מאייד ל"קר" ב 200 רגל מעפ"ש
בישראל נהוג ללמד את תלמידי הטיס להעביר מאייד לקר ב 200 רגל מעפ"ש. לעומת זאת, בארה"ב לומדים להשאיר את המאייד ולהכניסו רק בהליכה סביב. היום שמעתי סברה מעניינת לגבי ההבדל: "כך לימדו בחה"א כי לא רצו שיכנס אבק למנוע בגובה נמוך מהמסלולים המאובקים של בסיסי הדרום". למישהו יש רעיונות נוספים?
בישראל נהוג ללמד את תלמידי הטיס להעביר מאייד לקר ב 200 רגל מעפ"ש. לעומת זאת, בארה"ב לומדים להשאיר את המאייד ולהכניסו רק בהליכה סביב. היום שמעתי סברה מעניינת לגבי ההבדל: "כך לימדו בחה"א כי לא רצו שיכנס אבק למנוע בגובה נמוך מהמסלולים המאובקים של בסיסי הדרום". למישהו יש רעיונות נוספים?