מאהב? כן או לא?

motek302

New member
מאהב? כן או לא?

אני נשואה 5 שנים+2.בעלי עד היום לצערי..לא מצליח לספק אותי מינית.אני כבר לא יודעת עם הבעיה כאן שלי או שלו...הייתי ואני בעצם עדיין טיפוס מאוד מיני,,רק שלצערי..בעלי ממש לא כזה. אנחנו כבר דיברנו על זה ,שלא אכפת לו שיהיה לי מישהו מהצד שיספק אותי,רק שהוא לא ידע מזה. הלכנו לא מזמן למסיבת חילופי זוגות..ואני לא יכולה לומר שנידלקתי שם..היתה חוויה לראות אחרים,,אבל לא יותר מזה.. אני אוהבת סקס, אבל לא אוהבת לאונן,לא אוהבת לרדת..אבל..אוהבת לתת הוראות הפעלה לצד השני... מבעלי אני יודעת שסקס טוב..לא יקרה..אבל ממשיכה איתו כי כל השאר יציב,וגם יש ילדים קטנים ברקע.. יש בחור שאני בקשר,שעושה לי את זה..בקטע המיני..אבל אני יודעת שזה סתם..להעביר את הזמן בכיף... אבל..לא יודעת..האם אפשר לחיות ככה? לאורך זמן?יש לי בעל נהדר מכל הבחינות..כמעט... מה לעשות? להמשיך להנות מכל העולמות?? מה שמפחיד אותי..שלבעלי..אני לא מרגישה כלל תשוקה.. ולבחור מן העבר...כן..אבל לא מאוהבת באף אחד...בקיצר..אל תגידו לי ללכת לטיפול..כי כבר היינו וזה לא עזר בכלום...סה"כ..חיי כמו מלכה..אבל..צריכה להשלים את החסר בחוץ...מבאס..לא? ולא עושה את זה בלב שלם...פשוט..אין לי ברירה....אחרת כרגע.
 
לפני שאת עושה צעד דרסטי

יקירתי, לפני שאת עושה צעד כל כך משמעותי שעושי לפורר את מסגרת הנישואין שלך אני ממליצה לך ללכת לטיפול להתייעץ עם איש מקצוע על מה זה הרעב הזה לריגוש, לסיפוק, להנאה מינית כשאת לא מאפשרת לעצמך לאונן ורק זקוקה לגבר החיצוני שיבוא ויגרום להנאה הזו. נשמע שיש שם התניות שיכולות ליצור מורכבות וסוג של רעב שלא יעזור לך לקבל החלטות בצורה מפוקחת. ואם יש לך נישואין טובים שאולי לא מספקים מבחינה מינית עדיין שווה לשקול מה יכול לעשות להם טוב, בתוך מסגרת הקשר, בין אם איתו או בלעדיו. מציעה לך לדבר עם איש מצקוע כדי לוודא על איזה צורך זה עושנה והאם את באמת שלמה עם ההחלטה הזו... בהצלחה
 

19831983

New member
לא.

אני לא יודע באיזה טיפול הייתם, אבל כמו בכל נושא אחר בזוגיות, אם הוא לא היה מספק אותך או להיפך, הייתם חייבים לעבוד על זה. איך היה הסקס בתחילת הדרך? יותר טוב? הקשר...- יציב... ככה זה לאחר שנים. מה לעשות, התשוקה שליוותה אתכם בתחילת הדרך נעלמת, תפקידכם כזוג הוא לנסות לחדש אותה באופן מתמיד, ויש המון דרכים לעשות את זה! השלב הראשון הוא להחליט שאתם רוצים את זה והולכים על זה. זוגיות טובה ושלמה היא כזו שמצריכה להתמודד עם אתגרים כאלה. את לא צריכה לוותר על הצרכים המיניים שלך! גם לא הגיוני שבעלך יפתור את עצמו מהעניין בכך שהוא "ירשה" לך להזדיין מהצד.
 

motek302

New member
אז מה אתה מציע לי לעשות?

בהתחלת הדרך,הסקס גם לא היה משהו..והתחתנו מהר,בלי להכיר מתוך לחץ של הריון. בעלי מודה שאין בינינו התאמה מינית..ומצד שני לא רוצה שניפרד..לפחות לא כרגע אלא אולי עוד שנתיים יהיה מוכן, כי יש לנו ממש תינוקת.אבל לא התחתנו מתןך אהבה..אלא מלחץ משותף להיות הורים..גרוע..הא??
 
לראות לאן דברים יובילו זה לא יעזור

לשבת באופן פאסיבי מן הצד, על הגדר ולא לעשות כלום לטובת שיפור המצב, לא ישנה את מה שקורה ביניכם, את המורכבות, את הקושי. הדרך היחידה לעבוד על הדברים היא בהתמודדות עמם. ללכת לטיפול, לדבר, לנסות ולגשר. יתכן שתגיעו יחד למסקנה שאין ביניכם דבר ואולי לטובת כל הנוגעים בדבר ניתוק יהיה הכי נכון. מצד שני, אולי אפשר לנסות ולהשקיע במודעות וביצירתיות ולעשות שם שינוי. דברים יכולים להשתנות....
 
עצה שלי....

אל תשקרי לעצמך ואל תבואי בניסיון לפצות את עצמך על מה שמבאס אותך בבית. תחשבי על המצב טוב טוב... לא יכול להיות שכל ההרגשה שלך לחינם - וודאי יש משהו מאוד ספציפי כמובן שמבאס כשבעל לא מספק מינית אבל ללכת להשלים בחוץ זה לא פיתרון. עם הזמן תראי שכמה עליות שיש בזה עם כל הריגוש ןההרגשה שאת "בגן עדן" איפשהו לכמה שעות - ההרגשה של הנפילה תבוא והיא תהיה קשה . תבוא לך בכל פעם - כמו הכיף שיבוא ככה גם הכאב... של מה שאת עושה לזוגיות שלך והשקרים והזיוף של החיים שאת מדמיינת שבנית - אבל יש שם בעיות שצצו ולא ציפית. תפתרי... הקשר מבחוץ ממכר עם כל הכאב... במיוחד אם את מוצאת מישהו מתאים ועוד מתאהבת בו. המציאות של השקרים שתשקרי את תפגעי בעצמך... קודם כל. יום אחד עוד תסתכלי במראה ולא תאהבי את מה שאת רואה ולא תכירי. תנתבי את עצמך לכיוון אחר שלא יהיה הרסני אני כותבת לך את זה מכל הלב... והלוואי שיהיה לי כוח יום אחד לצאת מזה. בהצלחה.
 
למעלה