מבזקי ספורט - ריכוז שרשורים

יאנקר וציקלר הוצעו לבית``ר י-ם

שני שחקני באיירן מינכן לשעבר שמשחקים כיום באוסטריה הוצעו לקבוצה. אלכסנדר ציקלר קשר בן 34 הוא שחקן העונה ומלך השערים בליגה האוסטרית הוא משחק ברד בול זלצבורג וכבש 16 שערים והוסיף 7 בישולים. יש לו 214 הופעות בבאיירן ו 51 שערים ובנוסף 12 הופעות בנבחרת גרמניה ו 2 שערים. כרסטן יאנקר חלוץ שטרסבורג עם 12 כיבושים. בבאיירן יש לו 143 הופעות ו 43 שערים ובנבחרת הופיע 33 פעמים וכבש 10 שערים. עלות כל שחקן מוערכת בין 800 אלף $ למיליון $. בביתר מודעים לניסיון הרב של השחקנים בליגת האלופות ומצד שני הגיל והעלויות מקשים להכנס למו``מ מעשי בין הצדדים.
 
בן שושן מתלבט בין בלגיה לבין החלום

שלו לשחק עם בית``ר בליגת האלופות כך אומרים בסביבתו של החלוץ. יש לו הצעות מגנק ואנדרלכט כשלגבי אנדרלכט זה תלוי באנדרלכט אם לא יקנו חלוץ אחר ג``כ ישראלי העונה לשם ברדה. סעיף השחרור של בן שושן הוא הנמוך ביותר מבין היוצאים לחו``ל שעומד על 400 אלף € בביתר רוצים להאריך את חוזהו ולעלות את מחיר היציאה שלו לחול אך בן שושן מתלבט אם לחתום על חוזה חדש או ללכת לבלגיה עם שכר הרבה יותר גבוה ממה שמציאים לו.
 
עזוב אין עם מי לדבר

מאות אוהדי ביתר כבר קנו כרטיסים ל 11 12 זה הדרך היחידה.
 
אתמול דיברתי עם מוטי בוטרה (נציג האוהדים

הדתיים,למי שלא יודע) והוא אמר לי שהרבה מראשי האוהדים אמרו שאוהדי ביתר קונים בקצב... מעניין כמה אחוז שם יהיו ביתרים...
 
אם רוצים לחזק את הקישור בכזה שחקן

הדלתות פתוחות בפניו. חוץ מזה לפי הרזומה שלו נראה לי שהוא יכול לשחק מתחת חלוץ.
 
בואו נעשה סדר...

הזרים של ביתר כרגע הם קאלה אלברז בואטנג רומולו וויסה. קאלה אמור לקבל אזרחות וויסה לא אמור להמשיך או כנראה שיושאל. כך שנשארנו עם 3 זרים. עכשיו לדעתי או שישאלו שוב את רומולו או שיביאו חלוץ אחר במקומו כמובן שעדיף גם לשאול וגם להביא חלוץ נוסף ברמה גבוהה,כך שנשאר עוד מקום לזר ועדיף בלם מהיר ברמה גבוהה לצידו של בנאדו. עכשיו במקרה שבואטנג או רומולו אם אחד מהם לא ימשיך הקשר הגרמני מועמד טוב לדעתי. כמובן שצריך גם חיזוק של שחקנים ישראלים בכירים כמו שכטר ובן דיין או מגרלשוילי אם זיו יצא לאירופה ויש גם את קולאוטי שאולי יגיע.
 
טיפה יותר סדר...

גם אם קאלה יתאזרח זה כנראה לא יתחיל מהעונה הקרובה אלא מהעונה שאחריה. כשאמרתי 3 התכוונתי לקאלה בואטנג ואלבארז...
 
עם כל הכבוד

לעבר של השחקנים אנחנו צריכים שחקנים צערים עם רעב לאכול את הדשא לא זקנים שבאים בשביל כסף.
 
למעלה