מאהבת של הבוס

רקע

התחלתי עבודה חדשה, משרד שכייף לעבוד בו. יש לי "טעויות" בכל זאת מבולבל לי הכל

והם זורמים איתי,, אבל יש בי חשש שיימאס להם .

אני בזוגיות זורמת , אבל כמובן כל הזמן חושבת האם זה זה ,או עוד אחד שיילך לדרכו

.

מציינת לגבי האנשים שהופיעו בחלום - בוס שעבדתי אצלו שנים רבות אגב מופיע אצלי המון

בחלומות שקשורים לעבודה ..... היו שם יחסים מאוד טובים עזבתי כבר מעל 15 שנה. ואין קשר איתם.

החלום:

אני במקום העבודה, (שעזבתי לפני שנים) מדברת עם המזכירה של המקום שהיא חברה טובה שלי, זה בעצם יום האחרון שלי במשרד. ואז אני אומרת איך הגיב הבוס שאני עוזבת........ היא אומרת לכי אליו ואז הוא שמח לראות אותי. ופתאום אני מופיעה שם כמאהבת שלו, (אשתו נמצאת ברקע

אבל לא קרובה אלינו וללא שיחות). הוא לוקח אותי לטיול יום כייף, עם קבוצת מטיילים,זרים לנו, והוא אומר לי כמה שהוא רוצה אותי כמאהבת. לי טוב בקטע הזה, ופתאום הקבוצה נעלמה לי, אני מחפשת את הקבוצה ומבררת עם האנשים שבסביבה ופתאום רואה אותו, הוא מתקרב אלי ואומר לי חפשתי אותך תהיי צמודה אלי.

תודה
 

אלישבע777

Well-known member
הי יערונת , הפרוש שלי לחלם המאהבת של הבוס

חלק א- היום האחרון שלך במשרד שהיו לך שם יחסים טובים, הבוס שמח לראותך, אבל את כבר החלטת לעזוב. מה מסמל המשרד הקודם עבורך? ימים טובים שחלפו ואינם ולא יחזרו? אנשים שהיית איתם בקשרים טובים וכיום אין לך קשר עם אף אחד? אולי המשרד בחלום, מסמל לך תחליף לבית שלך כאישה נשואה לא באושר ( ועזבת אותו ) או תחליף לבית ההורים שהיו בו טרגדיות? אולי הבוס הוא אביך ז"ל שנפטר בדמי ימיו?

חלק ב- הוא חלום בפני עצמו ללא קשר לחלק א

בחלק הזה, את והבוס יוצאים לטיול מאורגן ליום כיף. הבוס הנשוי שאשתו ברקע, מצהיר לך הצהרות אהבה, אבל רוצה אותך בנוסף לאשתו. את חשה מחוזרת וטוב לך. כמעט את זוכה לאיזו שהיא נחת, אהבה, וגם זוגיות מסויימת (קצת נחותה, כי הוא מבקש שתהיי המאהבת שלו, כלומר בסתר), ופתאום – הכל נעלם! הקבוצה נעלמה והבוס גם. המעט שהובטח לך, כמעט ירח דבש... איננו ונותרת בלא כלום. האם זה סמל לזמנים מלאי תקווה שהתבדתה? זמנים שהמעט שהובטח לך, לא התגשם ונשארת לבד. או אולי כאן הבוס הוא בעלך לשעבר, שפעם קווית ליחס טוב ממנו, לחיים זוגיים מלאים, לאינטימיות ושום דבר לא התגשם בסוף? האם הבוס הוא חברך הנוכחי שמבטיח מעט מדי לטעמך ואינך בטוחה בקשר ביניכם אם הוא זה זה, או עוד אחד שילך לדרכו?

חלק ג – את מחפשת את הקבוצה, (אבל אינך מחפשת את הבוס המאוהב !) - את בחיפושים תמידיים, אחר חברה, זוגיות, אבל גם לא פעם מאבדת אותם או הם מאבדים אותך. אפשרות נוספת – הקבוצה שהלכה לאיבוד זה מקום העבודה החדש שלך. את עדין חדשה שם ואת חוששת שיימאס להם... למה אינך מחפשת את הבוס המאוהב? כי את אינך רוצה להיות במקום נמוך ( מאהבת) ? כי אינך בטוחה שבן זוגך היום מעוניין בך באמת, או אינך בוטחת בקשר ביניכם?

חלק ד – את הקבוצה לא מצאת אבל הבוס מצא אותך. כאן הבוס הוא כנראה בן הזוג החדש שלך, שמעוניין בך ורוצה בקרבתך, הוא חושש לאבד אותך. והחלום מסתיים בנימה אופטימית מאוד, שכל אישה רוצה לשמוע מהגבר שלה: "חיפשתי אותך, תהיי צמודה אלי"

בפרוש שלי יש הרבה שאלות למחשבה. רק את יכולה לתת לעצמך תשובות. אגב הכל אפשרי בחלום. אותה דמות, (הבוס), מגלמת מגלמת דמויות שונות.
אשמח לתגובתך!
 
שבת שלום
נתחיל מהסוף..... מתחברת לסעיף ד'....לגבי ג' - במקום נמוך" = אכן מנסה הכל לא לעשות טעויות. ולהכשל.
חלק ב = אכן היו לי זמנים טובים שהתבדו - אבל חייבת לציין לך זה לא הגרוש שלי... אלא פרק ב' שהייתי במשך עשור
לגבי בעלי את מזכירה אותו תתמיד, שאני כותבת האקס אני מתכוונת לפרק ב'. בעלי לא במחשבה
תודה ושבת שלום
כותבת לך עוד חלום
 

אלישבע777

Well-known member
שבת שלום
נתחיל מהסוף..... מתחברת לסעיף ד'....לגבי ג' - במקום נמוך" = אכן מנסה הכל לא לעשות טעויות. ולהכשל.
חלק ב = אכן היו לי זמנים טובים שהתבדו - אבל חייבת לציין לך זה לא הגרוש שלי... אלא פרק ב' שהייתי במשך עשור
לגבי בעלי את מזכירה אותו תתמיד, שאני כותבת האקס אני מתכוונת לפרק ב'. בעלי לא במחשבה
תודה ושבת שלום
כותבת לך עוד חלום
תודה על התגובה. אנא צייני תמיד מי הוא האקס ומי הגרוש כשהם מופיעים בחלומות שלך, כדי שאדייק יותר בפרושים.
 
למעלה