מבואסת
אנחנו שבוע לפני החתונה

ollalla

New member
מבואסת../images/Emo7.gifאנחנו שבוע לפני החתונה

ואני מתחילה לקבל ביטולים מאנשים שחשוב לי שיהיו באירוע .כמובן שלכל אחד יש את הסיבות המוצדקות שלו ואין מה לעשות אבל זה כל כך מבאס. זהו הייתי חייבת להוציא את זה.
 
זה מתסכל...

אבל בסופו של דבר מנסיוני ומנסיונם של האחרים בערב עצמו, האנשים החשובים באמת מקיפים אותך באופן כזה שאין מצב שתחשבי לרגע על מי שאיננו.
 
באמת מבעס ../images/Emo201.gif

אבל אני בטוחה שהיום שלך יהיה מקסים ושמח גם בלעדיהם אל תתבעסי... תראי שעם כל ההתרגשות של הערב בכלל לא תרגישי בהעדרם!
 

ollalla

New member
חחח רשמתי מבואסת

אפילו העברתי שלי לא מסתדרת הבוקר
 

ליאב09

New member
תתנחמי ... אני מקבלת כל שבוע

ביטול אחר מאנשים קרובים שקשורים למשפחות גדולות. אבל אני אומרת לעצמי שאף פעם לכולם זה יסתדר תמיד התאריך יתנגש במשהו אחר.
 

batz6

New member
אני יכולה רק לומר

שגם אני הייתי מאוד מאוד מבואסת ואפילו כבר הרמתי ידיים. גרנו באילת ב5 שנים האחרונות וכשקבענו את התאריך כולם ידעו לאחר שבועיים זוג חברים משם קבע ואותו היום בטענה שהוא חשב שאנחנו בתאריך אחר ביקשנו שיסנו לשנות ולטענתן בכל אילת אין תאריך אחר אחד פנוי... מעניין איך בין לילה להתחתן באילת הפך להיות הטרנד החדש שאיכשהו כולם מתחתנים שם השניה באותו מקום כמוהם בכל יום! בסוף בלי רצון אנחנו הצלחנו להזיז רק שלושה שבועות אחרי כי כל השאר לא עלה תאום עם כולם( תקליטן מקום וכו...) ומסתבר שעכשיו לאבא שלי ולאמא שלו ה לא הכי נח והמאפרת שלי כנראה לא בארץ בתאריך הזה - מבאס ביותר השבוע נודה לנו שזוג חברים טובים שגם בגללם כיוונו את החתונה ליוני כי הם היו אמורים להגיע מקנדה ולהתחתן גם ביולי הגיעו השבוע ומתחתנים באפריל ומיד נוסעים- הרבה כעס ועצבים כי אנחנו רצינו באפריל והם אמרו שלא יבואו. תראי ברור שיש את מי שבאמת לא יכול לבוא זה מאכזב אבל אין מה לעשות אבל המקרה שלי רק מוכיח שאלה שלא יכלו לבוא לא עשו גם מאמץ ואנחנו עשינו שמניות כדי שיתאים להם! זו חתונה שלנו עם כל הכבוד ואם לא יהיו חלק אין מה לעשות לא ניתן למצוא תאריך שכולם יוכלו לבוא הרציונל שכל מי שבאמת חשוב לנו יבוא. אבל בינינו מה שחשוב שאת והוא תהיו ואל דאגה בערב עצמו תהיה מסביבך אהבה מספיק גדולה למלא את כל המקום ואת ליבכם.
 

ליתלת

New member
היי

אחות של החצי לא בטוחה שהיא תגיע לארץ לחתונה שלנו (אפילו שהשתדלנו מאוד לקבוע תאריך שיהיה לה נוח) אז אני יכולה להבין אותך. נכון שזה קצת מבאס, אבל אל תתני לזה לקלקל לך. בכל מקרה, יהיה שמח ומרגש. ומי שלא יכול להגיע, בטוח יחשוב עליכם באותו ערב ויאחל לכם מרחוק רק דברים טובים.
 
../images/Emo24.gif כמו שאמרתי לך כבר

אין לך ממה להתבאס, הדברים האלה הם כל כך שוליים, קורים מצבים לא נעימים אבל לא לוקחים ללב. יהי בסדר!!!!
 
תתעודדי, אני גם מקבלת ביטולים

ומקבלת עצבים ואז נושמת נשימה עמוקה ואומרת לעצמי "הפסד שלהם" , העיקר המשפחה הקרובה תיהיה וחברות טובות. אין מה לעשות.
 

SweetGirl17

New member
גם לי קורה בדיוק אותו הדבר ../images/Emo10.gif

אנשים שמאוד מאוד רוצה שיבואו וחשובים לי מאוד, אינם יכולים לבוא וזה הכי מבאס בעולם! אבל כולם מנסים להרגיע אותי ולהגיד שלמרות הכל החתונה תהיה שמחה גם אם יש אנשים שאני אפילו לא מכירה, שזה כמובן מהצד שלו... מכיוון שמהצד שלי אין הרבה אנשים. אז נחזיק אצבעות שרק כמה בודדים לא יצליחו להגיע וכל השאר כן!
 

ollalla

New member
בנות אתן מדהימות תודה רבה על הכל

אתן צודקות חייב להיות בסדר.
 

ollalla

New member
בנות אתן מדהימות תודה רבה על הכל

אתן צודקות חייב להיות בסדר.
 

nishlup

New member
תמיד זה קורה...../images/Emo24.gif

אבל אין חתונה שאין בה אנשים.ופה ושם ביטול? לא עושה שום דבר. מנסיון שלי, ביטלו לי 20 איש לפני הארוע. לא קרה כלום. הכל היה מושלם. אל תשכחי, יש אנשים? שאוהבים אותך כמו 20 איש ביחד. ומספיק אחד כזה לעשות כ"כ שמח.
 
למעלה