מאמר חדש: גשר מקטעים בדחיקה (גישור ותשתיות)

CivilEng

New member
מאמר חדש: גשר מקטעים בדחיקה (גישור ותשתיות)

Incremental Launching bridge

אהלן, כתבתי והעלתי מאמר חדש - למתעניינים בגישור ותשתיות.

מקווה שתהנו


כניסה: גשר מקטעים בדחיקה
 

orenhz

Member
רבה! מעניין מאד! ושאלה:

האם אין בעיה לבנות בדחיקה כאשר הגשר בסיבוב?
 

yairp4

Active member
ציינת הרבה יתרונות של השיטה

אך האם תוכל גם לפרט קצת על החסרונות שלה? בוודאי יש לה גם כאלה ביחס לשיטות המסורתיות, אחרת אני מניח שהיה בה שימוש הרבה יותר נרחב לאור היתרונות שלה (ובמיוחד העלויות הנמוכות וזמן הביצוע הקצר).
 

CivilEng

New member
חסרונות

חסרונות שאני חושב עליהם:
1. יש צורך באנשי מקצוע יחודיים - לביצוע עבודת הדחיקה.
2. מצריך בדרך כלל התארגנות וקניית אבזרים בחו"ל.
3. יש צורך בבניית סמכים - מבעוד מועד (עליהם נשען הגשר בשעת ה"החלקה").
4. תכנון קונס' ארוך ומורכב יותר.
זה מה שעולה לי כרגע
 

XrayCharlie

New member
יש לי שתי שאלות

האם יש מגבלת אורך לשיטה זאת (בעיקר כי בשלב מסויים הגשר הופך להיות כבד מידיי ולא ניתן לדחוף אותו)?

בסרטון זה נראה כאילו יוצקים כל מקטע בנפרד. האם אני אהיה צודק אם אני אניח כי בפועל ישנם ברזלים "בולטים"בצד האחורי של מקטע אחד אשר למעשה יתחברו לברזלים של המקטע הבא ורק אז יצקו אותם?
 

CivilEng

New member
תשובות

לא ידוע לי על הגבלת אורך - את הכח האופקי תמיד להגדיל על ידי הוספת ג'קים.

נכון,כל מקטע יוצקים בנפרד עם זיון המשכי (נקרא "חפייה") והוא מתחבר לאלמנט הבא ונדחק איתו יחד.

אני מצרף לך תמונה בנושא.
 
למעלה