ל"ג בעומר...

ל"ג בעומר...

מתוך עניין כללי וסקרנות: 1. מי עושה היום מדורה? איפה ועם מי? 2. שמתם לב שעם השנים יש פחות ופחות מדורות?!?! 3. אמרו לכם משהו בבית הספר על ל"ג בעומר? אני אתחיל : היום אני נפגש עם כל המשפחה המורחבת ואנחנו עושים מדורה משותפת בישוב ליד כפר סבא. בדר"כ הייתי עושה אחרי המשפחה מדורה עם החברים, אבל כיום רובם בצבא. אז קצת קשה לארגן משהו נחמד. מה איתכם?
 

ShaniNaor

New member
אה... :/

טוב, אז... אני חובבת ל"ג בעומר מושבעת. ובכל זאת- 1. זאת השנה השנייה שאני לא עושה מדורה. וגם לא החברים שלי. רק ממנגלים... 2. כמובן! אני שמה לב שמהות החג נעלמת לה עם הזמן! בושה. 3. תלו שלטים. ל"ג בעומר שמח לכולם!
 

t i m i 8 8

New member
ל"ג בעומר

אה.. אני מתה פשוט על ל"ג בעומר!!! אבל לצערי אנשים בגילי חושבים שזה טיפשי ללכת עם עגלה ואסוף עצים (אני לא!) אז.. אני עושה מנגל בבית של חברה עם עוד חברים בכל זאת נחמד:) אבל יביאו לי קרטושקס...(יאמי:)) ל"ג בעומר שמח וזהיר לכולם...!
 

ba r2 0 1 0

New member
../images/Emo169.gif../images/Emo167.gifל"ג בעומר../images/Emo170.gif../images/Emo117.gif

1. עם חברים אצל מישהו שגר בכפר מל"ל. 2. כן. אני גם שמתי לב שעם השנים חש פחות ופחות שטחיפ פתוחים בעיר... כל פעם בונים איפה שהיינו עושים פעם מדורות.... וזה דיי חבל... כבר דיברנו על זה פעם בפורום... 3. תלו שלט... נראה לי שגם אמרו בכריזה להיזהר.... לא זוכר...
 

ba r2 0 1 0

New member
../images/Emo70.gifל"ג בעומר בכפ"ס+כללי זהירות../images/Emo70.gif

קניון ערים יארח פעילות מיוחדת לל''ג בעומר, בשיתוף חב''ד אירועי ל''ג בעומר יערכו ביום שלישי 16.5.06 בכיכר העיר החל משעה 16:00, כאשר כל מתקני הלונה פארק בכיכר יהיו פתוחים חופשי לקהל הרחב. במקום ייערך הפנינג ענק שיכלול מגלשות ענק, מקפצות בנג'י, מתקני מתנפחים ועוד. בשעה 17:30 ייערך המופע המרכזי ותהלוכת ילדים, בשיתוף להקת המתופפים של צעירי חב''ד. מיד לאחר מכן, תיערך הופעה מיוחדת ומרגשת של יהודה סעדו. הכניסה לכל הפעילויות חופשית וללא תשלום!!! איך להימנע ואיך לטפל בכוויות אש במדורות ל''ג בעומר - טיפים והוראות זהירות לל''ג בעומר בכל מדורה צריך להיות מבוגר שישגיח. להיזהר מבניית מדורות מתחת לקוי חשמל. להבטיח שהמדורה ממוקמת בשטח נקי משיחים ועצים. יש להימנע מבניית מדורה לגובה מכיוון שלאחר הדלקתה היא עלולה להתמוטט על הסובבים אותה. יש לסמן גבול התקרבות למדורה לילדים בעיגול אבנים. יש להכין בסביבת המדורה מכלי מים. להימנע מלהדליק אש על ידי בנזין, סולר או נפט מכיוון שהאש עלולה לחזור לכיוון המדליק. ולהימנע מהתזת חומרי דלק בזמן הבעירה של המדורה מאותה סיבה. להימנע מלזרוק למדורה מכלי תרסיס או נפצים. לאחר הוצעת תפו''א מהמדורה יש להמתין שיתקררו מכיוון שהחלקים הפנימיים חמים מאד וגם הם עלולים לגרום לכוויה. יש להיזהר בהכנת ''מרשמלו'' בתוך אש גבוהה, פעולה זו רצוי שתתבצע במדורה קטנה עם אש נמוכה ועל ידי מבוגר. לא לשכב או לישון בתוך שק שינה בקרבת המדורה. * במידה ואש אחזה בבגדי אחד המשתתפים יש לגלגלו על הארץ ולכסות אותו בשמיכה עד לכיבוי האש. * הטיפול בכוויות נעשה על ידי הרטבת מקום הכוויה במי ברז ו או הרטבת בגד או מגבת במי ברז וכיסוי הכוויה, פעולה זו מקררת את הנפגע ועוצרת את הנזק הנגרם עקב החום וכן מקלה על הכאבים. פינוי הנפגע במהירות האפשרית לקבלת עזרה רפואית מקצועית (חדר מיון או מוקד רפואי) הוא הכרחי. * כוויות נרחבות הם מחלה קשה היכולה לסכן את חיי הנפגע ועל כן יש להחישו לבית החולים במהירות האפשרית ורצוי על ידי ניידת מד''א שתוכל להתחיל בטיפול בפצוע כבר בדרך לבית החולים. * הטיפול הראשוני בפצוע כזה הוא מתן נוזלים בכמות גדולה בשלב המאוחר יותר בבי''ח ייבדק הנפגע על ידי מומחה ובהתאם למצבו ולחומרת הכוויה יוחלט לגבי הטיפול הנדרש שיכול להיות ניתוחי או שמרני.בכוויות קלות יותר ניתן לטפל ללא אשפוז אך על זה יחליט הרופא שיבדוק את הנפגע. דר' רונן גלזינגר מומחה לכירורגיה פלסטית. בעל קליניקה פרטית בבית החולים אסותא בת''א, משמש כיועץ וכמנתח בקופת חולים ''מכבי'' בתחום כירורגיה פלסטית. מזה כחצי שנה משמש כמנהל הרפואי של בי''ח ''אסותא'' בבאר שבע – השייך לרשת בתי החולים הפרטיים הגדולה בארץ. מנהל יחידת הכוויות במרכז הרפואי ''סורוקה'' בבאר שבע במשך 7 שנים .בוגר הפקולטה לרפואה בטכניון. התמחה בכירורגיה כללית בבי''ח כרמל בחיפה ובכירורגיה פלסטית במרכז הרפואי ''סורוקה'' בבאר שבע.
מתוך כתבתה של אירית מרק, כתבת "לוקאל".
חשבתי שזה ראוי חד פעמית להעתיק את הדברים לפה כי זה חשוב ואם אתן רק קישור אולי לא יכנסו.... אז סורי אם זה לא כל אך אתי...
 

Frgr

New member
אממ, שכחו שם משהו

לא להיות בקניון בזמן הופעה של יהודה סעדו :|
 
עצוב לומר

אבל אני בכלל שכחתי השנה את ל"ג בעומר. גל, בשנה הבאה אנחנו מארגנים מדורה ומזמינים את כל מי שרק רוצה- תזכור! בכל אופן שהייתי ילדה מאוד אהבתי את החג, וחבל שכבר כמעט אין זכר למסורת.
 

Shugyman

New member
תנכ"ס תנכ"ס תנכ"ס תנכ"ס

יהוה יהוה יהוה יהוהיהוה יהוה
 

tamas216

New member
תעזוב אותו

ישנו משפט שאומר- "העיקר הכוונה", זה נכון גם בקשר לזה, הרי ברור שהוא התכוון למקצוע, אם כבר צריך לפנות אל מערכת החינוך הכושלת שלנו שגורמת לכל כך הרבה ילדים לשנוא את אחד מהמקצועות המעניינים שיש ובעקבות כך גם ליצור אנטי לספר עצמו ולדת עצמה.
 
למעלה