ל"יחפהבפארק" משהו היה לא בסדר בהודעה שמחקת

ל"יחפהבפארק" משהו היה לא בסדר בהודעה שמחקת

אותה? האם היתה עבירה על כלל כלשהוא של הפורום ואם כן על איזה?
 
תכתוב על הנושא כרצונך מבלי להביא קישור

אני מודה שהיה לי לא נעים לקרוא בקישור. אתה מוזמן להעלות את הנושא מנקודת מבטך בלי קישורים מיותרים.
ועניתי לך עכשיו על המסר. הייתי בארוחת צהריים, ברשותך
 
נו באמת הקישור הוא בשביל האותנטיות ולא בשביל

פירסום הפורום.. בחיים לא הייתי חושב על כזאת סיבה מוזרה למחוק אבל מילא.
בתאבון על הארוחה.

אז הנה הציטוט המלא בלי קישור ,


שמי עמנואל ידידה (עמי) משולם - בנו של הרב עוזי משולם מיהוד.

במצבי הנוכחי נותר לי רק לזעוק ממעמקי לבי הנשבר, ולבקש בשם הצדק והאמת את עזרתכם - לדרוש עמנו הקמת ועדת חקירה ממלכתית בדלתים פתוחות לעיני כל העם בישראל, לחקר הפשע של הרדיפה ושפיכת דמו של אבי המרותק למיטתו ע"י גורמי ממסד מושחתים, השולטים בכל המשרדים הממשלתיים והביטחוניים במדינת ישראל בצורה השפלה ביותר ע"י עלילות שקר, רצח אופי באמצעי התקשורת וניסיונות חיסול מזוויעים - משנת 1978 ועד היום, תוך שהם מצרפים אותנו - משפחתו ותלמידיו, כברווזי מטווח ע"י רדיפות שפלות ומפחידות שהאוזן אינה יכולה לשמוע.

ייתכן ואשמע "הזוי ומדומיין" כהגדרת אותם גורמים, היות והם מנוסים דיים לרדוף ולפגוע בחפים מפשע ובחושפי פשעיהם, ללא השארת כל עקבות. אך אני מחויב לומר את הבאות, בכדי שהעם בישראל יידע, וביום מהימים לא יאמר "לא ידעתי" או "לא שמעתי".

בקיצור נמרץ אני אתמצת את הסיפור הכואב, החותך בבשר החי. אני תקווה שתהיה היענות מצד אחינו עם ישראל - רחמנים בני רחמנים, לדרוש צדק כלפי יהודים הנרדפים על לא עוול בכפיהם.

...בסוף שנת 1978, לאחר שאבא אסף חומר תיעודי רב בנושא הפשע הממוסד של חטיפה, מכירה וניסיונות רפואיים בילמי תימן מזרח ובלקן, הוא נקרא למשרדי השב"כ ברחוב בן יהודה 2 בירושלים. שם הוא נפגש עם ברנש שהציג את עצמו בשם "אילן רז". אותו אילן - שרבים מבכירי השלטון מתחלחלים ומפוחדים ממנו, הסביר לאבא שהפגישה נובעת מרצון עז להסביר לו מדוע כדאי לו להפסיק ולחפור בפשע הנוראי שבוצע ע"י גורמים מושחתים בממסד. אותו אילן נתן לאבא את אופציית "הגזר" - משרת רב ראשי במדינת ישראל לכל החיים ועוד הצעות רבות כתיגמול. אך התברר לו כי רק תורת ישראל האמת ואהבת עם ישראל עומדים אל מול עיניו של אבא, ושום הון שבעולם לא יסיט אותו מדרישת צדק מוסרי, תורני וחוקי.
כשראה אילן רז שאי אפשר "לקנות" את אבי,עבר לאופציה השנייה - "השוט".
זאת אומרת, רדיפה אישית ומשפחתית ע"י התנכלויות שונות, רצח אופי ע"י התקשורת (המתועלת כמובן) שתסית נגד אבא ותביא להתרת דמו, בכדי להשליכו לכלא, ואף לחסלו ללא שום התנגדות מצד העם - בעקבות ההסתות שיהיו בתקשורת.

אבא לא פחד, והמשיך לדבוק באמת ודרישה לצדק, כלפי אחיו עם ישראל, עפ"י כל כללי וחוקי התורה הקדושה וחוקי מדינת ישראל, אשר חוקקה חוקים שהיא בעצמה איננה מקיימת.

וממש כפי שאותו ברנש איים - כך היה. עד שנת 1988 החלו התנכלויות אישיות כלפי אבא באופן אישי. באותה תקופה, אבא החל לגבות עדויות רבות ממשפחות החטופים.

בשנת 1988 אבא הפיץ 3 קלטות אודיו לציבור הרחב, אשר מתארות את נושא החטיפה, וכמו כן גם את נושא ההשתקה ואיומיו של הברנש אילן רז. מהלך זה, גרם לאותם גורמי ממסד מושחתים להסיר את הכפפות. הם החלו לפגוע בי ובאימי ע"י הפחדות והתנכלויות בבית הספר, בזמן שאני ילד רך בשנים, דבר שגרם לי לטראומה נוראית ולאבד את תקופת הילדות.
לצערי, הם לא הסתפקו בזה.
בשנת 91 היה ניסיון התנקשות מתוחכם באבא שבו רק ה' שמר והציל, ואבא נפצע בעצב הסכיאטי כתוצאה מחדירת כדור לרגלו, דבר שגורם לו עד היום לכאבי תופת פאנטום עפ"י חוות דעת רופאים ומומחים. למרות שבאותה התקופה הציבור כלל לא הכיר את אבא, התקשורת החלה כבר אז בהתרת דמו ולכנות אותו "מנהיג כת" או "הגורו מיהוד". ושוב - לאף אחד לא היה מושג במי מדובר.

לצערנו עברנו תקופה לא קלה עד שאבא התאושש מפציעתו. לאחר מכן אבא החל לפנות לכלי התקשורת ולכל חברי הכנסת בישראל במטרה להביא לפיתרון את הפשע הנוראי שנעשה.
אבא לא קיבל שום מענה למעט פגישה עם חברי הכנסת רענן כהן ודוד מנע, כאשר גם פגישה זו לא הניבה פירות ולהיפך - גררה בעקבותיה עוד מסע הכפשה שקרי באמצעי התקשורת שכביכול חיללנו את בית הכנסת אשר בכנסת.

כאשר אבא ראה שאין עם מי לדבר, החליט ליידע את העם בכוחות עצמו. הוא הפיק הצגה אודות הפשע שכללה עדויות מוקלטות ומסמכים תיעודיים. ושלושה חודשים אח"כ, הוציא לאור עלון ראשון שנקרא בשם "אבן מאסו הבונים" בו הוא פרסם את סיפוריהם של משפחות החטופים כולל מסמכים ותיעודים רבים אודות הפשע.
אותו עלון הופץ ברחבי הארץ, וכך אבא עקף את התקשורת המתועלת, ואת האטימות הממוסדת לחשיפת הפשע. בעקבות צעד זה של אבא, החליטו אותם גורמים מושחתים להתקדם לשלב הבא והוא - יצירת פרובוקציה שתגרום לחיסולו הסופי של אבא, משפחתו ותלמידיו.

אותם גורמי ממסד מושחתים יצרו פרובוקציה מכוונת ע"י פגיעה פיזית באבא, משפחתו ותלמידיו תוך הבאת כוחות גדולים של ימ"מ, יס"מ, יחידות מיוחדות של צה"ל, צלפים ועוד...
צרו על ביתנו, ובמקביל הפיצו בתקשורת שכת תימהונית מתבצרת ביהוד. כבר בתחילת האירועים, ניתן היה לראות את "הצהרת הכוונות" של אותם גורמים - בדיוק כפי שהבטיח אותו "אילן רז". צלף ירה אש חיה ומדויקת לעבר צווארו של יחיאל בן עבו תלמידו של אבא שרק בנס לא נהרג- וזאת דקות ספורות לאחר שאבי דיבר עם נציגי המשטרה - ניצב גבי לסט ותנ"צ יעקוב רז.
אבא שאל אותם "מדוע אתם צרים על הבית?!" אבל ההוראות היו מגבוה - והמטרה ברורה - חיסולו של אבא והפרשה המזעזעת.



יום למחרת - בערב חג פסח, הגיעו לביתנו מספר חברי כנסת ביניהם דב שילנסקי,אברהם פורז,ולאחר שקיבלו את הסכמתם של נציגי הסיעות השונות (מפד"ל,עבודה,מרץ,ליכוד) חתמו ביחד עם המשטרה עם אבי על הסכם שעיקריו הם:

1. תוקם ועדת חקירה פרלמנטרית בדלתיים פתוחות בנושא הפשע הממוסד של גניבת ומכירת ילדי תימן

2. לגבי האירועים ביהוד עד כה, המשטרה תחקור כשעו"ד מטעמנו ישמש משקיף וילווה את כל השלבים ומצד שני מחלקת חקירות שוטרים תחקור את כל תלונותינו בנוגע לפרובוקציה של המשטרה, במסמך זה מודה המשטרה כי הנשק מוחזק כדין.

כולם לחצו ידיים, דב שילנסקי אמר שהוא גאה להיות חתום עם אבי על אותה הסכם.
גם קציני המשטרה הבינו שעשו טעות, וזו הסיבה שחתמו על ההסכם.
מפאת קוצר הזמן עד לכניסת החג, המשטרה סייעה בהחזרתם הביתה של התלמידים שעצרה.
כולם שמחו שהעוול הנוראי יבוא על פתרונו, ועל כך שאותם גורמים מושחתים החליטו לעשות תשובה על פשעיהם.
אך שוב - לצערי, שמחה זו הייתה מוקדמת כי יום-יומיים לאחר מכן, המשטרה החלה להפר את ההסכם בשיטתיות ואף הודיעה שההסכם בטל ומבוטל ואבא ייעצר.

ברור כשמש שהם לא באו לעצור את אבא, כי מטרתם הייתה לחסלו. אך איך הם יעשו זאת בצורה "טבעית"? אז צרים על הבית במשך חודשיים שבתוכם אבא יצא איתי ועם תלמידיו לשידור חי בטלויזיה בתוכניתו של דן מרגלית, אך גם שם לא נעשה שום ניסיון לעצור אותו. במהלך המצור על ביתנו המשיכו לטפטף לעם על כך שישנה קבוצה מטורפת המתבצרת עם כלי נשק רבים, ומסוכנת מאוד לציבור.
וכל זאת, על מנת לעצב את דעת הקהל ולהפוך את אבא ל "מטורף" "תמהוני" "ראש כת"... הרי מובן מאליו שאחרי שהציבור כבר שטוף מוח ומוזן מהפרסומים המגמתיים - יותר קל "לבצע את המלאכה".
אף לא אחד מכלי התקשורת דיווח על זה שהמונים היו מגיעים לביתנו מידי יום, לדווח על בני משפחה שנחטפו, לקבל חומר הסברה או לחזק את ידיו של אבא.



אבא קבע פגישה עם מפכ"ל המשטרה אסף חפץ - נציגם של גורמי הממסד במטרה אחת: למנוע שפיכות דמים. כאשר אבא הגיע לפגישה, היה ניסיון לחסלו בעלטה. ניסיון זה כשל תודה לאל, והוא פנה לאסף חפץ במילים אלו: "חיפשתם אותי? בבקשה - אני בידכם. אבל אל תשפכו דם בביתי". לצערנו דברים אלו לא עזרו, וממש באותם רגעי עלטה, הקיפו את ביתנו אלפי לוחמים מיחידות משטרה, צבא, צלפים, מסוק חג מעל הבית וארבעה בולדוזרים ענקיים (D-9 ) כיתרו אותו מסביב. החשמל והטלפון נותקו, והחל ירי מטורף לעבר הבית שבו ישנו באותם דקות אימי ואחיי הקטנים שהיו רק בגילאי חצי שנה עד 5. הכדורים ניפצו את החלונות מעל ראשו של אחי בן ה-5. תוך כדי הירי חסר הרחמים, שוב - צלף ירה ירי מדויק וקטלני לעבר צווארו של שלומי אסולין, תלמידו של אבא שהיה יקר לאבא כבן. שלומי, רק בן 21 שנה, מפקד כיתה בגולני, אהוב על כל מכיריו - נרצח בדם קר!

לאחר מכן היה משפט מכור מראש שבו אפילו הזכות הבסיסית ביותר להתגונן כדבעי - נשללה.בתום משפט דרייפוס זה, הושלכו אבא וכמה מתלמידיו לכלא למספר שנים. גם שם אבי עבר התעללויות ומניעת זכויות אנוש בסיסיות, הכל ב..."הוראה מגבוה", כאשר אפילו לנציבות השב"ס הדברים היו תמוהים. במשך תקופה ארוכה מנעו מאיתנו כל אפשרות לבקר את אבא. במהלכה, העבירו את אבא לכלא שאטה שבעמק יזרעאל, ושם אותם גורמי ממסד מושחתים, החדירו לגופו חומרים במטרה אחת ויחידה - לגרום לקריסת מערכות בגופו תוך הקפדה שהכל יראה "באופן טבעי".<
 
המשך

מייד אחר כך אבא איבד את ההכרה והובהל לבית חולים "העמק" בעפולה. כל סביבת בית החולים כותרה על ידי אנשי משטרה ושב"כ כהגדרתם. לנו - בני משפחתו המודאגים, לא נתנו להיכנס ולראות מה מצבו של אבא, והחמור ביותר הוא - שלא נתנו לנו שום אינפורמציה על מצבו.

בשנת 1999 אבא השתחרר כשהוא מרותק למיטתו עם קריסת מערכות כללית וגוף מחורר מנשיכות חרקים כהגדרת רופא עור בכיר שבקר אותו בתאו.כשהתנאי לשחרורו - שלא יעסוק יותר בנושא ילדי תימן.

אם חשבנו שבזה הסתיימו תלאות חיינו - לצערי התבדינו...פרק ב' החל...

בשנת 2002, זמן קצר לאחר הולדת בני הבכור שי, החלו אותם גורמי ממסד מושחתים להתנכל לי תוך קביעת עובדה שאני הוא ממשיכו של אבי בחשיפת הפשע. הודעתי להם שאינני מבין במה מדובר ושבסך הכל הייתי ילד קטן שלא היה מעורב ואין לי שום דבר עם הנושא. כמובן שאותם זה לא עניין, והם החלו לזמן אותי לעשרות חקירות שבמהלכם הופעל עלי לחץ פסיכולוגי כבד, לטענתם - בכדי שאעביר לידיהם "את החומר הרב שאבא העביר אליך", דבר שמעולם לא ראיתי או קבלתי.

החקירות היו בשבתות וחגים בשעות ליל מאוחרות, תוך כדי כך שאיני יכול לשתף אף אחד ולספר מה עובר עלי. הם הזהירו אותי שאם אני אפתח את הפה, העם בישראל יטען שאני מדומיין ומשוגע, ולא זאת בלבד... הם הראו לי כיצד הם "טיפלו" באנשים רבים ומפורסמים שלא צייתו לדבריהם.
לדוגמא - אתן מקרה אחד של עיתונאי ידוע ומפורסם, שחקר פשעים שאותם גורמים ביצעו, במטרה לחשוף אותם לציבור. הם זימנו אותו אליהם, כאשר גם במהלך החקירות, הוא חשב שהוא נמצא במדינה דמוקרטית ומתוקנת. אבל לצערנו - הוא טעה, והם שהחדירו תאים סרטניים לגרונו וזאת במטרה להשתיקו. הם אמרו לו שאם הוא ידבר על מה שהם עשו לו, בודאי שכולם יסתכלו עליו כעל משוגע, וכמובן הם ידאגו לפגוע בבני משפחתו "בצורה טבעית", כגון תאונות דרכים ועוד שיטות "טבעיות".

במהלך אותן החקירות נאמר לי שיש שתי אפשרויות: האחת - לתת את החומר שלטענתם מצוי בידי. והשנייה - לעזוב את המדינה לצמיתות. כאשר אם אעזוב את המדינה ואפתח את פי בחו"ל הם כבר יידעו כיצד לפגוע בי ובבני משפחתי - אלה שבארץ ואלה שאתי בחו"ל, ו"לקינוח" יפגעו גם בחבריי וילדיהם.

היות ואין לי שום חומר בנושא פשע מכירת הילדים, שאלתי אותם מה יקרה אם לא אעזוב את המדינה. תשובתם היא שהחרידה אותי: "חוץ מכל האיומים הנ"ל ועוד רבים אחרים, אנו נזכיר לך סיפור ישן... והם גילו לי את העובדות הבאות: היה רופא בשב"ס ששמו ד"ר יעקב זיגלבויים. אותו רופא - שאהב את אבא, ידע על החדרת החומרים לגופו. עובדה זו הפריעה מאוד, עד שלדברי אותם גורמים - הם נאלצו לחסלו! הם אמרו שברור שהקורבנות להפלת התיק השקרי - הם הרב עוזי משולם וחסידיו. וכך אותם גורמים מושחתים הרויחו בעצם שתי ציפורים במכה אחת. והם המשיכו להזכיר לי שמייד לאחר מכן עצרו את גיסי נועם ועוד מספר תלמידים, ברעש תקשורתי גדול... אבל לאחר כשבועיים הם שוחררו בשקט מופתי. בוודאי שהסטיגמה כבר נצרבה במוחם של הציבור. אז, בתשובה לשאלתי - אם איני יוצא מהמדינה, הם יוציאו כתבה ויעלילו עלילת שקר שהרצח בוצע ע"י אבא ועל ידי אני. ובכדי לתת "תפאורה" אמיתית לסיפור, הם יוסיפו עוד אנשים לעלילה - דבר שיגרום לכליאתנו לכל החיים על לא עוול בכפינו, ובכך לחסל אותנו סופית !

אמרתי להם שהם יודעים שאין לנו יד ורגל בעניין ושהם בעצמם אומרים שהם אלו שביצעו זאת...
אז כדי להוכיח לי כמה הם רציניים בכוונותיהם, הם אמרו לי שהם השאירו לגיסי נועם את התיק פתוח עד עכשיו, כהכנה למצב שאני אסרב לצאת מהארץ. ואם אני אסכים לצאת - גם גיסי ייצא בלי שום בעיה...
וראו איזה פלא... גיסי יצא מספר פעמים מארץ ללא שום בעיה, ועד היום - התיק נשאר פתוח - איך אומרים - "לשעת הצורך" בשביל "לשמור לעצמם את הזכות" לפתוח את העלילה מתי שירצו (והכל מתועד אצלנו).

וכך - בלית ברירה, לפני כשנה - ב 28/11/05, עזבתי את הארץ ונאלצתי לבקש מעמד של פליט בקנדה. נסעתי עם רעייתי, שלושת ילדיי הרכים וגיסי. הגענו לכאן בחורף, בקור מקפיא עצמות, ללא ידיעת השפה וללא הכרת המקום. כל זאת בתקווה שהם יעמדו בהבטחתם ולא יפגעו במשפחתי ובחבריי.

אבל מסתבר שהם לא עמדו בהבטחה... היות ודרשתי שהשימוע בבקשת הפליט יהיה בדלתיים פתוחות. תוך זמן קצר גילו בגופי סוכרת בערכים אסטרונומיים. הסוכר ירד מבלי לקיחת אינסולין או כדורים - ואפילו הרופאים עמדו פעורי פה (בסוכרת טבעית זה בלתי אפשרי).


שניים מבין החברים שגם עליהם רצו להעליל את עלילת השקר כאמור לעייל - הגיעו בשביל להשלים לנו מניין לראש השנה ולהעיד בדיון בקשת הפליט כאן בקנדה. וראו איזה פלא... השימוע נדחה. במקביל, סמוך למועד הדיון התפרסמה "פתאום" כתבה בישראל בה נאמר שישראל אומרת לקנדים שישראלים המבקשים מקלט בקנדה - משקרים, כי אין שום רדיפה על רקע פוליטי חברתי או דתי במדינת ישראל,וכן שישראל מבקשת מהקנדים להעביר לידיה אינפורמציה(!) על ישראלים המבקשים מקלט בקנדה, או לפחות להתייעץ איתה בעניין - דבר שנוגד לחלוטין את אמנת ג'נבה!!!
(חיפוש מדוקדק הראה כי הכתבה אינה בדיוק "חדשות" והדברים פורסמו באתר לזכויות אדם העונה לשם "במבילי" לפני כחצי שנה !! )
הבנתי שאותם גורמים בישראל עושים כל שביכולתם על מנת למנוע או לדחות בכוונה את הדיון בדלתיים פתוחות - במטרה להעליל את העלילה - וזאת לפני שאספר לעולם את הסיפור בדיון כאן בקנדה.
היות והחברים שהגיעו הם אנשים עובדים במשרות מכובדות, הם חייבים לחזור לישראל ולא יוכלו להישאר תקופה ארוכה. ולכן- ברגע שהם יחזרו לארץ, אותם גורמים מושחתים יפעילו את מזימתם ויעלילו את העלילה. החברים ייעצרו - וכך יפגעו בכולנו. כמובן שאף אחד לא יידע שזה כבר תוכנן מראש על ידי מושחתים אלו, מכיוון שהשימוע בדלתיים פתוחות נדחה - ולא שמעו את סיפורנו בתקשורת.
כיוון שאין שום דבר שנוכל לעשות מלבד לזעוק, אנחנו מבקשים מכם לספר את סיפורינו לכל מכריכם ולהעביר מכתב זה לכל מי שרק אפשר,

אנא מכם סייעו בידינו למנוע את שפיכת דמו של אבי, משפחתו ותלמידיו - למען האמת והצדק, הצטרפו אלינו בדרישה להקמת ועדת חקירה ממלכתית בדלתיים פתוחות, שתשים קץ לרדיפות ותתקן את העוולות שנעשו לאבי.
 
האם אתם מאמינים שאתם חיים בדמוקרטיה?

כשאנשים בשלטון מבצעים דברים כאלה בגיבוי של המערכת המשפטית והפוליטית שנותנת להם חסינות
במקום לשבת בכלא?
 
למעלה