מבחן לאופני כביש: Massi

גיאחה

New member
מבחן לאופני כביש: Massi

מותג חדש שנכנס ומתבסס בארץ זה משהו שלא קורה כל יום.
הועברו למבחן אופני הכביש של Massu (ייבוא - סינגלמניה וbike&more): ה ProSL – הם צוידו בכל טוב: דורה אייס קומפלט וגלגלי פולקרום זירו. תענוג.
הנה המבחן בבייקפאנל - מה שמעניין על אופניים: [URL]http://bikepanel.com/p/18937[/URL]
 

yairza

New member
רק הערה קטנה... מותג לא חדש היה כאן בעבר ע"י

מצמן.
 

גיאחה

New member
אכן - Masi עם S אחת -

מותג מעפן מקבוצת Haro אם אני לא טועה, של מוצרים בינוניים ומטה ושעושה נזק למותג הספרדי עם Massi שיש לו מוצרים טובים...
 

צחי נ

New member
מעפן ? בינוני ומטה ?.....

זה שמצמן שמו ת'יד על קונטיינר עם כמה דגמי כניסה של masi
ושיווקו אותם תקופה מסויימת

עדין לא הופך את המותג למעפן

איך בדיוק קבעתה שהשם masi עושה נזק למותג הספרדי

עיתונאות חוקרת ?
חחחחחחחחחחחח
 

ariasdo

New member
בתחילת 2006 קנתי masi חדש במבצע רמת 105/אולטג

הם שקלו כ 9 ק"ג וזאת בגלל שלדת האלומיניום הכבדה והחזקה מה שבטוח לא הייתה מתפרקת ונקרעת מתאונה .
מצורף תמונה שצולמה בתחילת 2006 הקרנאק 53/39 וקסטה 11/23 שימנו , היום הם משמשים כאופנים על טריינר .

מה שאני רוצה להגיד שההבדלים בין כל החברות זה רק בדגם השלדה שזה מיצג את המותג .
השאר זה רמות שונות של גרופ לפי החברות : שימנו, סרם , וקומפניולו , וכמובן רמות שונות של גלגלים לפי חברות שונות , כך שזה מה שמשפיע על משקל האופנים .
.
בהנחה שמתייחסים לשלדות קרבון באותה רמה של החברות עם המותג הבדל במשקל בניהם בין 100-300 גרם .
אבל יש לציין שיש הבדל גדול מאוד במחיר בין שלדות המותג בהתאם לחברות לפי יוקרה .

יש אומנים דגמים ומותגים יחודים וגם שלדות בעבודת יד , אבל הרוב מיוצרים במזרח הרחוק מאוד .

אריה סדובניק
 
למעלה