מבחן אמדורסקי

U G I

New member
כן, אבל ...

מה הקשר בין השניים ?
השוואת את 69 לשאטגאנז ? בשביל מה ? לא הבנתי..

אמנם מסכים עם הדעות, אך קצה חורה לי ההשוואה.
 

JEREMIAH10

New member
שני אלבומים שמתיימרים להיות אלבומי היפ-הופ

(כשרק אחד מהם מצליח להיות כזה לדעתי), ושיצאו באותו זמן פחות או יותר. מכאן שההשוואה בהחלט במקום.
 

U G I

New member
כל כך רחב

כל כך מורכב.

זה כמו להשוות בין שתי קבוצות כדורגל שמשחקות באותה שעה בדיוק ומשודרות בטלוויזיה .
גם אם השתיים הן נס ציונה ( פול ריספקט) ובאיירן מינכן .

( ואנשים עושים את זה אגב, לא עם נס ציונה ספציפית, אבל מעבירים במחצית לראות משהו בספרד/אנגליה, חוזרים לביצתנו,
ומתלוננים על ההבדלים)

אגב, אור עמית לא בדיוק מתלונן על ההבדלים אלא יותר מציין אותם.
אבל שוב, נראה לי לא לעניין.
 

Or Amit

New member
גם מה שירמי אמר

מדובר על שני אלבומים תחת אותה מטריית ז'אנר - אולי לא בין המבחינים בדקויות והשוחים בז'אנר, אבל בהחלט בעיני המתבוננים מבחוץ וגם בעיני לא מעט מהקהל הפנימי.
דווקא בתוך הפרספקטיבה הזו הניגודיות בין האלבומים מאד בולטת לי, ולכן מאד התאימה לי לביקורת אחת.

מעבר לזה, וזה כבר ברזולוציה של מי שמחובר למה שקרה כאן בתקופה האחרונה, מבחינתי זה היה פרק נוסף ב'מלחמת המיינסטרים באנדרגראונד' - מלחמה שקיימת בעיקר בראש של כמה פרנואידים משני הצדדים.

אחרון ודי - זה חושף גם את הקהל של סיקסטי (70,000 צפיות ביו-טיוב על כלום זמן) לשאטגאנז וזה כבר מבורך בעיני
 

JEREMIAH10

New member


אין מה להוסיף. כמו שאמרתי, ובאמת שאין דרך אחרת לנסח את זה: שני אלבומים שמתיימרים להיות אלבומי היפ-הופ וששוחררו באותה תקופה בדיוק, ולכן כמובן שההשוואה מתבקשת. כתבה כזו תהיה מעניינת יותר, ד"א, מכתבה שמשווה בין שאטגאנז לפרודוקס. זה שמישהו חושב שאחד מהאלבומים האלו מעולה ואחד מהם מזעזע, זה רחוק מלהגיד שאין מקום לכתבה עיתונאית שעוסקת בביקורת מוזיקה, שמשווה ביניהם. למעשה ההיפך הוא הנכון (משמע שההשוואה מתבקשת מטבע הדברים ממש). בחייאת אוריאל.
 
למעלה