לראות את השטח מהכביש
אזור רכיבות ההרים שלנו בהרי י"ם היה פחות או יותר מחולק לשניים, זה שמדרום לכביש מספר 1 שבו מצאנו את כרמי יוסף בואכה תל גזר, לטרון ודרך בורמה, כסלון והר כרמילה, המסרק וצובה, והאזור שמצפון לכביש - החל מבן שמן, פארק קנדה, שלוחת השיירות מעל נווה אילן ועד נחל חלילים. ואילו הוא, כביש ירושליים ת"א עומד לו כחוצץ, מאיים ומרושע ועליו מפלצות מעלות פיח עשן ורעש נעות במהירות 120 קמ"ש. תמיד שנאנו אותו. ואילו אתמול, יום כיפור הוא התגלה לנו אחרת, שקט, חלק ומתמסר. ואנו, רכבנו עליו, מתחילתו (ת"א) ועד סופו (י"ם) בשקט נפלא ונוף מקסים, חווים את שני תאי השטח, הדרומי והצפוני לתמונה אחת שלמה, נושפים את הקסטל ונושמים את גרוטאות המתכת מ-48, מגיעים לי"ם, מציצים מתדלקים וחוזרים לת"א. סה"כ - 125 ק"מ וטיפוס של 1400 מטר ב-5 שעות. כמובן באופני כביש - אלא מה. היעד הבא - לעשות אותו דבר בשטח, יש קופצים?
אזור רכיבות ההרים שלנו בהרי י"ם היה פחות או יותר מחולק לשניים, זה שמדרום לכביש מספר 1 שבו מצאנו את כרמי יוסף בואכה תל גזר, לטרון ודרך בורמה, כסלון והר כרמילה, המסרק וצובה, והאזור שמצפון לכביש - החל מבן שמן, פארק קנדה, שלוחת השיירות מעל נווה אילן ועד נחל חלילים. ואילו הוא, כביש ירושליים ת"א עומד לו כחוצץ, מאיים ומרושע ועליו מפלצות מעלות פיח עשן ורעש נעות במהירות 120 קמ"ש. תמיד שנאנו אותו. ואילו אתמול, יום כיפור הוא התגלה לנו אחרת, שקט, חלק ומתמסר. ואנו, רכבנו עליו, מתחילתו (ת"א) ועד סופו (י"ם) בשקט נפלא ונוף מקסים, חווים את שני תאי השטח, הדרומי והצפוני לתמונה אחת שלמה, נושפים את הקסטל ונושמים את גרוטאות המתכת מ-48, מגיעים לי"ם, מציצים מתדלקים וחוזרים לת"א. סה"כ - 125 ק"מ וטיפוס של 1400 מטר ב-5 שעות. כמובן באופני כביש - אלא מה. היעד הבא - לעשות אותו דבר בשטח, יש קופצים?