מאז שביטלתי השתתפותי בACC

תלאבובה

New member
מאז שביטלתי השתתפותי בACC

שמתי לב שמלא פרסומות ממש מעצבנות אותי \ פשוט גרועות. דוגמאות: 1. החדשה לקפה (WAKE UP MAN!).. למה הקריין חייב לדבר בקול מעצבן ולצעוק!? 2. סלקום הכרויות. ה"ויזואל" פשוט מזעזע. במובן הרע. 3. "פינוקי בריאות - השילוב המושלם בין פינוק לבריאות" מתוחכם. 4. CRAZY FOR RC - אנחנו באמת רוצים ללעוג ככה למשוגעים? אם היו עושים ככה לזקנים, מזרחים, וכו - גם היו מקבלים את הפרסומת? חוצמזה הפרסומת היא של חברה ישראלית אז למה לדבר בה באנגלית!? גם לקריין של הסלוגן יש מבטא ישראלי. נקודות אור: 1. הפרסומת להיינקן - עם ג'ניפר אניסטון. 2. הפרסומת החדשה לחורף של יס. 3. הפרסומת לזיתים "מעניינים".
 

amiro007

New member
הוא צועק שתשמעי אותו כשאת הולכת

להכין קפה במטבח בזמן הפרסומות? בקשר לסלקום הקטע פה הוא ההתאמה וכן זיעזוע יכול לפעמים לעבוד ההפך... בקשר ל RC מה אסור לתת פרסומת באנגלית?? אוי ויזמיר !! מי ישמע בקשר לנקודת אור שלך של הזיתים ... מה מיוחד בזה .?? עזבי את זה שהוא מדבר ואני ישר על ההתחלה מעביר כי הוא באמת משעמם... עדיף לשמוע את אבשלום קור מדבר על מצב החסה בשטחים... צודקת בקשר לפינוקי בריאות לא רואה לנכון להביא בניינים מאחורה...
 

תלאבובה

New member
כמה הערות

הפרסומת עם הזיתים - אני פשוט ממש אוהבת אותה, היא מזכירה לי קצת את הפרסומת לג'ננה עם המורה... פשוט מחזיר אותי אחורה
ופינוקי בריאות - אולי צחקת, אבל התכוונתי לססמא - השילוב המושלם בין פינוק לבריאות.
 

amiro007

New member
בובה ואיפה ג'ננה היום?../images/Emo13.gif

בקשר לסלוגן של באומן גמני דיברתי על אותו דבר. מעניין אבל לראות את אותו איש קריאייטיב שהסביר ללקוח שלו שזה אחלה דבר
 
דקה דומיה

לזכר המקום הפנוי של אביגיל ב ACC בכל אופן מותק רק שתדעי שהיום לעניות דעתי הקרייאטיב בארץ מתחיל להתאושש ויש פרסומות טובות! מה עוד שמתי לב שיש משרדי פרסום שהרמה של היצירתיות שלהם יותר טובה משל אחרים לדוגמא יהושוע TBWA, באומן בר ריבנאי ועוד כמה... לא מסכימים איתי שהמשרדים האלה ברוב העבודות שלהם הם גאונים? ראובני פרידן הם גם אחלה אבל כמעט תמיד יש להם פרסומות משהו בסגנון של ג.יפית חחח
 

amiro007

New member
באומן לדעתי יש אצלהם ירידה בחצי

שנה האחרונה והם כנראה יודעים את זה אבל יכחישו. פינוקי בריאות ועוד כמה פאדיחות שלא מתאימות למשרד מס 2 ... יהושוע?תאמת המנהל קרייאטיב שלהם עושה את ההבדל
זרמון כבר לא עוד משרד פרובוקטיבי נטו.אבל אם כבר פרובוקציה אז פרובוקציה שעובדת. ובד"כ אל תשכחו שהלקוח רוצה משו אחד והמשרד רוצה משו אחר . יומטוב אנשים.
 

דני100

New member
באומן? יצירתיים?

הפרסומות של באומן אולי יצירתיות במובן הרע של המילה. בזמן האחרון הפרסומות שלהן קשות קצת לפיענוח - כמו למשל הפרסומת לסופר פארם עם הנערה שמחליקה על רולר בליידס והפרסומת המשעממת לפינוקי בריאות. גם פרסומות התדמית השנתיות של סלקום היו ע"פ רוב מקושקשות וחסרות ערך. גם עבודות הפרינט של באומן נראות הרבה פעמים אנכרוניסטיות!
 
RC קולה: CRAZY

פרסומת מצחיקה וחמודה - אני נהנית לראות כל פעם מחדש. אז מה שזה באנגלית ? מה שכן, היה להם קטע ששומעים בסוף את הרופא שולח ידיים לאחות - זה היה ממש מגעיל - טוב שהורידו את זה.
 
למעלה