לתמידים שיכורים בכצה

לתמידים שיכורים בכצה../images/Emo72.gif../images/Emo48.gif

תלמידי י"ב בכצנלסון השתכרו בטיול השנתי. המורים סיימו את הטיול מוקדם מהצפוי. מה דעתכם? דעתי הנוקבת בהמשך.. מבטיחה.
 

nofar17

New member
אכן.

ובתור תלמידת כצה בתחילת דרכה טחנו לנו את השכל מכל כיוון אפשרי, וספגנו את כל המעשים של י"ב באיומים שלא נצא לטיולים. כן כן, שמענו. הכל בולשיט. לא נורא, מרשים להם להשתכר. בבצפר הם אנשים טובים.
 

Double U

New member
זה משבוע שעבר...

לדעתי זה עצוב שרוב השכבה שם הביאה משקאות מסוג זה. בתיכונים אמורים להיות אנשים איכותיים שעכבר יודעים להבדיל בין טוב לרע. זה עצוב.
 

BanjoKazooie

New member
אוי נו באמת!

טיול שנתי אחרון,בלגנים,להשתכר,להשתולל, כמו שצריך! לדעתי זה מעולה! אז השתכרו מה הם פגעו במישהו???. לא!
 
תרשה לי רגע להיות פולני.

אני הייתי באכסניה שבה הם היו בסוכות. זאת אחת מהאחסניות הכי יפות בארץ. היום - כבר לא. נגרמו שם נזקים בלתי הפיכים. אז, כן, פגעו במישהו.
 

nitznutz5

New member
כתלמידת י"ב בכצה

כמה דברים יש לי להסביר לכם : א.הנזק לאכסניה אינו בלתי הפיך ממה שידוע לנו , הנזק היחיד שנעשה לאכסניה או כמה חדרים שהתלכלכו בהם הקירות (דבר שאפשר לסדר) ב. לפי דעתי עושי הנזקים יצטרכו לשלם והאכסנייה תחזור להיות כמו קודם . ג. אני לא מצדיקה את מה שנעשה ואני דווקא לא חושבת שהם היו צריכים להתנהג כמו שהתנהגו אבל מה שהיה היה .צריך לשים מאחור ולשכוח מזה ..
 

Super Chuly

New member
עד

שזה יקרה במקום אחר? בבית ספר אחר? לשכוח ולשים מאחור, לא מלמד את המסר, שאותו אנשים צריכים לקלוט. מעשים חמורים- גוררים תגובות חמורות! ליהי :(
 
ע"פ החוק

האחריות נמצאת על הבית ספר עצמו, אם הורי התלמידים יסכימו לשלם זה רק כדי למנוע משפט (ואני לא אכנס לזה יותר מכך). את שמו הטוב של בית ספר גם ניתן להחזיר? מהמורות שספגו מהמנהלת גם ניתן להתעלם? ומה בנוגע לשכבה שלמה שלא סיימה את הטיול השנתי האחרון שלה? שנה לפני שסיימתי י"ב עוד הייתה נהוגה בעיר שלנו מסורת של טיול 3 ימים לאילת, אבל שנה לפני כמה אנשים טובים מגלילי החליטו להשתכר ומאז הוחלט ברמה העירונית שמקצרים את הטיול ליומיים ומכאן נובע שגם לא נוסעים לאילת. למה כולם (הורים, לתמידים, מורים) צריכים לסבול ממעשה מטופש של כמה ילדים? מה שאת לא מבינה זה שלמורים יש אחריות עליך, אם חס וחלילה משהו היה נגמר רע? מה אז? אין מה לעשות, אני מבינה את כל הרצון להנות ולשתות אבל הכל בטעם, מי שלא יודע לשים את הגבול שלא ישתה בכלל. מסגרת בית ספר היא מסגרת בית ספר, מי שמוכן לקחת אחריות על עצמו ועל חבריו השותים שיצא לטיול באופן עצמאי.
 
הממ....

לפי מה שאני הבנתי, תלשו בכמה חדרים שטיחים מקיר לקיר. אם היית יודעת מה העלות של הדבקת שטיח מקיר לקיר, היית מבינה שזה מסתכם באלפי שקלים.
 

Double U

New member
"לשים מאחור ולא לשכוח".

להפך! שהילדים האלו יזכרו כל החיים איזה נזק הם עשו לעצמם ולשכבות שיבואו אחריהן וכך ינחילו את המסר לדורות הבאים. יכול להיות שאת פשוט לא מרגישה בנוח כשמדברים בחומרה על השכבה שלך?
 

Super Chuly

New member
ממש לא!

ברור, שנה אחרונה, צריך להנות והכל, אבל אפשר גם להנות בלי להתנהג כמו ברברים! בלי להרוס! בלי להשתכר! יש מליון ואחת דרכים להפוך טיול שנתי לכיפי- והן ממש לא צריכות לכלול התנהגות שכזו! ליהי :(
 
אין שום רע

אבל אדם בוגר יכול להבחין בין מתי כן ומתי לא. שאתה יוצא למסיבה עם חברים שלך תשתכר למוות מבחינתי. שאתה יוצא לטיול שנתי תכבד את המקום, הצוות החינוכי והחברים שלך.
 

Super Chuly

New member
מה לא רע בלהשתכר?!

אפשר לשתות ולהנות מהשתיה, אבל השתכרות באחוז גבוה מאוד מהמקרים גורמת לאדם לאבד את עצמו ולעשות שטויות. אני בעד לשתות, להשתחרר ולהנות, אבל לשים גבול ולא להגזים! ליהי :(
 

ברקודית

New member
אוי מה זה החרא הזה??

אני תלמידת יב' בכצה. דבר ראשון, אני חושבת שבערך 70 אחוז מהשכבה השתפפה בפעילויות האלכוהול. ככה יצא. וכל ה"כאוס" שדיברו עליו היה בסה"כ שברי בקבוקי יין על הדשא של האכסנייה, מישהו אחד הקיא על קיר ועל הריצפה ושאריות של שקיות מים בכמה מקומות באכסנייה. שום שטיח מקיר לקיר ושום בטיח. מה עשו מאיתנו?? כל מה שהיה זה חבורת ילדים שיכורים במסיבה, "שמחים יותר מהרגיל" חצי מהאנשים במילא סתם שיחקו אותה שיכורים בשביל הקטע.. ובגלל שזה טיול אחרון רצו שזה יהיה כמה שיותר מרגש ונועז אז מישהו הציע לקפוץ לבריכה אז קפצו לבריכה ואני בטוחה שהם גם מאוד נהנו. ומישהו חשב שזה יהיה "מזזזה מאגניבבב" לצאת משטח האכסנייה כי זה ממש נועז.. זה לא הה פעולה של שכרות זה היה פעולה של טמטום. זה הכל היה סתם בשביל הצחוקים. זה נכון, זה היה מטומטם ואולי קצת מסוכן להשתכר"עד איבוד החושים" יום לפני מסלול אופניים, וזה היה מגעיל מצדנו ללכלך את האכסניה המקסימה ואני מבינה למה המורים החזיקרו אותנו הביתה כי לא היתה להם ברירה אחרת.. אבל אני לא מבינה מה אתם בכלל מבקרים אותנו? ראסמי אתם בני נוער.. מה אכפת לם אם אנשים משתכרים ונהנים, זה רק בגלל שאתם לא מצליחים להשתחרר? תפסיקו להיות כל צדקניים. אנחנו עדיין בני נוער, וכל עוד יש לי את הכותרת הזאת אני אמשיך לנצל אותה כל עת כדי להצדיק את הרוקנרול.. או במילים אחרות, כל עוד אני עדיין ילדה בתיכון, אני אהנה כמה שאני יכולה ואמשיך לעבור את הקוים לפני שיהיה מאוחר מדי והתקופה הזאת תסתיים.
 

D o o S h a

New member
ממ

כל עוד הם לא גורמים נזק- ולפי מה שהבנתי הם כן גרמו נזק- אז זה לא מפריע לי.
 
למעלה