לתשומת ליבכם!!
שלום! אני לקוח של "פרופורציה" מזה כשנה שמטופל בהסרת שיער בלייזר על ידכם. טרם בחירתי את המקום בו אפקיד גופי (ומיטב כספי) ערכתי סקר שוק בין כמה חברות מובילות בתחום, הן מבחינת מחיר, יחס ללקוח, אמינות וכיו"ב ולבסוף, כאמור, בחרתי ב"פרופורציה". אחת מהסיבות שהכריעו את הכף לטובתכם, היה החיזור הבלתי פוסק מהרגע בו הגעתי לפגישת ייעוץ אצל גל בן ארצי, הבטחת היועצת לבוא לקראתי בעתיד בכל הקשור למחיר כיוון שהסברתי שמטרתי להרחיב את האיזורים בהם אני רוצה להסיר שיער עד להסרה מוחלטת מכל הגוף. עד כה הסרתי שיער בחזה וובטן, בידיים, בכתפיים, בעורף, בצוואר ובעצמות הלחיים. רציתי רק להביא לידיעתכם, שבכל הקשור למחירים ולאיכות השירות ללקוח יש לכם עוד במה להשתפר. נתחיל בכך שזמינות קביעת התורים כשצצה בעייה כלשהי בעייתית מאוד. פעמים רבות נתקלתי בכך שדחיתי את מועד הטיפול מעבר לזמן הרצוי ולעיתים בגלל בעיה של חוסר זמינות מצידכם גם הקדמתי אותו בלית ברירה. איכות הטיפול גם היא לוקה בחסר. ישנה אולי רופאה אחת בלבד שניתן לומר כמעט בביטחה שהאפקטיביות מהטיפול אצלה היא מקסימלית. לאחר שנה בה עברתי מספר לא מבוטל של טיפולים נראה כי הרופאים המטפלים לא פעם "מחפפים" בעבודתם, מפספסים איזורים ולא תמיד נותנים את המענה לשאלות הלקוח. נתקלתי גם בחוסר אחידות במענה הרופאים לשאלות דומות, מה שמביא לפיקפוק מקצועי בחברה שלכם. לאחרונה, החיזור אחר הלקוח שכה היה זכור לי מהמפגש הראשון עם גל השתנה עד מאוד. שיהיה ברור, גל היא יועצת מקסימה, לבבית ומקצועית ללא ספק. אולם בימים אלה כשיצרתי קשר עימה על מנת לסגור מחיר לגבי הסרת שיער באיזור הגב והרגליים, הבטיחה גך לחזור אלי "כשהמחירון" יהיה לידה ואז נוכל לדבר יותר בבהירות. אני עדיין מצפה לטלפון (וזו לא הפעם הראשונה שזה קורה). אם מובטח ללקוח שיחזרו אליו, יש לעמוד בכך. קל וחומר כשמטרת השיחה היא סגירת עיסקה טלפונית שמכניסה בסופו של דבר לחברה שלכם כסף! באותה שיחה עם גל היא יכלה לתת אומדן לגבי הסרת שיער ברגליים והוא 13.000 ש"ח. מחיר שהוא הזוי לחלוטין. אתם עושים צחוק מעצמיכם וממני. ידוע שטכניקה ברורה כדי להתחיל במשא ומתן כלשהו היא להתחיל במחיר מאוד גבוה ולהראות ללוקח שבסופו של דבר התפשרנו באמצע. מכמה עיסקאות שביצעתי איתכם, הטכניקה הזו חוזרת על עצמה כל פעם מחדש. החוצפה היא שבתור לקוח שממשיך איתכם ומרחיב את האיזורים מטיפול לטיפול, המגמה צריכה להיות של "לבוא לקראת במחיר". בדיוק כפי שמראים הפירסומים שלכם. 40% הנחה על איזור שני. אז אצלי זה כבר איזור שביעי!!!! וזה המחיר שמוצע לי.... רציתי רק לעדכן אותכם, מומחי "פרופורציה" יקרים, שבזמן שאני ממתין לגברת גל שתואיל בטובה לחייג אלי, כבר ביררתי איך אני ממשיך בחברות אחרות את המשך הטיפולים ושם כבר באו לקראתי הרבה יותר. באותה השיחה עם גל שנקטעה רציתי גם לקבח הצעת מחיר לכל הגוף לאח שלי ולאור ההתרחשויות האחרונות אני בטח לא עומד להמליץ לו עליכם! לתשומת ליבכם!!! אורן אטיאס.
שלום! אני לקוח של "פרופורציה" מזה כשנה שמטופל בהסרת שיער בלייזר על ידכם. טרם בחירתי את המקום בו אפקיד גופי (ומיטב כספי) ערכתי סקר שוק בין כמה חברות מובילות בתחום, הן מבחינת מחיר, יחס ללקוח, אמינות וכיו"ב ולבסוף, כאמור, בחרתי ב"פרופורציה". אחת מהסיבות שהכריעו את הכף לטובתכם, היה החיזור הבלתי פוסק מהרגע בו הגעתי לפגישת ייעוץ אצל גל בן ארצי, הבטחת היועצת לבוא לקראתי בעתיד בכל הקשור למחיר כיוון שהסברתי שמטרתי להרחיב את האיזורים בהם אני רוצה להסיר שיער עד להסרה מוחלטת מכל הגוף. עד כה הסרתי שיער בחזה וובטן, בידיים, בכתפיים, בעורף, בצוואר ובעצמות הלחיים. רציתי רק להביא לידיעתכם, שבכל הקשור למחירים ולאיכות השירות ללקוח יש לכם עוד במה להשתפר. נתחיל בכך שזמינות קביעת התורים כשצצה בעייה כלשהי בעייתית מאוד. פעמים רבות נתקלתי בכך שדחיתי את מועד הטיפול מעבר לזמן הרצוי ולעיתים בגלל בעיה של חוסר זמינות מצידכם גם הקדמתי אותו בלית ברירה. איכות הטיפול גם היא לוקה בחסר. ישנה אולי רופאה אחת בלבד שניתן לומר כמעט בביטחה שהאפקטיביות מהטיפול אצלה היא מקסימלית. לאחר שנה בה עברתי מספר לא מבוטל של טיפולים נראה כי הרופאים המטפלים לא פעם "מחפפים" בעבודתם, מפספסים איזורים ולא תמיד נותנים את המענה לשאלות הלקוח. נתקלתי גם בחוסר אחידות במענה הרופאים לשאלות דומות, מה שמביא לפיקפוק מקצועי בחברה שלכם. לאחרונה, החיזור אחר הלקוח שכה היה זכור לי מהמפגש הראשון עם גל השתנה עד מאוד. שיהיה ברור, גל היא יועצת מקסימה, לבבית ומקצועית ללא ספק. אולם בימים אלה כשיצרתי קשר עימה על מנת לסגור מחיר לגבי הסרת שיער באיזור הגב והרגליים, הבטיחה גך לחזור אלי "כשהמחירון" יהיה לידה ואז נוכל לדבר יותר בבהירות. אני עדיין מצפה לטלפון (וזו לא הפעם הראשונה שזה קורה). אם מובטח ללקוח שיחזרו אליו, יש לעמוד בכך. קל וחומר כשמטרת השיחה היא סגירת עיסקה טלפונית שמכניסה בסופו של דבר לחברה שלכם כסף! באותה שיחה עם גל היא יכלה לתת אומדן לגבי הסרת שיער ברגליים והוא 13.000 ש"ח. מחיר שהוא הזוי לחלוטין. אתם עושים צחוק מעצמיכם וממני. ידוע שטכניקה ברורה כדי להתחיל במשא ומתן כלשהו היא להתחיל במחיר מאוד גבוה ולהראות ללוקח שבסופו של דבר התפשרנו באמצע. מכמה עיסקאות שביצעתי איתכם, הטכניקה הזו חוזרת על עצמה כל פעם מחדש. החוצפה היא שבתור לקוח שממשיך איתכם ומרחיב את האיזורים מטיפול לטיפול, המגמה צריכה להיות של "לבוא לקראת במחיר". בדיוק כפי שמראים הפירסומים שלכם. 40% הנחה על איזור שני. אז אצלי זה כבר איזור שביעי!!!! וזה המחיר שמוצע לי.... רציתי רק לעדכן אותכם, מומחי "פרופורציה" יקרים, שבזמן שאני ממתין לגברת גל שתואיל בטובה לחייג אלי, כבר ביררתי איך אני ממשיך בחברות אחרות את המשך הטיפולים ושם כבר באו לקראתי הרבה יותר. באותה השיחה עם גל שנקטעה רציתי גם לקבח הצעת מחיר לכל הגוף לאח שלי ולאור ההתרחשויות האחרונות אני בטח לא עומד להמליץ לו עליכם! לתשומת ליבכם!!! אורן אטיאס.