מאייד ל"קר" ב 200 רגל מעפ"ש

צור בנר

New member
מאייד ל"קר" ב 200 רגל מעפ"ש

בישראל נהוג ללמד את תלמידי הטיס להעביר מאייד לקר ב 200 רגל מעפ"ש. לעומת זאת, בארה"ב לומדים להשאיר את המאייד ולהכניסו רק בהליכה סביב. היום שמעתי סברה מעניינת לגבי ההבדל: "כך לימדו בחה"א כי לא רצו שיכנס אבק למנוע בגובה נמוך מהמסלולים המאובקים של בסיסי הדרום". למישהו יש רעיונות נוספים?
 

רן בג

New member
במנועים שאני מכיר ,גם האויר החם....

עובר דרך פילטר האויר (לפני שהוא חם) האם בחה"א זה שונה??? אם לא, "טענת האבק" לא מבוססת.
 

צור בנר

New member
בססנות זה לא כך

האוויר לא עובר דרך הפילטר, אלא מגיע ללא סינון כלשהו מסביב לצינור הפליטה החם
 

srami

New member
לפי הבד"ח של ססנה, סגירת החימום

שייכת לפעולות שמתבצעות אחרי הנחיתה. גם אני למדתי (מיהודה ביין) לסגור חימום בפיינל קצר מהנימוק של מוכנות להליכה סביב.
 
למעלה