לשלוח פריט מישראל ללקוח או לשלוח ל-Global Shipping Program?

לשלוח פריט מישראל ללקוח או לשלוח ל-Global Shipping Program?

שלום,

הבנתי שלעומת משלוח ממדינת מקור (ישראל) יש גם אפשרות לשלוח למרכז משלוחים של איביי בארה"ב - Global Shipping Center והיתרון הוא שברגע
שאני בוחר באופצייה שנייה, אני מכוסה מרגע שפריט מגיע למרכז שלהם ואני
לא צריך לדאוג על א) לקוחות רמאים ב) שפריט לא הגיע מכל סיבה שהיא

שאלה:

אני מוכ טלפון במצב כמעט חדש וברגע שיש לי הזמנה ממדינה אחרת,
כדאי שאשלך באקופוסט / דואר אוויר רשום מישראל למרכז איביי והם יטפלו הלאה או שאשלח באקופוסט מישראל ישירות למדינת יעד של לקוח?

יתרונות/חסרונות על סמך נסיונכם? מישהו ניסה את זה כבר?

תודה
 

trilliane

Well-known member
מנהל
למיטב הבנתי זו אפשרות שקיימת מקומית; אין טעם לשלוח כך בינ"ל

זה סתם מאריך את זמן המשלוח ללקוח ומייקר את עלויות המשלוח. אם הלקוח מוכן לשלם יותר שלח אקספרס/בלדרות, לפחות שיקבל מהר (ואתה תהיה מכוסה יותר).
 

trilliane

Well-known member
מנהל
לא, להפך; שזה קיים בארה"ב עבור מוכרים אמריקניים...

 

panayotiss

New member
אם מדובר במוצר יקר שלח EMS לא אחרת

רק באופציה הזו של דואר ישראל תקבל חתימה של הלקוח וזה מה שיציל אותך במידה והלקוח יפתח לך קייס "לא קיבלתי".
אם הסטטוס נמסר עם חתימה אתה מכוסה.
&nbsp
במידה ותשלח רשום או אקו תוכל לעקוב אחרי המוצר אבל במקרה של קייס "לא קיבלתי" לא תראה את הכסף.
&nbsp
אגב שמעתי כבר על מקרי זוועות שמוכר מכר טלפון נייד
הקונה קיבל ופתח קייס שהמוצר לא מתאים למתואר והחזיר את המוצר
המוכר קיבל את החבילה, חתם לשליח ופתח ומצא בחבילה אבן.
לכן גם במקרה של מוצר יקר לשים לב היטב כשנפתח לך קייס שלא כפי המתואר.
 
למעלה