לשחקנים בשמשם של כולם נירא לי!

lilo the sexit

New member
לשחקנים בשמשם של כולם נירא לי!

אי את/הה(השחקן/ית) כןן את/ה!! למה את/ה כבר לא כותב/ת למעריצים שלך!? כולם פה כבר מרגישים עצובים! מי שקורא את זה(אחד החשקנים) זה בטח: אדם הירש ספיר דרמון אלמה בן זאב יהונתן שנברג גור מורד רועי ויינברג תם גל(לא נירא לי ממש כי הוא עוד לא ניכנס..(עדין)) בקיצור~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~::: למה את/ה כבר לא כותב פה יותר?,זה ממש לא יפה מצדך!,כותבים לך פה הודעות ואת/ה לא עונה?, מה כבר שכחת/ה מאיתנו(המעריצים שלך)יש לך כבר קצת יותר זמן פנוי אנחנו מסכימים איתך שאת/ה צריך ללכת לישון ולהיות עם חברים אבל גם קצת לדבר עם המערצים שלך!זה ממש מעליב ולא יפה מצידך!אז תחשוב/תחשבי על זה? סבבה! אני מקווה שכל מי שקרא ת'הודעה הזאתי מסכים איתי! פשוטט מזה הם לא רושמים פה כבר מזמן ילדים כותבים וכותבים לכם!, ותראו כבר ילדים אומרים כל מיני דברים שאם לא עונים להם אז הם יעשו משהו לעצמם!זה כבר ממש לא נעיםאז תנסה/תנסי לפנות טיפ טיפה את זמנך ותכתוב/תכתבי למעריצים שלך או.קיי? ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ מצטערת זאת הודעה ממש ארוכה אבל אין מה לעשות אני אומרת את מה שאני חושבת!!!,אני עכשיו כותבת בכתב עוור כי זה חשוב לי לכתוב את הדברים החשובים שאני אומרת לכם מבינים אותי חבר'ה??!! ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ טוב בקיצור לקטע הקודם שאמרתי לכם לא נירא לי שהבנתם אותי בקשר לכתב העוור אבל שיהיה... ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ אני רוצה להגיד את שמות השחקנים שצריכים לענות לנו וזה אלו שבעצם כותבים פה שאלות עונים להם והם לא שמים על זה!!!: אדם הירש יהונתן שנברג אלמה בן זאב רועי ויינברג ספיר דרמון גור מורד... ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ ויש לי רעיון לשחקנים שיתפרסמו קצת יותר אבל בתנאי שאני גם יהיה איתכם!, אתם הרי מקליטים ת'סידרה שלכם באולפני הרצליה נכון?!,ויש עוד הרבה אולפנים שם לא כמו ערוץ הילדים אז מה דעתכם להיות בערוץ הילדים בשידור ושישאלו אותכם שאלוץ(יראנו אותכם)אתם תבטיחו משהו לקהל או לצופים בבית(למעריצים!!)ואז אולי יהיו ממכם יותר מרוצים?!
 

lilo the sexit

New member
חשבו על מה שאמרתיי!

מי שלא קרה עד הסוף שיקרא עד הסוףף!! ותיכנסו לקומונה של-ראש גדול(הקומונה שלי)ובסקר תצביעו האם אתם בעד מה שאמרתי או בנגד ממה שאמרתי?!
 

lilo the sexit

New member
או.קייי....

כל אחד והדעה שלו אם את חושבת שאני טועה אז בסדר את יכולה לחשוב איך שבא לך..(ואני לא אומרת בציניות!!!)
יאלה ביי ביי ובבקשה לא לשלוח לי יותר הודעות בסדר? ביי ביי....
 

Ben LeVi 232

New member
לא קראתי הכל

אבל אני חושב שהבנו את הקטע הזה שכבר יוצא מכל החורים. השחקנים יכתבו כאן כשיש להם זמן ונמאס כבר לשמוע כל היום קיטורים על זה שהם לא נכנסים לכאן. חוץ מזה שהם מקדישים לפורום הרבה זמן.
 
הם עונים ועוד איך!../images/Emo20.gif

הם בהחלט עונים אולי פחות מהרגיל אבל הם עונים לפחות רועי וגור!!!!
 
למעלה