לתשומת ליבכם :אם תנפיקו רב קו אולי תפסידו את כספכם
לתשומת ליבכם :אם תנפיקו רב קו אולי תפסידו את כספכם
סוף הסיפור: במידה ויתקלקל קו אנונימי שהונפק ע"י רכבת ישראל כרטיסי הרכבת הטעונים עליו אבודים - הלך הכסף.
רכבת ישראל הנפיקה עבורי רב קו אנונימי.
הטענתי על הכרטיס כרטיסיות.
לפני 3 ימים הכרטיס הפסיק לעבוד.
פניתי לעמדת רב קו בתחנה (אוניברסיטה), הנציג אמר לי שלמרות שהוא יכול לראות שעדיין יש כרטיסים לא מנוצלים (ובדיוק אילו כרטיסים) על הכרטיס אם לא מדובר ברב קו אישי הוא לא יכול לתת לי כרטיס חלופי טעון עם אותן נסיעות.
פניתי לרכבת בטלפון, הם הפנו אותי לפניות הציבור.
בפניות הציבור גם כן יכלו לראות במאגר המידע שלהם (לכל כרטיס רב קו יש מספר מזהה) שהכרטיס עדיין טעון בנסיעות אבל סירבו לבקשתי לתת לי כרטיס אחר טעון באותן נסיעות.
בתחילה בטענה שלא ניתן טכנית, אחרי דקה וחצי הנציג הבין שמדובר בשטות, אין בעיה טכנית לטעון כרטיס בנסיעות.
אחרי כן בטענה שאולי אני לא בעל הכרטיס החוקי. אני לא קיבלתי את הטענה כי אם הייתי מוצא/גונב כרטיס והוא לא היה תקול אף אחד ברכבת ישראל לא היה מנסה לבדוק אם אני בעליו החוקי.
אחרי כן ענו לי שאלו הם תנאי הכרטיס. גם אם יש בידי את הכרטיס התקול וגם אם רכבת ישראל יכולים לראות שהכרטיס טעון בכרטיסים ואילו כרטיסים בדיוק הנוהל של חברת הרכבת אומר להם לא לטפל בבעיה.
הנציג אמר שהתנאי הזה מפורסם.
בדקתי, הפרסום אחר (לטעמי שקרי).
https://ravkav.rail.co.il/docs/defa...tcardinfo0d5d5132905469c8891aff0000921671.pdf
בסעיף 2 א' רשום:
במקרה של אובדן, גניבה או תקלה בכרטיס, לא ניתן יהיה לשחזר את יתרת הסדרי הנסיעה שהייתה טעונה בו עד לאותו מועד.
לכן אדם יכול להבין שאכן הכסף אבוד, אבל מכיוון שהסעיף איננו נכון וכן ניתן לשחזר את היתרה (חברת רכבת ישראל לכאורה עוברת על תנאי מאגר המידע המפורסמים, אבל זהו נושא אחר) לדעתי אין סיבה לגזול מאדם את כספו.
ביקשתי דרך להתקשר עם מישהו כדי לערער על הנוהל והנציג אמר לי שהוא הכתובת, אני יכול כמובן לכתוב לו אבל הוא יתן את אותה תשובה.
הוא אמר לי שאם אני רוצה אני יכול לפנות למשרד התחבורה. אני כמובן אחליט על דרך הטיפול בעצמי, לא מתחייב לפעול לפי המלצתו דווקא.
לאור האמור לעיל לשיקולכם אם להשתמש בכרטיס כזה.
לתשומת ליבכם :אם תנפיקו רב קו אולי תפסידו את כספכם
סוף הסיפור: במידה ויתקלקל קו אנונימי שהונפק ע"י רכבת ישראל כרטיסי הרכבת הטעונים עליו אבודים - הלך הכסף.
רכבת ישראל הנפיקה עבורי רב קו אנונימי.
הטענתי על הכרטיס כרטיסיות.
לפני 3 ימים הכרטיס הפסיק לעבוד.
פניתי לעמדת רב קו בתחנה (אוניברסיטה), הנציג אמר לי שלמרות שהוא יכול לראות שעדיין יש כרטיסים לא מנוצלים (ובדיוק אילו כרטיסים) על הכרטיס אם לא מדובר ברב קו אישי הוא לא יכול לתת לי כרטיס חלופי טעון עם אותן נסיעות.
פניתי לרכבת בטלפון, הם הפנו אותי לפניות הציבור.
בפניות הציבור גם כן יכלו לראות במאגר המידע שלהם (לכל כרטיס רב קו יש מספר מזהה) שהכרטיס עדיין טעון בנסיעות אבל סירבו לבקשתי לתת לי כרטיס אחר טעון באותן נסיעות.
בתחילה בטענה שלא ניתן טכנית, אחרי דקה וחצי הנציג הבין שמדובר בשטות, אין בעיה טכנית לטעון כרטיס בנסיעות.
אחרי כן בטענה שאולי אני לא בעל הכרטיס החוקי. אני לא קיבלתי את הטענה כי אם הייתי מוצא/גונב כרטיס והוא לא היה תקול אף אחד ברכבת ישראל לא היה מנסה לבדוק אם אני בעליו החוקי.
אחרי כן ענו לי שאלו הם תנאי הכרטיס. גם אם יש בידי את הכרטיס התקול וגם אם רכבת ישראל יכולים לראות שהכרטיס טעון בכרטיסים ואילו כרטיסים בדיוק הנוהל של חברת הרכבת אומר להם לא לטפל בבעיה.
הנציג אמר שהתנאי הזה מפורסם.
בדקתי, הפרסום אחר (לטעמי שקרי).
https://ravkav.rail.co.il/docs/defa...tcardinfo0d5d5132905469c8891aff0000921671.pdf
בסעיף 2 א' רשום:
במקרה של אובדן, גניבה או תקלה בכרטיס, לא ניתן יהיה לשחזר את יתרת הסדרי הנסיעה שהייתה טעונה בו עד לאותו מועד.
לכן אדם יכול להבין שאכן הכסף אבוד, אבל מכיוון שהסעיף איננו נכון וכן ניתן לשחזר את היתרה (חברת רכבת ישראל לכאורה עוברת על תנאי מאגר המידע המפורסמים, אבל זהו נושא אחר) לדעתי אין סיבה לגזול מאדם את כספו.
ביקשתי דרך להתקשר עם מישהו כדי לערער על הנוהל והנציג אמר לי שהוא הכתובת, אני יכול כמובן לכתוב לו אבל הוא יתן את אותה תשובה.
הוא אמר לי שאם אני רוצה אני יכול לפנות למשרד התחבורה. אני כמובן אחליט על דרך הטיפול בעצמי, לא מתחייב לפעול לפי המלצתו דווקא.
לאור האמור לעיל לשיקולכם אם להשתמש בכרטיס כזה.