מאמר מאד מענין שמצאתי ברשת

  • פותח הנושא EmiA
  • פורסם בתאריך

EmiA

New member
מאמר מאד מענין שמצאתי ברשת

תסתכלו בקישור אתם יכולים להוריד את המאמר לקח לי זמן לקרוא אבל זה שווה ! מביא דברים מאד מענינים על דברי חזל על הטבע כמובן שיש פה שיצעקו שרב כתב את זה אז אסור לקרוא הם לא יכולים לחשוב באובייקטיביות כשמציגים להם דעה שרב אמר אותה אולי זה סוג של אלכוהול שעולה למוח לא יודעת בסוף יש מכתב יפה של מדען ראש המחלקה לכימיה בבר אילן על התחדשות העולם ועל זה שהתורה אמיתית
 

rachel437

New member
מאמר משכיל?

האנטישמיים היהודיים הממשיכים את המלחמה בתורה בימינו, ומגמתם השפלה! עשר דוגמאות מהבלי זיופי הפוקרים. אנשים אינטרסנטיים עם מגמתיות סובייקטיבית. . ירון ידען שהיה עד לאחרונה חבר מזכירות "שינוי" ומובטח על ידם להיבחר לח"כ, לא נפל ברמת ה"מוטיבים הרוחניים לחיים" מפטרונו, אלא שה"מוטיב/תחביב" שלו במקום זלילה הוא ציד בחורות. עד שזרק מהבית את אשתו ושבעת ילדיו כדי שיוכל להתמכר בשקט לתחביבו זה. הפרעה זו, בנוסף לנקמנותו שציינו ותאוות ממון ובשרים, גרמו שיאות להיות ראש שכירי החרב שתפקידם, כאנטיוכוס בזמנו, להלחם בחמת זעם בתורת אבותיהם. במדורו באינטרנט הוא לועג, כמיטב האנטישמים, על "טפשות" החילוניים המחפשים זהות יהודית ועושים ברית מילה לבניהם אספתי פה כמה קללות ונאצות מאחד המתיימר לקרוא לעצמו רב, וכותב כאחד הפוחזים בשוק, האם זה מאמר משכיל, או מאמר מלא שטנה, רכילות, ונאצה. בושה שרב כותב בסגנון זול כזה, [ודעו, יקירי, שאני כותב בסגנון לעגני כי ההלכה היהודית מחייבת להתיחס למי שנלחם בתורתנו כבוגד בעם ישראל ובכל מורשת תרבותו, ולגנות ולבזות בוגד שכזה, ראה ס' חפץ חיים הלכ' לשון הרע כלל ח' הלכה ה']. ולאחרונה נזרק הפוקר גם מ"שינוי", כי אפילו שונא הדת האובססיבי לפיד הבין ששכירו ידען חולה עוד יותר, במחלה של שנאה-עצמית פסיכופטית נדירה בחומרתה גם עבורם ה. וכבר פירסמנו מענות לכל פרטי דברי הבלע של הפוקר נגד התורה להראות שקריו וזיופיו, והראינו שרוב דבריו הן שאלות שאסף מתוך התלמוד וספרות ההלכה, שאלות ששאלו חכמי ישראל לשם הבהרה עם תשובות בצדן, והפוקר הציג אותן בצורה מעוותת כ"שאלות נאורות" של עצמו שאין עליהן תשובה, בהסתירו במגמתיות את תשובות החכמים השואלים! שאר דבריו הם דברי זיוף ומִרמה וולגריים שחשפנו לרבים, בנסותו לנצל ניצול מביש את בורות הקוראים בנושאים הנדונים, ואת העובדה שאינם מכירים את שחיתות לבלרי "דעת אמת" ה"הגונים" שמזייפים ומעלילים בבוגדנות עלילות על תורת אבותיהם בסגנון של "הפרוטוקולים של זקני ציון" ו"מיין קאמפ" ושאר הספרות האנטישמית שעיקרה היתה נגיחת תורת האלוקים על ידי זיופים שפלים מהסוג של "התורה מצווה לשתות דם של נוצרי בפסח
 

rachel437

New member
אספתי פה כמה קללות ונאצות

מאחד המתיימר לקרוא לעצמו רב, וכותב כאחד הפוחזים בשוק, האם זה מאמר משכיל, או מאמר מלא שטנה, רכילות, ונאצה. בושה שרב כותב בסגנון זול כזה,
 

arriy80

New member
אכן, כך גם שופטי ביהמ"ש חשבו

ידען פנה לבית המשפט ותבע את הרב סגל על "הוצאת לשון הרע". בהכרעת הדין שנתנה לאחרונה ושבו הרשיעה את ידען, רמזה השופטת מספר פעמים על חוסר האמון אותו היא רוחשת לאיש מציין השופט כי "כנגד טענות התובעים בגין פרסומים אלה, מעלים הנתבעים מספר הגנות מחוק איסור לשון הרע, אשר יש בהן, זו לצד זו ושבעתיים – כולן כאחת כהגנות מצטברות, כדי להספיק להדיפת התביעה מצד התובעים". "ידען" כותב השופט שחר, "רואה עצמו כמי שראוי למנותו בנשימה אחת עם הרמב"ם ואף לפני אזכור שם הרמב"ם ואם נביא הדברים בשם אומרם וכלשונו של ידען: 'זו מסקנה שלי ושל הרמב"ם שחז"ל טעו', או בזיווג אחר: 'הצבור ישפוט אם אני או רבי עקיבא צודקים'... "..."אני משוה את ירון ידען לגרועים שבאויבי ישראל. לפי התורה 'גדול המחטיאו מאשר ההורגו' " ו"בעיני התובע אינו כחילוני רגיל אלא ככופר להכעיס". השופט אף מאשש את דבריו של הרב סגל, שטען כי ידען נטול הבנה בסיסית לא רק במה שנוגע לדת ולקדשי ישראל, אלא גם במה שנוגע למדע. כך, למשל, בוחר השופט בפסק הדין, לצרף מספר הצהרות נבחרות שאותן השמיע ידען במהלך הדיון, בסדר הבא: "איני רואה עצמי כיהודי אך גם לא כלא יהודי.. אני לומד עתה בשנה השלישית לתואר ראשון במחשבת ישראל... קראתי לעצמי חוקר מקרא ותלמוד עוד לפני התואר הראשון... אני לומד באוניברסיטה הפתוחה... למדתי בישיבה. עם הידע הזה שלי אני סובר שאני יכול לעמוד מול חז"ל ומול הרמב"ם... למדתי בגרות באקסטרני בתל אביב" בסעיף 29 לפסק הדין סומך השופט את ידיו על דברים שכתב הרב ולא מותיר מקום לספק כשבין היתר כותב: "עוד יוער, כי בטוי כמו "נער שוליים עלוב"... כל כולו הבעת דעת ובקורת אודות ידען לאור אישיותו והביוגרפיה האמיתית שלו (להבדיל מזו שצייר בפרסומים לגבי עצמו) וחזרה על האמור לגבי ילדותו הקשה... הבטוי הינו סביר בנסיבות ההתיחסות התגובתית למעשיו (חלקם פליליים ומאוסים)". לכתבה המלאה
 

rachel437

New member
שואל בחיטים ונענה בשעורים

מה הקשר מה שהבאת לשפה הרדודה של אחד המתיימר לקרוא לעצמו רב. קרא את זה ולמד מה זה מאמר משכיל, ללא קללות והשמצות.
 

arriy80

New member
תקראי את דברי השופטים ותביני

השופטים כתבו על אישיותו של האיש שחיבר את הקונטרסים, ואף עודדו את הרב על כך שענה לו גם בדברי בוז. (בבחינת "ענה כסיל כאיולתו")
 

rachel437

New member
אל תען כסיל כאיולתו

"אל תען כסיל כאיולתו פן תישווה לו גם אתה". השופטים הם מורי דרך של הרבנים? אי אפשר לענות בלי לקלל ולהשמיץ.
 

arriy80

New member
ענה כסיל כאולתו [משלי, שם]

לא לענות כסיל, כשהוא שואל אותך באופן פרטי, אך כשזה מפורסם ויכול להגרם מזה חילול ה', ודאי שמצוה להשיב. השופטים הם לא מורי הדרך של הרבנים. הבאתי את דעת השופטים בשבילך כדי להראות שגם השופטים סוברים כך.
 

rachel437

New member
מה עניין המשפט הזה

לקללות והנאצות של הרב סגל? כשאין מה לענות משמיצים, אדון ידען לא מקלל ומשמיץ, נכון הוא עבר על הסגת גבול וטוב שנענש על כך, אבל אין לזה קשר להתנהגות של הרב סגל.
 

arriy80

New member
תקראי שוב את ההודעה הקודמת שלי

ואני הייתי אומר שמדובר בליצנותא דע"ז.
 
למעלה