מאז המעבר לתפוז יש בעיקר תלונות...

מאז המעבר לתפוז יש בעיקר תלונות...

אבל האמת קצת אחרת...
חברים, הפורום הזה היה מספר 1 ברשת בזכות שני דברים לטעמי:

1- החברים המדהימים שיש פה, אלו שנפגשים פעם בכמה זמן וזה מה שהופך את הפורום למקום משפחתי, דבר שאין בשום פורום אחר...לצערי הרבה מאוד חברים נטשו למחוזות אחרים הרבה פחות מוצלחים והגיע הזמן שיחזרו הבייתה, הפורום הזה ימנע כניסה של אורחים לא רצויים וכל המתחזים והמוזרים שהיו פה בעבר יחסמו בצורה יעילה יותר.

2- איכות מקצועית, לצערי היום חוץ מיוני אף אחד כבר לא מעלה גרפים ולא מביע דיעה טכנית או פונד על מניות וללא הדברים האלו האיכות נפגמת, אני חושב שהגיע הזמן שאנשים יתעוררו ויתרמו הרבה יותר, הגיע הזמן שכל אחד ישקיע ויעלה 2-3-4 גרפים ביום או ישתף אותנו בכתבות מעניינות שהוא ראה, פעם היה לנו את MITOS אבל הוא נעלם בפורום הזה...

תפסיקו לקטר ותתחילו לעשות, רק ככה הפורום הזה יחזור להיות מה שהיה פעם ואפילו יותר. (לצערי אני במהלך היום לא זמין בכלל לכתוב עקב אחריות אישית גדולה בעבודה אבל אשמח לתרום בכל צורה אחרת).

ושתהיה שנת 2014 מוצלחת לפחות כמו זו שהייתה ב-2013, הימים הראשונים של 2014 היו טובים מאוד, יש מיני ראלי בכמה מניות וכרגע ללא שינוי אמיתי נראה את השווקים ממשיכים הלאה, המעוף כרגע "חייב" לנו 1400 ואחריו לטעמי נראה גם 1480.

רק הצלחות
 
למעלה