לשתף או לא לשתף
בננו בבית ספר יסודי (ג) אובחן לאחרונה כאוטיסט בתפקוד גבוה (מאוד). בני חכם מאוד, שובה לב אך עם קשיים חברתיים, תקשורתיים ורגשיים.
הפסיכיאטרית שאבחנה אותו אמרה שטיפולים נכונים אצל פסיכולוג וקבוצות מתאימות יכולים (אך לא בטוח) להביא את מצבו עד כדי שכמעט לא תורגש חריגתו.
אנחנו מתלבטים אם להודיע בבית הספר וברשויות.
ההתלבטות היא בין לחשוף את עובדת היותו אוטיסט דבר שעשוי לפגוע בדימוי שלו, בביטחון העצמי שלו (מתישהו), באיך שאולי תראה אותו הסביבה שלו ואף ביכולתו להתגייס בעתיד לצבא מול להיעזר בכל מה שניתן לקבל - סייעת, שילוב, תמיכה, כספים מביטוח לאומי וכו'.
אשמח לדעות בעלי נסיון - כאלה שחשפו בגיל צעיר למסגרות למיניהן ומה זה עשה לילדיהם ולסביבה ולכאלה שהחרישו ע"מ לאפשר לילד לגדול בלי לדעת שהוא חריג
שוב מדגיש, הוא בעל תפקוד מאוד גבוה.
בתודה מראש
בננו בבית ספר יסודי (ג) אובחן לאחרונה כאוטיסט בתפקוד גבוה (מאוד). בני חכם מאוד, שובה לב אך עם קשיים חברתיים, תקשורתיים ורגשיים.
הפסיכיאטרית שאבחנה אותו אמרה שטיפולים נכונים אצל פסיכולוג וקבוצות מתאימות יכולים (אך לא בטוח) להביא את מצבו עד כדי שכמעט לא תורגש חריגתו.
אנחנו מתלבטים אם להודיע בבית הספר וברשויות.
ההתלבטות היא בין לחשוף את עובדת היותו אוטיסט דבר שעשוי לפגוע בדימוי שלו, בביטחון העצמי שלו (מתישהו), באיך שאולי תראה אותו הסביבה שלו ואף ביכולתו להתגייס בעתיד לצבא מול להיעזר בכל מה שניתן לקבל - סייעת, שילוב, תמיכה, כספים מביטוח לאומי וכו'.
אשמח לדעות בעלי נסיון - כאלה שחשפו בגיל צעיר למסגרות למיניהן ומה זה עשה לילדיהם ולסביבה ולכאלה שהחרישו ע"מ לאפשר לילד לגדול בלי לדעת שהוא חריג
שוב מדגיש, הוא בעל תפקוד מאוד גבוה.
בתודה מראש