לשמאלני ולשמאלנים באשר הם...

לשמאלני ולשמאלנים באשר הם...

השתמשת פה בעבר בדברים שאמר איציק מרדכי על נתניהו. כמוך עשו חבריך בכל מערכת הבחירות שהביאה להורדת נתניהו מהשלטון. היום נחשף סופית פרצופו של אותו אדם: הוא הורשע שנית בביהמ"ש המחוזי בעבירות מין. אולי גם כשסיפר מה שסיפר לביהמ"ש אמר אמת? אולי הבחורות בכלל רצו במגע איתו? אושבסכ"ה הוא נתן להן חיבוק אבהי? הרי (אני משתמש בלשונך): "אם אדם כמוהו אמר- צריך להאמין".
 
מה אתה רוצה להגיד?

שזה נבלה וזה טריפה? עבירות המין של מרדכי פוסלות את התנגדותו לנתניהו שעה שהיה מס´ 2 שלו בממשלתו? הצדיק נתניהו שבגד באישתו לעיני כל עם ישראל עדיף?
 
סליחה על התקלה- ותגובה

ראשית, סליחה שאותה הודעה התפרסמה 4 פעמים- תקלה טכנית. יתוקן בקרוב. שנית, טוב לשמוע ממך. שלישית, עבירות המין לא פוסלות את מרדכי, אך העובדה ששיקר בביהמ"ש (ואין דרך אחרת לפרש את הכרעת הדין), מערערת את אמינות דבריו. ועל כך מחיתי: ידידנו השמאלני בחר להסתמך על דבריו של אדם שביהמ"ש קבע ששיקר. רביעית, לא טענתי שנתניהו צדיק ביחסיו עם נשותיו. טענתי שהיה ראש ממשלה טוב, ואני עומד מאחורי טענתי, ואף הוכחתי אותה כאן. חמישית, אין גבול לצביעות שלכם? הרי קלינטון היה אבי-אבות הבוגדים בנשותיהם, וזה לא הפריע לשמאל הישראלי לעטוף אותו באהבה, העיקר שילחץ על ברק להתפרק מכל נכס אסטרטגי ולמכור את בירת ישראל לערבים. שישית, אני לא חושב שיש קשר בין התנהגות עם נשים לבין מנהיגות. שלמה המלך היה חובב נשים לא קטן, ופרס לא מפסיק להשתמש בממלכתו כמודל שישראל של היום צריכה לשאוף אליו.
 

שמאלני

New member
בגיניסט אין לך מה לכתוב אז אתה מחפש

אתה מחפש תירוצים. מה קשור לזה שהוא תקף מינית לזה שהוא מודה שביבי שיקר. מילא אם זה רק מרדכי אמר אבל כל השרים שלו אמרו זאת אפילו ביל קלינטון אמר שביבי שקרן ואי אפשר לצאת ממנו. די לחפש תירוצים בחייך לא מתאים לך. ועוד אתה אומר שאתה יודע להעביר ביקורת על המפלגה שלך.
 
קלינטון אמר שביבי שקרן?

קלינטון? האדם הישר ביותר בתבל? זה ששיקר לכל העם המריקאי כשאמר שלא קים מגע מיני עם מוניקה? זה ששיקר לנתניהו כשהבטיח לשחרר את פולארד בתמורה לחתימתו על הסכם וואי? אני מציע לך למצוא אנשים קצת יותר אמינים מקלינטו ומרדכי כדי שיעידו על נתניהו. אם היית מביא את העדים האלה לביהמ"ש, השופטים היו זורקים אותך מהחלון.
 
למעלה