ל"קבלן רשום"

ל"קבלן רשום"

בהמשך לשאלה שלי על "לא איטונג לא קונה": במפרט כתוב: "קירות חוץ: בלוקי בטון ו/או פומיס ו/או בטון עם ציפוי פנימי-גבס. עובי: כ-30-20 ס"מ. קירות הפרדה בין הדירות: בטון ו/או בלוקי בטון. עובי: כ-20 ס"מ. מחיצות: בטון ו/או בלוקי בטון ו/או בלוקי גבס. עובי: כ-20-10 ס"מ. תקרות: בטון מזויין. עובי: כ-16 ס"מ. גג הבנין: חומר בטון מזויין. עובי: כ-16 ס"מ." בנוסף, נאמר לי בע"פ שלמחיצות לא ישתמשו בבלוקי גבס. אז מה אתה אומר?
 
../images/Emo41.gif מפרט של סלט ומטעה !!!

כל האופציות שמורות לקבלן בלי דמיון בין האופציות מבחינת האיכות הטרמית. אם היה מוגדר שבמקרה של בלוקי בטון יהיה העובי 30 ס"מ ובמקרה של בלוק מבודד 20 ס"מ היה אוקיי...אבל המפרט מאפשר להשתמש בבלוק בטון עובי 20 ס"מ וזו חרפה בשנות ה-2000. בלוק פומיס הוא הבלוק המבודד/קל , התחליף לאיטונג אז תגיד לי אתה איזה מן מפרט זה ? ותראה לי קבללן שמקבל שתי אופציות לגיטימיות- אחת זולה ואחת יקרה- שיבחר ביקרה...אין! למסקנות תגיע בעצמך (בדוק רק במפרט אם פתרון הבידוד הטרמי לא ניתן בחיפוי החיצוני של קירות החוץ.)
 
שוב תודה. אני אבדוק

במה בדיוק הם משתמשים. המפרט אמנם מפרט כמה אפשרויות, אבל השלד כבר קיים, ונראה לי שהם אמורים להיות מסוגלים לומר לי בדיוק במה משתמשים. תודה, בינתיים.
 
למעלה