ל-LDYBUG4NLP אכן את צודקת,המתיל-קובלמין טוב -

מתלמד8

New member
ל-LDYBUG4NLP אכן את צודקת,המתיל-קובלמין טוב -

יותר מה-ציאנוקובלמין,מצאתי הסבר מפורט של אחת בשם סוזי כהן באתר-EATWELL.
 
השאלה אם אתה יודע מניסיון אישי

כי ממה ששמעתי לא לכולם זה מתאים. נתקלתי בכאלה שאמרו שהתוסף עזר להם ונתקלתי גם במישהו שטען שהוא לוקח את התוסף פעמיים ביום ועדיין חסר לו B12. כך שעד שלא מתנסים ובודקים לא יודעים..
 

מתלמד8

New member
לנטע-אין לי נסיון ב-B12 מסוג מתיל קובלמין,,,,

כפי שכתבתי קראתי מאמר בפורום שאני מאוד מכבד,למרות כל הביקורות על ציאניד קובלמין אני משתמש שנים ב-B12 הזה ומרגיע כאבים בכפות הרגליים ובברכיים כתוצאה מהליכות ארוכות,בנוסף למינרלים אחרים(סידן+מגנזיום+ויטמין+C ),חברים סיפרו לי שהציאניד קובלמין עוזר להם גם בהפרעות בתפקוד המיני,בנוסף סובל מהפרעות שינה וכדורי השינה גורמים לכאבים בגיד אכילס וזה מרגיע אותם,

דוגמא נוספת-לאחרונה יש פרסום מאסיבי על 2 סוגי מגנזיום חדשים שפיתחו 2 חברות ,אחת החברות טוענת שפיתחה גם סוג של מגנזיום המיועד שעושה פלאים לפעילות הספורטיבית של המשתמש,

שנים רבות אני משתמש במגנזיום ציטראט רגיל של כל החברות בשוק ואני מגיע לתוצאות טובות מאוד לכל מטרה(התכווצות שרירים,כאבי שרירים,גב תפוס(כאבי ברכיים כפי שכתבתי לעיל,הגברת היכולת במהלך אימון ההליכה וכו',,,-אז מה רע?,יתר על כן,במהלך השנים נתקלתי במוצרים פחות טובים-פשוט השלכתי אותם לפח.

שלא לדבר על הפרשי המחירים.
 

Gidi Shemer

New member
לא צריכה באמת להיות בעיה עם ציאנו

המתיל הוא אכן מועדף בגלל ההתמרה שנחסכת, אבל ממש אין מה להתרגש וציאנו זה גם אחלה. אין לי מושג על מחירים בארץ, אבל אם המתיל יקר משמעותית מהציאנו, לא הייתי משקיע בו יותר מדי כסף.
 
למעלה