לשכת תעסוקה לעצלנים.

Adidason326655

New member
לשכת תעסוקה לעצלנים.

קרה לי מקרה מאוד מעצבן. הייתי אמור להתחיל לעבוד ברשת מזון מהיר בתחילת השבוע, כבר התקבלתי לעבודה והכל היה מצויין ויפה רק הייתי צריך להוציא כרטיס עובד (פנקס עובד). הוצאתי אישור רפואי ותמונות פספורט אחרי שאישרו לי במוקד הטלפוני של לשכת התעסוקה "כפר-סבא" שאפשר לבוא להוציא פנקס. אז הברזתי שלוש שעות מבית ספר (ספורט ושעתיים מקהלה {הם למדו שיר חבל"ז ואני לא הייתי שם}) והלכתי ללשכה. איש שעבד שם אמר לי שלא מוציאים שום דבר ואני צריך לחכות שבועיים עד ה-5.6 ליריד תעסוקה במרכז נוער וגם שם מוציאים כרטיס רק לתקופת החופש, ואני צריך לכל השנה. אז בכך המדינה מנעה מעוד בן נוער שבועיים של משכורת (טיפה מעל המינימום אבל משכורת). אם תשאלו אותי זה מאוד מעצבן להשקיע מהזמן ועוד אחרי שאישרו לי שאפשר, ולהודיע לי שאי אפשר, וגם זה לדעתי מעצלות. גם מה הטעם בהחלטה שכזאת? אם אני אהיה חולה ב-5.6? אם אני טס לחו"ל?
 
אם זה באמת חשוב לך

כתוב מכתב ללשכת התעסוקה על השירות הלקוי. בנוסף, אני לא רואה למה זה צריך להגביל אותך מלהתחיל לעבוד ,אתה יכול להוציא כרטיס זמני, להתחיל לעבוד, ואחר כך להוציא להמשך, לא נראה לי שאם קיבלו אותך תהיה עם זה בעיה. בלי תירוצים.
 
על פניו זה נשמע כשל אמיתי

הייתי על באמת מציע שתשלח מכתב תלונה ללשכת התעסוקה. אם לא כדי לפתור את הבעיה, אז כדי לדעת מה תגובתם על זה. אין צורך שאתה תיפגע בגללם. ועל באמת תיקח לבינתיים אישור תעסוקה זמני ותתחיל לעבוד...
 
למעלה