לרגל החג הממשמש ובא

לרגל החג הממשמש ובא

רציתי להציע מספר מתנות שאפשר להכין לבד בבית, בלי הוצאות מנופחות ומתוך התחשבות במצב הכלכלי והמיתון. באופן כזה אנו מעניקים ליקירינו ולמארחינו הנדיבים מתנה מעשה ידינו, אישית, מקורית, חד פעמית, שהושקעו בה זמן ומחשבה. נפלא !! מי לא ישמח לקבל פרצוף עשוי פסטה לפינת האוכל? כל שעלינו לעשות זה להשתמש בפוסילי, לינגוויני ופרפאלה שיש לנו ממילא בבית, להדביק על קרטון קשיח, לרסס עם צבע אקרילי כסוף, למסגר עם שבלולים שהילד אסף בסתיו, והרי לנו תמונה נאה מאין כמותה. רעיון אחר הוא להחמיץ עלי חוביזה שתלשנו מהשיח באי התנועה הקרוב, קצת מי ברז (המשקיעים ישימו אקווה נובה תוצרת סופרסל מספר אצווה 1288903336) מלח גס, חומץ סינתטי וגרגר שניים של פלפל אנגלי. לשים בצנצנת זכוכית, על אדן החלון בשמש למשך יומיים שלושה. אחרי שלושה ימים להסיר את העובש עם סחבה, לכסות בפיסת בד משובץ והרי לכם מחמצים מקוריים היאים לשולחן החג. אין מארח שלא ישמח לקבל מתנה כזו. חברים יקרים, אל תביאו עוד סרוויס, עוד ואזה, עוד בקבוק יין טחוב מבציר ערלים. במו ידיכם, עשו ותשמחו. בברכת חג שמח מושחתת שלכם
 

קפת

New member
גועל נפש

להציע לנו להכין למארחינו הנדיבים* מתנות מחמץ. או מוחמצות? בפסח? לא סבלנו מספיק במדבר שהיינו צריכים לאכול מן 40 שנה, עכשיו גם חוביזות? נדפק לך השכל לגמרי! ובכלל, מאודטה, נהפכת להיות בתיה עוזיאל תבדל"ה. אם בתיה היתה נולדת בעידן הנכון, היינו יודעים גם מה צבע הלאק ברגליה השמנמנות. *במקרה שלי הם כ"כ נדיבים** שהטילו עלי להכין 4 עופות שלמים, מרק ל16 איש, וקניידלעך***, בהתאם, להביא בקבוק יין ואם לא אכפת לי, אז גם קינוח אבל לא חייבים... **אם אני מכינה חצי מהארוחה, אני צריכה להביא להם גם מתנה? ***אני מלכת הקניידלעך, אני אמפרייה של כדורי מצה קטנים, חמימים, רכים ומבושמים בעשבי תיבול.
 
יאפית מצחינה

עשבי תיבול בקניידלאך? לא עשבי תיבול ולא בצל מטוגן. מה את מכניסה שם? טרגון אוזבקי? למון גראס בכופתאות וצי'לי עם בוטנים במרק עוף? טפייי עליק.
 

קפת

New member
שלום. בכלל.

יש לך מתכונים שווים לפסח? כי זה כל מה שעושים פה בזמנאחרון. מתקנים מתכונים.
 

א י ל ה

New member
בטח בטח

יין בחמישים שקלאט. גם אוכל, גם מתנה וגם "משהו שמביאים". אין מה לתקן. מושלם ומומלץ. זה מחירות לעבדות החג הזה, באימאשלי קפת. <גילוי נאות: אימא שלי היא לא קפת>
 

קפת

New member
עבדות זה השם האמצעי שני

רק-קפת עבדות בוקובזה.זה מכירות לעבדות, החג הזה, באמשלי, איילה, שדרך אגב, עוברת בקרוב לגור ממש קרוב אליך. לדעתי, אני חייבת להמציא קודם את הגלגל, אולי את ההגה עדיף, לפני שיפטרו אותי מכל העונשים. אם רק תבוננו בשום לב לשעה שבה אני מקלידה את פוסט הזה, תבינו, שאני, מכולכם, הכי שפוטה.. יין בחמישים? קמצנית. אצלנו בפחות מ-59 ש"ח הבקבוק, לא מסתכלים עליך בכלל. וזה עוד לפני מיצפטל בטעם ענבים לילדים.
 

Kelevra

New member
מתכון מנצח לפסחא

ביצים צבועות. על מנת לחסוך אפילו את צבעי המאכל, השתמשי בליפסטיק האהוב עליך. יש להקיש אחת בשניה בזהירות ולומר "ג'יזוס, שתחייה כפרה עליך".
 

א י ל ה

New member
וואלה

לא יודעת מה היכה* בי פתאום, שמצאתי את עצמי לוחצת על הלינק בואכה הפורום כאן. אבל דווקא יופי שבאתי, לא? תמיד נחמד לראותותי וכל זה. איך גדלתי ואני כבר יודעת לנגן קונצרט שלם של שופן בשש ידיים וציפורן. באמת באמת, לא הייתם צריכים להקפיד ככה עם העניין הזה עם השטיח האדום. זה בסדר. כן, נו, רק קפצתי. חייבת ללכת. אני אבוא שוב, בטח. בטח. חירות נעימה. * זה כנראה היה שמעון, בעלי.
 
תבואי, בכיף

אכפת לך כשאת יוצאת לקחת את השקית של הזבל? ושלא יטפטף במדרגות. תודה. ד"ש לשמעון.
 

Kelevra

New member
רעיון נפלא!

אל תשכחי לתת גם מתנה לילדים, מסמר מעוצב עם שמם חרוט עליו. מהווה תמיד את מסמר האירוע. מספק שעות של קילוף הקירות מטיח מיותר, חישול חלל הפה לאתגרי החיים והנאה מחשמלת בחיטוט בשקע שתארך לכל החיים. וכל זאת בזכות מסמר קטן.
 
למעלה