לקראת עונה 4 ראיון עם אד ווסטוויק

Born To Try1

New member
לקראת עונה 4 ראיון עם אד ווסטוויק../images/Emo58.gif

עם מישהו בכינוי Popsugar לנוחיותכם מתורגם+מקור: כשקראת על פרק הסיום בתסריט וגילית שעומדים לירות בך...נלחצת? אד: חשבתי שזו הייתה דרך נהדרת לסיים את העונה. הכול יצא משליטה, העולם של צ'אק התמוטט ולא יכול להיות גרוע יותר. הרגשתי כאילו בערך תקעו לי סכין בגב אבל אנחנו ממשיכים, עונה חדשה ואני בפריז. איך זה היה? אד: מצוין. ממש נהנינו לצלם שם. הסצנות מגניבות. הן ב-2 הפרקים הראשונים. ואז צ'אק באס מנסה להיות גבר חדש, הוא מנסה להמציא את עצמו מחדש. האם יש דינאמיקה כיפית חדשה עם הדמויות החדשות שהצטרפו לתוכנית? אד: כן, לגמרי. צ'אק באס לגמרי רחוק מעצמו, אפשר לומר שהוא בונה מחדש גשרים בכל מקום. אבל היה מגניב. יש שחקנית מקסימה חדשה שמעורבת, 2 שחקניות מקסימות חדשות, האמת. יהיה נהדר, אני ממש מצפה לראות איך אנשים באמת יקבלו את זה. אחד הדברים הכי אהובים עליי בסדרה זה כל האמירות הקצרות והשנונות של צ'אק באס. האם אתה מוסיף לדברים הללו בעצמך? אד: לא, לא. אני לא מספיק שנון בשביל זה. הן ממש מצחיקות נכון? עדיין ממש כיף לי לשחק את הדמות הזו, והוא ממש מעניין בשבילי אחרי כל מה שקרה בסוף העונה ה-3. זה הולך להיות כיוון ממש מגניב ללכת בו. האם זה כיף ללבוש את כל החליפות של צ'אק באס? אד: זה כמו ללבוש מדים לעבודה. זה מגניב אבל זה קצת לא נוח בחום של הקיץ. הזכרת שאנחנו הולכים לראות צד אחר של צ'אק בעונה הבאה. מה יהיה שונה בו? אד: כמו שאמרתי, אחרי מה שקרה בסוף העונה ה-3, כל העולם שלו התמוטט כמו שאתם יודעים, יש המון האשמה עצמית שם. כשזה קורה, אתה מסתכל על עצמך ומנסה לבנות אדם חדש. האם הוא יאבד מהיהירות של צ'אק באס? אד: אני חושב שאולי כן. אולי קצת. אולי זו היהירות שהביאה לו את הצרה, אבל מי יודע? אולי היא תחזור. האם אתה חושב שזה רק עניין של זמן עד שצ'אק ובלייר יחזרו להיות יחד? אד: אני לא יודע. הן שתי דמויות שנראות כאילו נחתכו מאותו בגד. אולי זה בלתי נמנע. נאהבים מושבעים. אתה נהנה לעבוד עם מושא האהבה החדש של צ'אק? אד: כן, זה ממש מדהים לעבוד עם קלמנס. היא מדהימה. זו ממש זכות לעבוד עם מישהי כמוה בכל יום. אז כן, עכשיו זה ממש נהדר. http://www.buzzsugar.com/Exclusive-Interview-Ed-Westwick-Says-He-Wants-Play-Robert-Pattinsons-Vampire-Brother-9555936 יש שם עוד כמה שאלות שלא קשורות לסדרה אבל לא תמצאו רכילות על ג'סיקה.
 

Born To Try1

New member
אגב, אתם זוכרים את הבולימיה של בלייר?

סטפני אמרה שנראה את זה גם בעונה השלישית אבל מי שלא ישים לב לפרטים יפספס את זה. (שלא כמו בעונה ה-1 שזה היה מאוד גלוי) אז מצאתי את הרמזים ב-3X18: http://www.youtube.com/watch?v=qdEszQxBqPc מעניין אם הנושא יעלה שוב בצורה גלויה יותר בעונה ה-4...
 
איפה אתה רואה בזה בולימיה?../images/Emo12.gif

הסצנות שיש שם לא קשורות לזה בעליל... ואם כבר אז אני זוכרת שתמיד בבקרים דורוטה הכינה לה ארוחות ענקיות והיא הייתה אוכלת 2 ענבים וזהו. שזה לא בולימיה אלא הפרעת אכילה, כי בולימיה כוללת אכילה מרובה ואחר כך הקאה של הכל.
 

Born To Try1

New member
נכון הפרעת אכילה.

ואם תסתכלי טוב זו בולימיה, יש קטע בעונה הראשונה שהיא אוכלת ואח"כ מקיאה וסרינה אח"כ יושבת איתה באמבטיה ואומרת לה שהיא שוב צריכה ללכת לרופא. הנה תראי: http://www.youtube.com/watch?v=YB5h35ETmH8 בוידאו שנתתי מהעונה השלישית, ההפרעה נרמזת...זה לא ממש שרואים אותה נכנסת ומקיאה אבל רואים אותה יוצאת מהאמבטיה ונרמז שהיא הקיאה אחרי אכילה. (אגב, הכותבים בעצמם אמרו שנצטרך לשים לב טוב טוב כדי להבחין בזה בעונה ה3...) אגב, אני בת.
 

JAP Noa

New member
היא הייתה בולימית..

אין לי כוח לחפש פרקים אבל.. בעונה הראשונה בפרק של טנק'סגיבינג רואים אותה זוללת ואז מקיאה, ואז בפלאשבקים רואים ששנה לפני זה היא אכלה איזה 15 מתאבנים ואמא שלה נלחצת ואומרים שהרופא אמר שאין מה לדאוג, בפרק שהיא אולי בהריון אמא שלה שואלת אותה אם חזרה לה המחלה כי היא שמעה אותה מקיאה עם המים זורמים, וגם יש פרק שהיא עם נייט והולכת לאכול סושי נדמה לי, היא עם סוודר אדום וחצאית כחולה, היא הולכת לשירותים ומקיאה..
 
וואי אני לא זוכרת שומדבר מאלה../images/Emo12.gif

ממש מוזר...טוב לדעת. אולי בגלל שראיתי די מזמן
 

JAP Noa

New member
אני עדיין רואה את העונה הראשונה..

(אולי כי כל שאר העונות ממש גרועות?
)
 

snirf

Active member
שאלה לגבי ג'ני../images/Emo26.gif

האם היא תשתתף בעונה ה-4
כי קראתי כמה ידיעות שלא... האם זה בגלל השחקנית(שהחליטה לצאת מהסדרה?) או החלטה תסריטאית בלבד
 

Born To Try1

New member
ג'ני../images/Emo58.gif

אכן תשתתף בעונה ה-4, היא תחזור בחצי הראשון של העונה, אך לא נראה אותה בפרקים הראשונים.(ניחוש שלי? היא תחזור בערך בפרקים11-13)
 
למעלה