לתמי גלילי
מודה לך על תגובתך. המסר שלי לא נותן לי לכתוב עברית ,אי לכך אענה לך כאן. אנחנו זנחנו את הRDI , למרות שמקריאה רבה בנושא התרשמתי שיש פוטנציאל לשיטה, לאחר ההרצאה של גודשטיייין הבנתי כמה השיטה עדיין לא מבוססת ולצערי ממוסחרת ולכן החלטתי לרדת מזה, למרות שרכשתי לי מספר מיומנויות שאנחנו מיישמים ביום יום. הילד שלי הולך לכתה ב בביס יהודי שנחשב לביס טוב, אין לו סייעת, מסתדר מעולה בכתה, בפגישה עם המורות בשבוע שעבר שמעתי רק דברים טובים. עם זאת העניין החברתי עדיין בעייתי, אין לו חברים, בהפסקות הוא מצטרף לקבוצות של ילדים ומשחק, הוא לא מתבודד, אבל אני עדיין לא רואה בניית קשרים חברתיים.
מודה לך על תגובתך. המסר שלי לא נותן לי לכתוב עברית ,אי לכך אענה לך כאן. אנחנו זנחנו את הRDI , למרות שמקריאה רבה בנושא התרשמתי שיש פוטנציאל לשיטה, לאחר ההרצאה של גודשטיייין הבנתי כמה השיטה עדיין לא מבוססת ולצערי ממוסחרת ולכן החלטתי לרדת מזה, למרות שרכשתי לי מספר מיומנויות שאנחנו מיישמים ביום יום. הילד שלי הולך לכתה ב בביס יהודי שנחשב לביס טוב, אין לו סייעת, מסתדר מעולה בכתה, בפגישה עם המורות בשבוע שעבר שמעתי רק דברים טובים. עם זאת העניין החברתי עדיין בעייתי, אין לו חברים, בהפסקות הוא מצטרף לקבוצות של ילדים ומשחק, הוא לא מתבודד, אבל אני עדיין לא רואה בניית קשרים חברתיים.