מארגני הטור דה פראנס נפלו קורבן לאשליית מהדורת 2014

מארגני הטור דה פראנס נפלו קורבן לאשליית מהדורת 2014

רק 42 ק"מ של מרוצים נגד השעון, שמונה קטעי הרים וזה במטרה לסייע לשלוש הצרפתים שסימו במקומות 2 (קריסטוף פרו), 3 (פינו) ו- 6 (ברדה) בסיכוייהם לדירוג מוצלח גם ב- 2015.

אני בטוח שהם לא זקוקים לפרשנות שלי כדי לזכור שבטור דה פראנס 2014 היא תסריט נדיר בו כריס פרום ואלברטו קונטאדור פרשו בגלל פציעות, קוינטנה בכלל לא זינק ושהם מהמרים על תסריט דומה ובעל סיכוי קלוש להתקיימות.

במבט ראשון, על המסלול, נראה הטור דה פראנס 2015 כמה שיכול להתפתח למאבקי איתנים ובאותה מידה להוריד את העניין בשלב מוקדם, כפי שקרה באחרון.

גם אם לא משתמע כך, ממה שכתבתי כאן, המבט הראשון דווקא מעלה חיוך של ציפייה על פניי.

עכשיו אלך ללמוד את המסלול יותר טוב.
 

YotamKa

New member
באלפים יש להם השנה אובססיה עם הגלאנדון

שמטפסים אותו משני כיוונים בשני שלבים עוקבים.
וגם משחזרים את השלב מ-2011 ממודאן לאלפ-דואז דרך הגליבייה, היכן שקונטדור תקף עוד בתחילת היום רק כדי להפסיד לרולאן את השלב למעלה על האלפ.
רולאן השנה הגיע מקום 11 בטור, לאחר מקום 4 בג'ירו. מבין העשרה שהקדימו את רולאן בטור, אף אחד לא השתתף וסיים את הג'ירו.
הצרפתים מכוונים אולי לשם.
 

yshor

New member
אפשר להתייחס לפרישה של 3 רוכבים פייבוריטים כאשלייה אבל יכול

להיות שיש לזה הסברים אחרים.
כבר התייחסו כאן לאפשרות שרוכבים ב 2014 נדרשו להסתייע פחות בחומרים אסורים ומצד שני נאלצו להתרגל לקוקטלים חדשים.
אני חושב שאם להוסיף את קואינטנה לפרום ולקונטדור זו כבר לא צירוף מיקרים.
בנוסף, עוד לא ברור איך קונטדור ללא אימונים מסודרים ובחצי הילוך ניצח את פרום בוולטה.
כל זה מציב סימן שאלה גדול לגבי מידת הדומיננטיות של החברה האלה ב 2015.
השבירה של פרום בטור הייתה גם מנטלית.
הנפילה של קואינטנה בנג"ש הייתה ממש שלומיאלית.
רק קונטדור יכול להיות מזוכה מחמת הספק רק כי לא צילמו מה בדיוק קרה לו (ובכל מיקרה הוא היה בפיגור גדול אחרי הכריש).
 
אני חושב שההסברים האפשריים פשוטים...

לחומרים, יש או אין ויחס המצאותם בדם, תמיד אמרתי שאי אפשר להתייחס מעבר להשערה שאינה חלק מפרשנות מבוססת עובדות, אלא בדיעבד.

לא הבנתי איזה נג"ש אתה מתכוון - קוינטנה לא זינק לטור דה פראנס 2014.

כל מה שאתה כותב לא סתר את העובדות - פרשו מספר מועמדים גדול מכל הגיון שאנו מכירים מהעבר.

בקשר לוואלטה, אולי, רק אולי, הניצחוןם של קונטאדור מראה עד כמה הוא היה ברמה גבוהה מהיתר.
 

ariasdo

New member
בנג"ש בוולטה 2014 קינטנה נפל בפניה חדה ספק התחלק או התבלבל .

 
הבנתי, מה הקשר לטור דה פארנס, לאט בבקשה, אני מתקשה


 

ariasdo

New member
הקשר לטור להבנתי שלושתם מעומדים לזכייה נפלו במסגרת טור ...

והפסיקו את ההשתתפות שלהם כאשר ירד הסיכוי לזכות .( הכוונה לקונטודור , פרום , בטור 2014 ולקנטנה בוולטה 2014 )
לגבי טור 2015 לא ברור באיזה כושר רכיבה גופני ומנטלי יגיעו ואך יעמדו בלחץ

סיטואציה כזו יכולה לגרום לרוכב לחפש קומבינות .

אריה סדובניק
 

yshor

New member
נכון זה הקשר

שים לב שגם פרום וגם קואינטנה נפלו יותר מפעם אחת לפני שפרשו.

ועוד הערה לגבי 2014, סקיי שהייתה הקבוצה עם הכי הרבה מומנטום לפני העונה גמרה אותה פחות או יותר עם כלום.
לדעתי חלק מהכשלון היה הניסיון שלהם לתיחכום יתר בבניית הקבוצה לטור ובהוצאתו של וויגינס מחוץ לקבוצה. הם ניסו להרוג את התחרות עוד לפני שהחלה וטעו בגדול.
אני מניח שזה יהיה גם גורלו של מי שחושב שהורדה של נג"ש תקדם רוכבים צרפתיים.

כאוהד אופנים אני שמח שזה המצב.

ולגבי קונטדור - יאיר - אם הוא באמת עד כדי כך ליגה משלו אז ב 2015 אנחנו צריכים לראות ממנו יותר מנצחון בטור.
 
yshor - לגבי קוטאדור ב- 2015

לדעתי, על פי מה שראינו בוואלטה, הוא אכן היה ברמה גבוהה ממתחריו.

לגבי הטור אי אפשר לקבוע, ולו רק משום שיכולתו לא עמדה במבחן המציאות.
לגבי 2015 נצטרך לראות מי ואיך יהיו.

לא בטוח שקונטאדור יגיע לאותן יכולות - הוא יהיה כבר בן 33, אחרי שמונה עונות בצמרת הכי גבוהה, אני זוכר כמה רוכבי על שבגיל הזה החלו להחזיר ציוד וההכנה שהוא עשה לעונת 2014 אינה דבר מובן של מה בכך.

אין לנו מושג איך פרום יגיע לעונת 2014, אי ההצלחה של 2014 בוודאי הוסיפו למלחקת הניסיון שלו.

קוינטנה לא יעביר עוד עונה בין הג'ירו לוואלטה והצירופו לשדה המתחרים משנה את הצבעים, בטח על מסלול הטור דה פראנס 2015 כפי שגילנו אותו אתמול.

ניבאלי, לדעתי, עוד לא בליגה של הטובים ביותר, אבל המופע שייצר את הניצחון שלו בטור בהחלט יכול להיות מדרגת השידרוג.

תחרות אופניים (מרוץ קטעים בוודאי וגרנד טור על אחת כמה) אינו ניצחון במופע חד צדדי, הוא הישרדות מול התחרים (הפרישות של קונטאדור ופרום מהטור היו הדוגמא הקלאסית) ושמור יכולות, תוך דעיכה מינימאלית לעומת המתחרים השורדים.
 
למעלה