לקראת עדכון במשחק מנהיגי עולם

gindis

New member
לקראת עדכון במשחק מנהיגי עולם

שלום רב, כדי לשפר את חווית המשחק עודכנו הדברים הבאים: * אפשר לשנות מייל וזאת באישור הסיסמה בלבד. * השוק אופס הפעם הזאת והוגדלה הכמות פי כמה כדי שלא ייגמר מייד. (במקום 999,999,999 הגדלנו את זה ל-999,999,999,999) * החזרנו את האפשרות למכור נשקים ושהשוק מוחק את הנשקים אחרי 7 ימים במידה ולא קונים אותם וזאת רק לדירוגים מעל 100. (אפשרות זו תאפשר לחדשים להתחזק מהר) דירוגים 1-100 צריכים להתאמץ יותר ולמצוא קונים לכלי הנשק שלהם. * כולם יכולים לתקוף את דירוגים 1-10 בכל התקיפות. אם דירוגים 1-10 תוקפים מדינה שלא נמצאת בדירוג 1-100 90% ממה שהם כובשים או לוקחים אובד. אם דירוגים 1-10 תוקפים מדינה 1-100 התנאים לתקיפה רגילים והם יכולים לקחת את מה שהם כבשו באופן רגיל. * הקרבות סודרו כך שיש התחשבות יותר גדולה בחישוב הטכנולוגי ובהרס שהם עושים. * כל התוספות של בדיקת שחקן שהוספנו במשחק מפקד צבאות הוספנו גם במשחק מנהיגי עולם. תרשמו לנו מה אתם חושבים על העדכון. בברכה ותודה, צוות גינדיס
 

ostk

New member
אחלה עידכון

אבל היה הכי טוב אם טווח האחוזים של כיבוש אדמה או נזק יהיה בהתאם לניצחון, כי זה מטורף, למשל, שעושים השמד למישהו בלי טנקים ו20,000 אדמה ומקבלים רק 100 אדמה. במקום 0-20% זה צריך להיות למשל 15-20%. גם היה נחמד אם הייתה אפשרות כמו במפקד צבאות להזיז את הצבא שלך לגבול של מדינה אחרת כאות הזהרה.
 

thesharkman

New member
אני מאד נגד זה

אתה שוכח פרט שולי שממש משמעותי בעניין ברגע שזה יהיה לא רק שלא ייהיה חוסר איזון במשחק דירוגי 100 יוכלו לעשות נזק עצום + לקחת המון אדמה לא משנה כמה כוח הם יהיו וגם בתחתית זה יתיחל להיות מדינות אדמה נטו לא צריך את זה
 

freesoul21

New member
הכל טוב רק חסר פירוט

לגבי * הקרבות סודרו כך שיש התחשבות יותר גדולה בחישוב הטכנולוגי ובהרס שהם עושים איך בידיוק יש יתרון לטכנולוגיה
 

matan12343

New member
לדוגמא!!!

שמישהו יסביר לי את החרטה הזה איך הוא לקח לי אדמה אם הוא הפסיד ב ה-כ-ל !! המדינה _XxX_ #100565 סיימה בהצלחה את מתקפת ההשמד במדינה שלך. תוצאות הקרב צבא של האויב הצבא שלך מטוסי קרב שהופלו: 162 0 מפציצים שהופלו: 72 0 מסוקי תקיפה שהופלו: 398 0 מסוקים נגד צוללות שהופלו: 41 0 ספינות קרב שטובעו: 8 0 צוללות שהושמדו: 0 0 חיילים שנהרגו: 55,000 0 טנקים שהושמדו: 32,281 8,696 רכבים ממוגנים שהושמדו: 5,742 0 ארטילריה שהושמדה: 2,500 0 טילי הגנה אווירית שהושמדו: 0 0 אדמה שאבדה: 0 4,473 סך הכל משאבים שאבדו: 0 עצים 12,002 ברזל 362,503 נפט 250,716 פחם 272,903 כסף 3 זהב 2 אורניום 2 יהלומים 2 סך הכל שווי משאבים שאבדו: 4,163,599,501 מפקדה: מפקדה 1 0 סך הכל אזרחים מגויסים שנהרגו: 221,747 34,784 סך הכל כוח שאבד: 141,034,400,001 43,295,599,502
 

gindis

New member
העדכון יעלה ביום ראשון 30.3.2008

שלום רב, לגבי השאלות. הקרבות שונו כך שתקיפת כיבוש תתאפשר על המקומות הראשונים ותוכלו לעשות להם נזק ע"י לקיחת אדמה. לעומת זאת הם לא יוכלו לקחת ממכם אדמה אלא רק לעשות לכם נזק אם הם יתקפו. תקיפת ההשמד ושחרור שונה האופציה של תקיפת מסוקים של האויב שהיתה בעייתית כך שהם יעשו פחות נזק ממה שהיה עד היום. בברכה, צוות גינדיס
 

thesharkman

New member
בקשר למפעלים - תקראו בבקשה

איפוס השוק יגרום לכמה בעיות 1. אנשים יתחילו לבנות שוב רק יהלומים 2. 60 אחוז מהמדינות יפרקו את המפעלים שלהם ויחיו רק על אזרחים ואז אין משמעות לתעשייה 3. כל מי שהעביר תורים בלשפר את התעשייה שלו לא יהיה לו מה לעשות עם זה פתרונות לדעתי 1.לא לאפס את השוק בכלל 2. להגדיר את כמות הכוח שיוכלו לשלוח למדינה ב 10 [כלומר שכל ספינה תשים על עצמה פי 10 ממה שיש עכשיו] הכפלת כמות הכוח שאפשר לשלוח למדינה לפי כוח תעשייתי פי 3 מהכמות עכשיו [כיום זה לכל 1 מיליארד תעשיה = 100 מיליארד גוב סיועים]
 

hakim

New member
מחזק !!! ועוד תגובות (חפירות)

הנהלת גינדיס , שמוסיפים עדכון שהוא לא ממש הכרחי צריך לחשוב באיזה אחוז מהקהילה פוגעים . ההצעה שאור נתן מצויינת , עדיין לא קל(יהיה) להשיג משאבים אך אם מחיר הובלתן יהיה נמוך משמעותית .בתור שחקן אני יכול לומר שאני יכול להסתדר עם המגבלה הזו . אני מניח שאתה מתיר את כל ההגבלות שבוצעו בעבר בגלל לחץ של שחקנים . תגובות נוספות : 1. שחרור נשק מהשוק השחור - גרוע , יחזיר אותנו לעשות כסף ממטוסי ביון , ואני לא מבין איך חלשים יתפתחו מהר יותר. 2. כולם יכולים לתקוף 1-10 - לא בטוח אם נכון , בתור ישראלי מקנה לי יתרון וכרגע אני מרגיש טוב עם זה , אך מאפשר לתקוף את העשיריה ממדינה לא מזוהה . 3.תקיפות של העשיריה על דרוגים נמוכים יותר מ100 - קצת לא הוגן לטעמי , הייתי מבצע עם אפשרות ללקיחה עד הכמות שנלקחה ממנו . אם יתקפו את העשיריה ויקחו לה אדמה לפחות תן לה אפשרות להחזיר את האבדה . 4.אני לא משחק מ"צ - מה זה "כל הבדיקות" ? בברכה ,
 

freesoul21

New member
ערן כמה הערות לגבי תקיפות שקיימות במשחק

הפתעה במעמקים – 24 מסוקים נגד צוללות ינסו לפגוע בכמה שיותר צוללות אויב. * דרושים 24 מסוקים נגד צוללות. * סיכויי ההצלחה שלך תלויים בכמות טילי ההגנה אווירית שברשות האויב וברמה הטכנולוגית שלהם. * אם המשימה מוצלחת אז באפשרותך להשמיד 0-7 צוללות אויב. למי בדיוק היא נועדת? מה יעזור למישהו להשמיד 0-7 צוללות? בכלל כל התקיפות המוגבלות ממש לא שוות כלום(אולי קצת בהתחלה כאשר יש לך מעט צבא), אנשים משתמשים בהם רק ל-2 מטרות, הורדת בונקר והורדת מוקשים ימיים, לדעתי יש צורך בשיפור של התקיפות האלה כדי שיהיה להם מטרה אמיתית. הנה כמה רעיונות לשיפור: 1.כאשר פותחים חלון תקיפה של מוגבלת ובוחרים איזה מהתקיפות לבצע שהמערכת תציג לך חלון ובו תוכל להזין כמות מאותו הנשק (שלוקח חלק בתקיפה) שישתתף בתקיפה (אפשר לעשות שעבור כל תקיפה יהיה איזשהו מינימום יחידות שאתה יכול לשלוח). 2.כמות ההרס של אותוה תקיפה תקבע בהתאם לכמות היחידות ששלחת, נגיד שלחת 100 ספינות בתקיפה ימית אז אם תנצח תוכל להשמיד 0-100 ספינות אוייב, אם שלחת 10 ספינות אז תוכל להשמיד 0-10 ספינות. וככה עבור כל התקיפות. 3.גם בפעולות קומנדו אפשר לבצע אותו דבר, כלומר אתה בוחר כמה חיילים לשלוח לתקיפה. 4.כמובן שיכול להיווצר בעיה שאם לדוגמא למישהו יש מעט ארטילריה ואתה תבצע תקיפה עם המון ארטילריה אז תוכל להשמיד המון חיילים, אז אפשר לשים מגבלות:א.תוכל לשלוח לכל תקיפה עד 50%(או כל אחוז אחר) מכמות היחידות שיש לנתקף, לדוגמא אתה רוצה לבצע תקיפת ארטילריה ולנתקף יש רק 1000 יחידות ארטילריה אז אתה תוכל לשלוח למבצע רק עד 500 יחידות ארטילריה. ב.תוכל להגביל את הרס עד 20% מכמות היחידות שיש לנתקף, לדוגמא את תוקף מישהו בארטילריה עם 1000 יחידות ולנתקף יש רק 100 ארטילריה ו10000 חיילים, אז כמובן שאתה תנצח אבל ההרס שיהיה הוא לא 0-10000 חיילים אלא עד 20%, כלומר 0-2000 חיילים. בנוסף שלרמה הטכנולוגית של נשק תיהיה השפעה יותר גדולה, נגיד אתה מבצע תקיפה כלשהי, נגיד הפצצה אווירית, ויש לך פי 2 וקצת בכמות המטוסים מלנתקף(לפי החישוב של הרמה*כמות) אז יש לך 80% סיכוי לנצח אם אני לא טועה, אבל בנוסף לזה עבור כל 10 רמות טכנולוגיות שיש לך במטוסים מעל לעומת הנתקף(נגיד אצלך הרמה 60 ואצל הנתקף הרמה היא 30) אז הסיכוי להצלחה יגדל באחוז נוסף,כלומר במקרה הזה הסיכוי לנצח יהיה 83% ולא 80%. כולם מוזמנים להגיב להצעות אלה
בהמשך אני אביא עוד רעיונות לשיפור המשחק.
 

gindis

New member
תשובה לכולם

שלום רב, לגבי הרעיונות שרשמתם אנחנו נבדוק אותם ונראה איך אפשר לשפר. לגבי הבורסה של המשאבים ברגע שהיא תאופס זה יעזור לשחקנים חדשים לפתח כלי נשק חדשים ולמכור אותם בשוק ולגדול. שחקנים בדרגה 1-100 לא יוכלו למכור כלי נשק אם אין להם קונים כך שהם יהיו תקועים עד שמישהו ירכוש את הכלי נשק שלהם. זאת העזרה הכי טובה שאנחנו יכולים לתת לדירוגים החלשים לצמוח. בברכה, צוות גינדיס
 

gindis

New member
למה שמחיר ישתנה?

זה חלק מהטקטיקה והאסטרטגיה במשחק.
 

freesoul21

New member
כי במצב של היום לא ניתן להתגונן מסערה בים

מטרת המשחק שיהיה קשה לכבוש אדמה אבל בגלל שהספינות עולות פי 3 פחות מאשר צוללות אז המצב הפוך. אם יש לי צוללות בעלות של 100 מיליארד כדי לכבוש לי אדמה מספיק ספינות בעלות של 100 מיליארד(בשביל 100% הצלחה)
 

gindis

New member
חלק מהקושי של המשחק

הדרך של החלשים להחליש את החזקים...
 

hakim

New member
גם אני חושב שזה נכון

יש הרבה מגרעות לזה אבל מעלה אחת מצויינת עכשיו שגם העשיריה לא יכולה להעביר אדמה עם מדינות חלשות אני חושב שהמתקפה הזו היא היחידה שיהיה בה תועלת . אני אישית לא מחזיק צוללות זאת הדרך שבחרתי אולי שאני יהיה ממש חזק (אני כבר
) זה ישתנה .
 
למעלה