מאוד מאוכזב מיס!

מאוד מאוכזב מיס!


אני לקוח שלהם כבר 10 שנים ותמיד המבצעים השווים שלהם הם ללקוחות חדשים בלבד. הותיקים לא מקבלים שום יחס בדמות הצעה אטרקטיבית באמת.
גם אני רוצה לשלם 99 שקלים במקום כמעט 300. אני לא מבין למה אני צריך לחכות על הקו חצי שעה כדי לקבל תשובה כל כך מקוממת - שאין מה לעשות.
כנראה שחשוב להם יותר לגייס לקוחות חדשים מאשר לשמר אותי ואת ההורים שלי.
 

Optimistic Girl

New member
תעשה מה שכולן עושים

תתנקת מהם
תעבור למתחרים
ואז תחזור עליהם שוב כ"לקוח חדש".

או שתעשה מה שאנחנו עשינו
תעבור לעידן פלוס!!!


לא מבינה את האנשים של היום... יש אינטרנט...
אפשר לראות הכל עליו..
בשביל מה צריך לשלם עוד 300 שח לחודש כדי לבהות במסך?!?!


או שתקנו צלחת לווין חברה שלי קנתה ונהנת ממנה.


תעשו חשבון 300 כפול 12 חודשים
כפול x שנים
ואז תראו איך אתם מפרנסים חברת הכבלים.
 

Puskas

New member
במילה אחת? ספורט

שידורי ספורט ישירים אין באינטרנט, בטח לא באיכות תמונה טובה...
מסכים שסרטים וסדרות אפשר למצוא באינטרנט באיכות גבוהה והרבה לפני שזה מגיע לTV,
אבל ספורט וגם ערוצי ילדים אגב (למי שיש לו ילדים קטנים בבית), יש רק בYES וב-HOT.
 

Puskas

New member
ערוץ הספורט

ספורט 1 וספורט 2 וכל עשר הערוצי הילדים?

איזו צלחת זו?
 

Optimistic Girl

New member
לא מכירה תמותג

יש הרבה צלחות, חברה שלי קנתה אחת מהן
צריך לברר בשוק.
 
אני לא יודעת למה אתה מצפה...

אבל אתם לא מעניינים אותם. המטרה של החברה היא בסופו של דבר רווחית וכלכלית, והדגש הוא על צירוף של לקוחות חדשים והגדלת ההכנסות לחברה. אף חברה לא תרצה להקטין את ההכנסות שלה ע"י כל מיני ויתורים למיניהם ללקוחות... זה ככה גם בהוט, אגב. (אני לקוחה שלהם, אז אני יודעת.)
אגב, עבדתי בשירות הלקוחות של יס 3 וחצי שנים, כך שאני יודעת איך זה נראה גם מהצד של נציג השירות. אל תצפה שלנציגים יהיה פיתרון עבורך, כי יש להם סמכויות מוגבלות. ה"מבצעים" שיש להם להציע, לרוב הם לא מבצעי שימור במחיר נמוך, אלא מבצע דומה לזה שיש לך או בסכום שבהוא גבוה יותר באיזה 10 ש"ח. להוריד את המחיר- לא יורידו, אלא אם כן תהיה על סך ניתוק וממש תתעקש ותריב עם נציגי השימור שלהם.

אישית, אני חושבת שהכי טוב להוריד תכנים מהרשת או לחבר כרטיס טלויזיה למחשב ולצפות במה שבא לך בלי לשלם 300 ש"ח לחודש לחברות האלו.
 
תתנתק ותתחבר שוב

וכך תקבל את המבצע.
מה שכן, אל תעבור להוט, בשום אופן.
עשיתי את הטעות הנוראית הזאת (כמה אירוני שרצה על זה בידיוק פרסומת של יס שאומרת "עשית טעות?") אחת הטעויות הגדולות שאני מכניסה למקום שני ברשימת הטעויות הכי גדולות שעשיתי במשך 22 שנות קיומי.
בכל אופן, אנחנו עוד לא שנה אצל הוט, וכבר היה אצלנו טכנאי (ואני לא מגזימה) 10 פעמים, כל חודש לפחות 3 פעמים אנחנו מתקשרים וכבר פעמים החליפו לנו ממיר. סה''כ אנחנו מחוברים מאפריל האחרון.
ורק שתדע, אני עכשיו על האינטרנט של השכנים ולא על האינטרנט של הוט חחח

כשהייתי ביס, אולי שילמתי יותר, אבל היינו אצלהם 13 שנים ולא הייתה אפילו לא תקלה אחת. אפילו לא אחת! למה עשיתי את זה ועברתי? תאמין לי, הלוואי והייתי עונה לעצמי.
יבוא היום (כנראה שהוא יגיע בקרוב) ואני אתייאש ואחזור ליס.
 

TheSecretWithin

New member
אצלי 8 טכנאים בחודשיים בהוט.. וזה עוד לפני

שהיה אפשר להתנתק בקלות אז הם איימו שהתנתקות זה קנס גדול..
אחרי שסיימתי איתם שנה התנתקתי ולעולם לא אחזור להוט בחיים שלי.
אם הייתי יכולה הייתי מתנתקת מהם עוד 10000 פעם.
 

johny3guns

New member
תגיד שאתה מתנתק ועובר להוט

אתה תראה איך מעבירים אותך ישר לשימור לקוחות ושם תוציא להם את המיץ עד שתקבל מה שאתה רוצה, או לפחות משפר את התנאים הנוכחיים בכמה רמות.

ובלי קשר, יש תמיד מבצעים גם ללקוחות ותיקים שהם יכולים לשחק איתם ולהעניק לך. הבעיה שהם לא יפרסמו את זה, אתה צריך לדבר איתם ולהוציא את זה לבד.
לפני כחצי שנה היינו משלמים באיזור ה-300 שקל, בכל אופן התקשרתי אליהם ואמרתי להם דוגרי נמאסתם אנחנו כל החיים לקוחות שלכם ולא ראינו ממכם שום הטבות מלבד סרטי VOD .. קיצר אחרי מספר דקות של קשקושים הביאו לנו ממיר HD אחד, ממיר מקליט אחד, והוזילו לנו את החבילה ל- 256 ש"ח.

עכשיו אני בטוח שכל לקוח יכול להוציא מהם שיפור כלשהו אם זה חבילות חדשות, ממירים וכמובן הוזלה בחשבון חודשי. פשוט צריך להתקשר ולדרוש.. והלוואי שיום אחד נזכה לראות מהפכה כמו בעולם הסלולר אשתקד.
 
למעלה