 15-20
4 ימים פוקט 20-23 את לא יכולה לשלב ב-4 ימים גם את קופיפי, אתה יכול לבחור פוקט או קופיפי.
 

yitsy

New member
כנס בבקשה:

כן ידוע לי כי הנסיעה מתישה ומייגעת, לכן אני מגיע לפאי בערב ולאחר מכן מקדיש לה יומיים שלמים ע"פ התכנון שרשמתי:
הגעה בערב - יומיים מלאים בפאי -יום לאחר מכן יציאה בבוקר לצ'אנג מאי בחזרה.

האם ידוע לך מהי השעה המוקדמת ביותר אשר ניתן לצאת מפאי לצ'אנג מאי? יש כרגע אפשרות להזמין טיסה ל-13:55 דרך "בנגקוק איירוויז", השיקול העיקרי הוא האם נספיק לצאת בבוקר ולהספיק לטיסה מבלי להיות באטרף או לחוצים, שכן להפסיד את הטיסה הזו משמע להפסיד קרוב ל-800 שקל :\
יש מוניות שיוצאות כך שנוכל לצאת מוקדם יותר מהאוטובוסים/ואנים בעלות דומה?

ראיתי שאפשר לטוס גם דרך "קאן איירליינז", אבל מפחיד אותי שיתחילו להגביר אותי יתר על המידה עם משקל הכבודה ועוד יותר הזמן שהמטוס *אמור* לצאת: 11:00 (עקרונית זה טיסה של 25 דקות אבל מי יודע אם זה יוצא בזמן או שנתעקב שם).

ולשאר הדברים שרשמת:
4 ימים בקוסמוי ואז עוד 6 ימים בקופנגן נשמע לי כמו יותר מדי, התכנון הוא בכלל להגיע מקוסמוי לקופנגן בספיד בואט בלילה של המסיבה...
מכאן שאני אתן יותר ימים לאזור פוקט ויוכל לבקר בקופיפי, לא?
 

sani48

New member
לא מציע לך לקחת ספיד בואט

בלילה של המסיבת פול מון,היו לא מעט תאונות של סירות שהתנגשו אחד בשני בלילה(גם הראות לא טובה,וגם אלה שמשיטים את הסירה שיכורים לרב),אם כבר אז תקח את המעבורת לשם ולמחרת בבוקר תחזור לקוסמוי,חוץ מזה בעיני זה פספוס להגיע לקופנגן רק בשביל הפול מון ולא לישון שם כמה ימים,אבל זה שיקולים שלך,תעשו חיים
 
הגעה מפאי לצאנג מאי

ההסעות יוצאות החל מהשעה 7:30 בבוקר. אתם יכולים להזמין מראש הסעה, בתר של aya. במידה ותיקחו את ההסעה של 7:30, תבקשו לרדת בשדה התעופה. אם ניקח מרווח זמן, עם מקדם בטחון, מקסימום תגיעו בשעה 11:30 וזה בהגזמה. רצוי שתזיזו את הטיסה לשעה 13:55 תוכלו לעזוב את פאי, גם בשעה 8:00 בבוקר.
http://www.ayaservice.com/aya-ticket.php
 

בראדשו00

New member
yitsy ראה תגובתי ל"מרכז למטייל"

אודות האי של ג'יימס בונד מפוקט והנסיעה לקופיפי מפוקט....
 

בראדשו00

New member
קו-פיפי אפשר לעשות בטיול של יום

ולחזור לפוקט.

אין שום בעיה ונהני מיום שלם באי.

השאלה באמת כמה זמן נותנים לפוקט.

חשוב לי לציין שאני הייתי בפוקט לפני הצונאמי (2000) ואחרי הצונאמי (2012) ולא ניתן להשוות איך היא נראית לפני ואחרי.

בעבר כל בתי המלון היו בקו החוף וזה היה תענוג! הכל על קו החוף - מלונות, החופים, הבריכות של המלון, השווקים, הברים ועוד...

צריך לקחת בחשבון גם יום נסיעה לאי של גיימ'ס בונד מפוקט שזו חוויה שממש לא כדאי לפספס.
 

yitsy

New member
תודה,

ולשאלתך, אין יותר מדי ברירות אלא לחזור לצ'אנג מאי מפאי כי אין דרך אחרת להגיע לקוסמוי. זו עיירה קטנה, יש להם שדה תעופה קטן ממנו ניתן לעלות על טיסות במטוס של 12 נוסעים. נשמע מפחיד יותר מהנסיעה באוטובוס אבל 25 דקות טיסה...
 

T o m c o

Member
מנהל
אתם נוסעים לשלושה שבועות נטו. 21 ימים נטו אתם נמצאים בתאילנד (מתעלם מיום הטיסה הלוך ויום הטיסה חזור).

לפני שאתחיל את התגובה, אזהיר ואומר - ככל הנראה לא תאהבו את התגובה שלי, היא תיצור לכם יותר נקודות מעורערות ביחס למה שכבר יש לכם בנוי בתכנית, יותר מאשר נקודות הודאות שיש לכם במסלול שלכם כרגע.

להספיק 6 יעדים (צ'יאנג מאי, פאי, סאמוי, פנגאן, פוקט ובנגקוק (בלי להתייחס לפיפי)) זו משימה לא פשוטה בכלל. מדובר על די הרבה יעדים בטווח הזמן שיש לכם...

עיקר הסרבול הוא המעברים - ארוכים, מתישים, ובעיקר שורפים זמן שאין לכם הרבה ממנו, גם אם מדובר בטיסה - שחוסכת זמן של מעבר (ביחס לאוטובוס או רכבת), עדיין נשרף חצי יום לפחות על הפרוצדורה, ככל שיש יותר כאלה - יש יותר זמן "שרוף".

אני חושב שבמסגרת הזמן שיש לכם וכמות היעדים שהצבתם, אתם הולכים לקבל חוויה של "תפסת מרובה - לא תפסת!", חוויה של "לרדוף אחרי השעון", להספיק כמה שיותר בכמה שפחות זמן.

לדעתי זו טעות, לדעתי בחופשה (ולא משנה אם זה טיול אחרי צבא, חופשה מהלימודים, או סתם נסיעה לחו"ל) לא זו צריכה להיות ההרגשה, צריכה להיות הרגשה של רוגע, פחות מרדף.

לדעתי להצליח לבקר בשתי הקבוצות של איי דרום תאילנד בטיול קצר כל כך זה חבל, זה לבזבז זמןעל מעברים מיותרים ולהמעיט בערכן של בנגקוק וצ'יאנג מאי.

לעשות את את צפון תאילנד בחמישה-שישה ימים זה לעשות עוול לאזור הזה, אני בצ'יאנג מאי בלבד הייתי במצטבר כמעט שבועיים ועדיין יש לי תחושה שאני עוד אחזור לשם, שלא מיציתי את מה שיש לראות, לעשות ולחוות בעיר הזו.

לעשות את הטיול של טאנה - שעל פניו, על פי תכנית הטיול שלכם נראה כאילו הוא מאוד מתאים לכם - זה לרוץ לסמן
על מה שיש לראות בצפון - הכל בשיא המהירות ובחוויה ישראלית ממוצעת מינוס. לדעתי - לעשות את האתרים האלה (אזור ההרים) בצורה רגלית, לחוות את השטח, שינה בבקתות במרכז היער או בכפר בראש ההר, נותנים חוויה שהיא יותר טובה ויותר אוטנטית מחווית טיול הג'יפים, שהיא בגדול חווית המיץ של הזבל הישראלי.
את האתרים שאינם באזור ההרים ונמצאים מחוץ ליערות - ע"ע צ'יאנג ראי (העיירה) ומשולש הזהב (גבול בורמה-תאילנד-לאוס) אפשר לעשות בטיול מאורגן נפרד שיהיה יותר ממצה ופחות מרדף אחרי הזמן.
בעיר צ'יאנג מאי עצמה יש המון דברים לעשות - החל משווקים, דרך מקדשים, ועד קורסי בישול של יום אחד שהם חוויה נחמדה מאוד. זה יכול בקלות מאוד למלא גם שבועיים ימים וזה עוד לא קרוב ללהיות ממצה..

חישבו שוב - האם שישה ימים זה מספיק עבור אזור הצפון בשבילכם?!
שיקלו לבצע שינוי ולהוסיף ימים לצפון תאילנד, לשנות את טיול הג'יפים לטיול ברמה אחרת, פחות המוני, יותר רגלי, יותר לראות נופים - פחות לסמן
על כל מה שאפשר...
להוסיף טיולי יום/חצי יום לאזור המקדש הלבן, משולש הזהב. להוסיף קורס בישול, ביקור במקדשים באזור העיר, טיול רגלי עצמאי באיזור העיר העתיקה, טיול לדוי אינתאנון (ההר הגבוה בתאילנד שנמצא לא רחוק משם).

ונמשיך דרומה לכיוון האיים - כאמור באזור דרום תאילנד יש שני מקבצי איים -
הצד המערבי של דרום תאילנד - ים אנדמן - האיים פוקט, פי פי, לנטה וכל אזור ריילי ביץ' ואו-נאנג (מחוז קראבי).
הצד המזרחי של דרום תאילנד - מערב מפרץ תאילנד - האיים סאמוי, פנגאן, טאו.
המרחק האווירי בין שני המקבצים הוא כ-250 ק"מ, אווירי, במעבר יבשתי זה עשוי לקחת בלי בעיה כ-8 שעות ואף יותר - היות וחלק במים, וחלק על היבשה, מעבר אווירי יקח כ-4 וחצי שעות לפחות (שעתיים לפני טיסה (נסיעה + צ'ק אין ובורדינג), שעה וקצת טיסה, ועוד שעה וקצת אחרי (איסוף מזוודות, ונסיעה)).

באשר לסאמוי-פנגאן ומסיבת הפול-מון, אם אתם אכן מחליטים לעשות את השייט הלוך וחזור משני צדי המסיבה (ללא שהות בפנגאן) - בדקו שוב שאכן יש בשעות רלוונטיות לכך, באמצע הלילה - אין מעבורות, ואם רוצים ללכת לישון - לא תוכלו למצוא איפה לעשות זאת בפנגאן ללא הזמנה מראש, ובתקופת הפול-מון ישנה דרישת מינימום הלילות להזמנה (אם אני לא טועה, חמישה לילות).

(באשר למעבר למערב - אין לי הרבה מה להוסיף עליו, אני חושב שמיותר לעשות את המעבר אליו, אז להוסיף עוד מעבר לעוד אי - זה כבר בכלל...)

בנגקוק - יום וחצי?! זה הכל?!
אתם מודעים למה שיש בעיר הזו? מה יש לעשות? לראות? איפה צריך לבקר?
יום וחצי זה רחוק מיליוני שנות אור מלהיות ממצה, העיר הזו - שהיא גדולה בשטחה מתל אביב רק פי 31, ובאוכלוסיתה גדולה במיליון מכלל אזרחי מדינת ישראל, יש בה הרבה מאוד מה לראות!
החל משווקים - לילה, יום, סופשבוע, פרחים, אוכל ועוד, דרך מקדשים, ארמון, פארקים, מוזיאונים ועד קניונים, מסעדות, אתרי בילוי שונים.
יום וחצי?! זה כל מה שאתם מקדישים לה?! נראה לי חבל...

ההמלצה העיקרית שלי -
חישבו שוב, טוב טוב, איזו הרגשה אתם רוצים בטיול הזה, ובהתאם תעשו את התכניות, לשנות אפשר תמיד, להגיד "טוב, אז את זה אני משאיר לפעם הבאה" אפשר תמיד, רק צריך לדעת לעשות את זה, לדעת להגיד שבמסגרת הזמן הנתונה - אי אפשר להספיק עוד, משהו צריך להישאר בחוץ - על משהו צריך לוותר, לפחות הפעם.

כמו שאמרתי - יכול מאוד להיות שלא אהבתם את התגובה, שהיא ערערה לכם דברים שחשבתם שהם ודאיים עד עכשיו.
מקווה שתצליחו למרות זאת להגיע למשהו שאתם שלמים איתו, מסלול שתהנו ממנו.
אם יש עוד שאלות, אתם מוזמנים לשאול...
 

yitsy

New member
תודה רבה על התגובה המושקעת והמפורטת, כנס

אני מאמין שעדיף לגלות דברים מוקדם כשעוד ניתן לתקן מאשר מאוחר כשאי אפשר. אכן הצלחת לערער אותי במידה מסוימת, אשקול לערוך שינויים בחיוב.

אכן ההרגשה והרצון הראשוניים היו להספיק לטעום כמה שיותר, ומכיוון שהטיול הוא אכן קצר, הרגשתי שאם אקח הכל ב"איזי" ארגיש פספוס. המעברים ותכנון הטיסות מתחילים לייאש אותי כבר עכשיו כי הראש כואב מרוב תכנונים ובדיקות, אבל הגישה הייתה שאם הכל ילך חלק חוץ מחור עמוק יותר בכיס וכאב ראש עכשיו נספיק להנות מכל העולמות במחיר של 2 ימי קונקשנים פחות או יותר..

לגבי הטיולים הרגליים (במידה ונחליט לוותר על הג'יפים של טאנה, אני צריך להתייעץ עם החברה) - דרך מי מומלץ להזמין, הסוכנויות הישראליות מספקות את השירות?
האם יש טיול ג'יפים אולי קצר יותר או שנותן דגש יותר גדול על זמן איכות במקומות ומשלב רגלי? הייתי סגור לגמרי על הג'יפים של טאנה עד שהתחלתי לקרוא כאן בפורום ואת התגובה שלך בפרט. האמת היא שאבא שלי המליץ על המקום, אבל כמובן מצד שני הוא לא ניסה את החוויה האחרת.

מה לגבי פאי? שמעתי עליה כ"כ הרבה דברים טובים, ולמרות שלשנינו אין רשיון על קטנוע אני מרגיש שחובה לבקר שם, ולכן אני מקדיש לה 2 ימים מלאים, ועוד ערב של התאקלמות בהתחלה.

האיים - אני מרגיש שאם אקדיש לצד המזרחי נניח 10 ימים או יותר כאשר עיקר השהייה היא בקוסמוי-קופנגן בלבד ארגיש מיצוי בשלב די מוקדם. נניח ונוותר על הצד המערבי - יש באמת מה במזרחי בכל הזמן הזה?
והבנתי שקופנגן הוא אי קטן, ובגדול אני לא בליין גדול אבל להגיע למסיבת הפול-מון אכן חשוב לשנינו. האם כדאי בכל זאת להזמין 5 לילות באי וכנראה לשלם יקר על פחות איכות בגלל התקופה?

שוב אני מודה לך על התגובה, אני לא רואה את זה כמובן מאליו כלל וכלל :)
 

T o m c o

Member
מנהל
טוב, בוא ננסה לצאת מהתסבוכת... ההרגשה והרצון לתפוס כמה שיותר בכמה שפחות זמן הם טבעיים, אצל כולם זה ככה, וזה לא משנה כלל אם אתה צעיר, מבוגר, ישראלי, אמריקאי, זכר, נקבה, או חייזר לצורך העניין.
בחופשה (כל חופשה שהיא) תמיד יש את הרצון להספיק כמה שיותר בכמה שפחות זמן.
עיקר התגובה הקודמת שלי עסקה בלרווח את הלו"ז ופחות לרדוף אחרי הזמן, בעיקר כי אני חושב שזה יותר גורע מחווית הטיול מאשר מוסיף לה.
גורע - מוסיף תחושת רדיפה אחרי השעון, גורע עוד כסף מחשבון הבנק (להספיק יותר משמע עלויות רבות יותר), מוסיף המון עצבים על כל דבר אם משהו הכי קטן בלו"ז משתבש ולא הולך כשורה.
מוסיף - מעט חוויות.

באשר לטיולים הרגליים - בערב ההגעה שלכם לצ'יאנג מאי - כנס לסוכנות טיולים, בקש מהם להציע לך טרק רגלי באיזור ההרים. כל סוכנות טיולים שתפגוש תשמח להציע לך מספר רב של כאלה.
אני לפני כ-4 שנים עשיתי "טעות", בעת הזמנת טיול הג'יפים של טאנה שהייתי סגור שעליו אני הולך הזמנתי בטעות את הטיול הרגלי של אותה החברה לאותו אזור הרים, הטיול שלא כמו טיול הג'יפים לא היה המוני ו"ישראלי", טיילנו רגלית באזור ההרים קבוצה של 6-8 מטיילים (2 ישראלים, 2 פולנים(שעשו טיול בן יומיים בלבד), 1 יפני, 1 אמריקאי, 2 הולנדים) + שני מדריכים, הלינה בלילה הראשון הייתה בראש הר באחד הכפרים, בבקתת עץ - ללא חשמל, ללא ציוויליזציה מפותחת, לשם הגענו מנקודה מסויימת בטיפוס רגלי לגובה ההר, הליכה לא קשה מאוד, חוויה טובה, את הלילה השני בילינו בבקתת עץ בעומק היער באיזור של כמה מפלונים קטנים, ביום השלישי חזרנו במהלך היום בשייט על הנהר ברפסודה או סירת גומי לנקודת המפגש שלנו עם הרכב שיחזיר אותנו לצ'יאנג מאי (אחרי יומיים שלא ראינו רכב).. עלותו של הטיול אז הייתה שליש מעלות טיול הג'יפים. ודעתי איכותו הייתה רבה יותר מטיול הג'יפים.

אין הכרח לסגור על הטיול מראש - אתם יכולים להגיע בערב הראשון, לחפש ולמצוא טיול שמתאים ולהזמין באותו הרגע, לא יהיה מקום פנוי לאותו היום - הזמינו את טיול האומגות שכתבתם שאתם מתכננים ליום למחרת ואת הטיול הזה לאחד אחריו.

פאי - אמנם הייתי בצפון תאילנד למעלה משבועיים, אבל לצערי טרם הספקתי לבקר בפאי, להבנתי העיירה נחמדה וכדאי לבקר בה - היא בתכנון שלי לפעם הבאה...
באשר לקטנועים - אמנם אין לכם רשיון אבל - זה לא אומר שאתם לא יכולים לבוא מוכנים יותר לקראת התנסות בנסיעה על הכלי הזה, אם אתם מתכננים השכרת קטנוע :
ראשית, דעו כי הביטוח אינו מכסה מקרה של תאונה במידה ואין רשיון ישראלי בדרגה המתאימה + רשיון בינלאומי שהוצא בסניף ממסי הקרוב לביתכם.
שנית, אני לא אומר לכם לא לשכור קטנוע - רוצים, תעשו, אבל - אני ממליץ לכם בחום - עשו לפני כן שיעור נסיון בארץ ברכיבה על קטנוע, שהנסיעה הראשונה שלכם לא תהיה בתאילנד, שכן תהיה לכם תחושה של רכיבה על הכלי הזה.. במרבית בתי הספר לאופנועים (דוגמת חגי אופנועים בתל אביב, ששם אני עשיתי את הרשיון שלי) ישנה אפשרות לעשות שיעור ראשון בן 20 דקות - המוגדר כשיעור נסיון- ללא עלות.. לדעתי שיעור כזה יכול לכסות לכם את ההכרות המינימלית כדי להתחיל...

האיים - בסאמוי ללא ספק יש מה לעשות גם יותר מחמישה ימים, בפנגאן - עדיין לא ביקרתי, לא יודע לענות בוודאות.
באשר לתחושת מיצוי שעשויה להגיע - בדוק האם ניתן בכל זאת להצליח איפשהו לעשות הזמנה למספר לילות יותר מצומצם, נגיד 3 ולא חמישה, במידה ולא, נסה למצוא משהו מספיק נוח ומתאים ועם זאת זול ברמה שתוכל להחליט אם אתה רוצה להתעלם מהעלות של הלילה ולהמשיך הלאה - גם אם כבר שילמת עבור שני לילות נוספים.
אני לא יודע להגיד בוודאות על כל מה שקשור בפנגאן ובמעבר אליו, יכול להיות ניתן לעבור ביום המסיבה ולחזור למחרת בבוקר - מה שאומר שיהיה לכם לילה בלי מקום לישון בו, תחשבו אם זה בסדר מבחינתכם, תבדקו אם זה אכן אפשרי.

בכל מקרה אני חושב ששווה לכם להוסיף לפחות עוד יום לבנגקוק בסוף...
 

yitsy

New member
רשמתי לעצמי. יכול להיות שאחזור ואשאל

שאלות נוספות לאחר ישיבה והתייעצות עם החברה שכרגע חולה והתכנון נתקע ונעצר במה שאני מכיר לומד ויודע.

שתהיה לך שבת שלום :)
 

T o m c o

Member
מנהל
גם לך שבת שלום! אשמח לדעת מה הוחלט בסופו של עניין כלפי הטיול (כמו גם לשמוע איך היה אחריו)
 

yitsy

New member
בסוף החלטנו

לזרום :) ובכך אני מתכוון שלאחר הצפון נגיע לקוסמוי (ואז קופנגן, ואולי קו-טאו), ואם נרגיש שמיצינו או שבא לנו לשנות אז נבקר גם בפוקט, וכנ"ל לגבי בנגקוק - מקסימום נוסיף כסף כדי לשנות את מועד הטיסה ויהיו לנו אקסטרה ימים שם.
לגבי הצפון, נגיע לשם ונחליט גם כן לגבי הטיולי יום..

שוב תודה לך על העזרה
 
למעלה