מבחן מוצר מרידה ריאקטו 907

abeegilat

New member
מבחן מוצר מרידה ריאקטו 907

שלום לכל העמיתים
מרידה מה?
יבואו הציניקנים וישאלו.
לקחתי לידי את מטוס הקרב הזה לפני כחודש ימים.
כמו כל טייס ניסוי העברתי אותו סדרת בדיקות קפדנית שהעמידו את יכולותיה של השלדה עד לקצה.
מאות רבות של ק"מ עברנו יחד.
עליות, ירידות, מישורים סחופי רוחות.
סיבובים, שטחים קשים
בקיצור לא הקלתי למרידה ריאקטן את החיים.
על התוצאה שהתקבלה במבחן
אתם יכולים לקרוא בקישור המצ"ב למטה
רק לסבר את האוזן
תזכרו את השם
שיהפוך לעניות דעתי למותג.
בברכה
 

rvc

New member
הלוואי, עלון שיווקי עובר בד"כ הגהה

בטרם הוא משוחרר לאוויר העולם. בושה.
 

rubber duck

New member
שתי הערות

לא אכנס למסכנות עצמן
טובות יותר או פחות , לא רכבתי אז אני לא יכול להביע דעה

מועד פירסום הכתה
אי אפשר לחכות עוד 3 דקות ?
זה כל כך קריטי לפרסם בשעה 19:59 - ביום הזיכרון לשואה ולגבורה

הערה שניה
אין כאן ממש מבחן
אין כאן ירידה לעומקן של תכונות
יש מסכנות שמופיעות כבר בהתחלה
אין כאן מידע על כמה רכבת עימן
מסלולים , בעיות נקודתיות בהן נתקלת ופתרונות
הרי לא יכול להיות שלא שינית שום דבר בתנוחת הרכיבה במשך זמן המבחן ( אלא אם מדובר ברכיבה אחת של חצי שעה )
( מניסיון אישי , לוקח לי בין 2 ל 5 רכיבות לכוון הצורה מדויקת את תנוחה הרכיבה - כולל קצת ניסוי ותהיה - או ניוסי וטעיה )

שרון
 

YotamKa

New member
האם אתה מצנזר הודעות

בצום ט' באב שחל לרוב בזמן הטור-דה-פרנס? הרי הרומאים והבבלים גם הרגו יהודים, וגם הגלו אותנו מארצנו.

אם הפורום פתוח ביום השואה, אני לא רואה מניעה לכתוב בו פוסטים ענייניים באותו יום, ראה שרשורי הרכיבה ביום כיפור.
 
שרון מה יהיה?19.59 ביום השואה?בפורום אופניים?

דוגמא קלאסית לחילחול הכפייה של הממסד הדתי.
יום השואה וימי זכרון ואבל בפרט,מה מותר?מה לא ולמה?
עד כמה שידוע לי שילמנו מע"מ ביום השואה,תחבורה ציבורית עלתה כסף רובנו יצאנו לעבודה ביום זה וחלקנו סעדנו במסעדות ובתי קפה(לא בערב שסגור בכפייה כי לאכול בערב זה בילוי אלא בשעות היום כי זה סבל דיכאון וזכרון בשעות אלו.....).
לעניינו:זה פורום אופניים והפורום פתוח גם בימי זכרון ואבל,גם בשבת ובכלל.ההודעה של אייבי קשורה לאופניים מתעסקת באופניים ומועד עלייתה לא רלוונטי,זה כ"כ מחלחל שסדובניק המתין עם תגובה לפונדו.
גדי פירסם תמונה של מנהלי אוריקה צוהלים בזמן נצחונו של גאריינס ביום השואה,זה הפורום וכל עוד הוא פתוח עם זה מתעסקים.

ועוד משהו בקטנה,גם בגישתך הנוקשה והמאולפת ממסדית,19.59 זה מה שהפריע?קידוש הדקה? בשביל בחור שחותם עם
כל הודעה לרדת לקטנוניות כזו?.

חומר למחשבה:בבריטניה הפרימטיבית ימי זכרון מאופיינים בפרח על דש הבגד והליכה למקומות בילוי חברתיים,ככה הם זוכרים,בפולקלור ושתייה,והיו להם כמה חללים בהיסטוריה..... זוכרים וחיים.
נ.ב:אם כבר התחלנו,30 שניות הבדל בהקפה של ראש ציפור???בגלל צמיג אימונים?תבדוק שלא רכבת עם ברקס תפוס
 

rubber duck

New member
אהבתי את האלוגיות

ברקס תפוס - לא היה שם
אבל ביטחות בהטיה היה גם היה

ועכשיו לעיניין
אני מאד בעיד הגישה האנגלית
אבל וזה אבל גדול
אנחנו בישראל
וישראל היא מקום שונה
( בדיוק כמו שבאנגליה שותים את הבירה בפאב בדרך הבייתה כדי לסדר את הראש מיום העבודה ואילו בישראל שותים את הבירה בליילה כדי לדפוק ראש )

הצורם הוא דווקא 2 הדקות
והסיבה היא שבטוח שהיה פה ניסיון להתמתין לסוף יום היזכרון
אבל חוסר סבלנות או סתם חוסר מבט בשעון ........... וזה צורם מאד לעין

שרון
 

Dov_s

New member
לא צורם ולא בטיח

סתם קטנוניות ונסיון הקטנה של אייבי.
ברגע שכל הפורום יושתק ביום הזכרון/יום כיפור או מה שלא יהיה אז גם אייבי ישתוק אם כולם כותבים אז גם לא מותר.
למי שלא רוצה לראות כתבות על אופנים ביום הזכרון לשואה שיראה סרטים ולא יכנס לאינטרנט.

מספיק עם הצדקנות.
 

ItsikH

Member
גורם עיקרי לשינוי זמן בראשצי הוא בפניות החדות ושם בדיוק איכות הצמיג רלוונטית, גם לקחת את הפניה במהירות וגם להאיץ ביציאה ממנה בקלות דורש אחיזת כביש טובה. שם בדיוק בחנתי ונוכחתי בחסרון המובהק של הריפיוז.
 

rvc

New member
יש כאן הזדמנות מצויינת לפתוח דיון

בנושא "עיתונות בעידן החדש"
אבל זה לא הפורום המתאים.
לעומת זאת קשה לברוח מהשאלה "עיתונות האופניים לאן?" .
נתחיל בעובדה שמכל הכתבות פרי מקלדתו של אותו כתב (אותו איני מכיר מחוץ לעולם הוירטואלי) נודף ריח עז של חנפנות ולא משנה אם מדובר בראיון רציני, סיקור של תחרות או מבחן לציוד. הכל חיובי, הכל מצויין.
אולי זה האיש. לא יודע. לא בטוח שמשקפיים וורודים הינם פריט הדרוש לעיתונאי, מה שבטוח שכך קל יותר לקבל נושאים לסיקור, ואולי גם תמיכה. ובעולם בו העיתונות נלחמת על חייה אולי באמת אין מקום למשהו אחר.
הכתבה לא עברה הגהה, טעויות כתיב, דיקדוק ותחביר שהיו מביישות עלון של בית ספר יסודי.
צילומים שנראה שצולמו בטלפון סלולארי או במצלמת כיס לא איכותית, שמעבר להיותם משעממים, חסרה בהם הקפדה על חוקים בסיסיים של בחירת רקע, עומק שדה והתמקדות באובייקט.
כל הדבר הזה צועק במקרה הטוב חיסכון, ובמקרה הרע זילזול בקורא.
וכאן נשאלת השאלה למה בכלל אנחנו צריכים את זה?
ואם באמת כבר אין מקום למגזין מקצועי, מוקפד ונושך?
 

rubber duck

New member
האם יכול להיות משהו בסגנון consumer reports

בעולם אופני הכביש בארץ
או אפילו בעולם האופניים בכלל בארץ ?

כנראה שלא
אנחנו שוק קטן מידי
הבעיה היא במאמרים שמשבחים ומהללים מוצר בצורה שהיא על גבול הלא הגיונית ..........

שרון
 
rvc - דיונים על עיתונות בעידן החדש מתקיימים

יש דיונים כאלו בכל רגע נתון במקום כלשהו.

השאלה הזו מורכבת מכמה שאלות, בראשן:
מה הוא העידן החדש?
מה היא עיתונות?

הייתי יכול לפרוס את משנתי בכמה עשרות מילים, אך זה יהיה בניגוד לכמה עקרונות שאמצתי בדיוק במה שאתה מגדיר "עיתונות בעידן החדש".
הראשון שבהם הוא לא להתכתב בשום דרך עם אנונימיות ויש לכך כמה סיבות והבנות שהגעתי אליהן בשנים האחרונות ובזכות ניסיון 24 השנים בהן אני עיתונאי.

אשמח להתכתב איתך בפרטי ולאחר זיהוי.
 

rvc

New member
יותר רוכבים מכירים אותי בתור rvc

מאשר בשמי האמיתי. (ניק שמלווה אותי עוד מימי גרופי העליזים) אבל אם זה ממש יעזור לפורום לזכות בנתח מחוכמתך אז בתעודת הזהות, כמו גם בתעודת העיתונאי, השם הוא נאור רהב.
יאללה, עכשיו כשאנחנו ממש חברים אשמח לקרא את משנתך.
 
נעים להכיר - בכל הכנות...

זהו פורום אופני כביש, לא פורום עיתונאות.

אם מנהלי הפורום ויחשבו שזה נכון אני מבטיח לפרוס את משנתי קבל עם ופורום זה.
 

rubber duck

New member
פורום הוא סוג של עיתון

העיתונות הכתובה של פעם עוד לא מתה
אבל היא עוברת תהליך שינוי גדול מאד
קל מאד ליצור עיתונות אלקטרונית
קשה מאד ליצור עיתונות אלקטרונית טובה


קח חצי מהכותבים בפורום הזה
תן לכל אחד מהם תחום לכתוב עליו ויש לך עיתון ישראלי לרוכבי כביש
מבחינת מה שהוא מייצג , לא בטוח שזו כוונת המשורר

הפורום מאפשר הבעת דיעות
דיון שחלקו לא רלוונטי וחלקו מעמיק עד מאד
אם תיקח את הכותבים הטובים בפורום
ותמצא מה התחום הרלוונטי ביותר לכל אחד מהם
יכול מאד להיות שתקבל מזגין אופניים אלקטורני מעניין ומאד רלוונטי
הכל עיניין של התנהלות נכונה
( מספי שמי שיניע את התהליך יהיה בעל ראיה מתאימה גם אם אין לו כישרון כתיבה או ניתוח ברמה גבוהה )

שרון
 
ממש לא סוג של עיתון, אבל כן מרכז

פורום אופני כביש יכול לקבל השוואה למקום (בית הקפה של פעם כדוגמא) אליו מגיעים כותבים לדיונים, ויכוחים עם בעלי דעה וידע, כמו גם בעלי עניין ויוצרים (רוכב אופניים באשר הוא בתפקיד היוצר במקרה זה).

אפשר להשוות את הפורום גם לפינת הנאומים בפארק הייד.

עיתונות זה ממש לא, אין הקבלה לעיתונות, לא בבסיס, לא ברעיון, לא בישום ולא בהתנהלות.

מה שאני בהחלט יכול להסכים עימו זו עם הקביעה שלו היו הכותבים כאן מגויסים לכתיבה בכלי תקשורת באשר הם חלקם היו זוכים לרייטינג נאה - זו עובדה קיימת שאינה צריכה את אישורי.
 

rvc

New member
זה פחות או יותר הפורמט של בייקפאנל

וזה אחלה, וזה מגניב, וזה היום הדבר הכי מקצועי שיש לרוכב הישראלי (עם כל הכבוד לשוונג, ויש כבוד).
אבל זה לא מספיק. זה לא מספיק כי אני לא בטוח שמישהו יסכים לשלם על זה, ובלי לומר מילה אחת רעה על יושרו המקצועי של גיא חלמיש (ולדעתי הקצת משוחדת, הבנאדם עושה מלאכת קודש) עדיין יש לי בעיה עם עיתונות שמקור המימון הבלעדי שלה מגיע מספונסרים.
ושוב אני חוזר לשאלה אם באמת אין מקום למגזין אופניים אמיתי, מקצועי, ובעיקר לא תלוי? כזה עם כתבות, תחקירים, מבחנים, וצילומים מרהיבים. כזה שאפשר להגיש על כרומו. כמו שמגזין אופניים היה בתקופות הטובות שלו, כמו ש MBA היה עד לאיחוד.
 
רוצה להתווכח עם עובדות? בהצלחה

עובדתית לא הצליח אף אחד להחזיק לאורך זמן מגזין רווחי ומפרנס בנושאי אופניים.
גם לא אינטרנטי.

אם מישהו רוצה להתווכח עם העובדות אני אהיה ראשון לעזור לו בעצות.

מנוע מלהביע דעה על בייקפאנל משום ניגוד אינטרסים ברור.
 

rvc

New member
הלוואי והיה לי כיס עמוק מספיק

ע"מ לנסות ולהתווכח עם העובדות.
מאד מקווה בשביל כולנו שמישהו כן ינסה, ושתקופת המדבר בה אנו חיים תגרום לאנשים להכניס את היד לכיס, ולהפריח את השממה.
עד שזה יקרה אנחנו נמשיך להיות חשופים לשלל כתבות פרסום במסווה של עיתונות רצינית.
 
למעלה