מביך אבל..צריך

מביך אבל..צריך

היי, קודם כל אני נמשכת לבנות..אני יודעת את זה מ'ס שנים וגם לא מסיתרה את זה..אני גם נראית טוב (עם בגדים..ותכף נגיע לנקודה הבאה) והרבה מתחילים ומתחילות איתי..ולמרות זאת,עד היום (גיל 18 המופלג) נמנעתי מכל מגע מיני..ולמען האמת אפילו מקשרים שידעתי שבמוקדם או במאוחר יובילו למקום הזה ולא יהיה לי איך להתחמק.. הסיבה היא שאני קצת יותר מידיי שעירה (בטן,גב וכ'ו) ואני פוחדת שיגעלו ממני,שיתאכזבו וכ'ו.. אני יודעת שתשובתכן תהיה "יש שעווה,יש לייזר" וכ'ו.וכאן אני אומרת לא.אני לא מתכוונת לשקר ולהעמיד פנים שאני מה שאני לא.אם כבר הגעתי עם מישהי למצב כזה אז שתכיר אותי באמת (ואם לא טוב לה שתלך). אז אני שואלת אתכן..בנות יקרות..אם מישהי שהיתה מוצאת חן בעיינכן היתה מתפשטת ומתגלה כבעלת פגמים שכאלה..מה הייתן עושות?(באמת אל תפחדו לפגוע) מצטערת שאתן קוראות את התסביכים שלי ולא איזה סיפור סקס מסעיר
 
חיבת לצין שאני מרגישה בדיוק כמוך

אני לא עושה לייזר או שעווה כי זה כואבבבבב וכן לייזר סחטו אותי המשפחה אבל זה כאב לי ברמות שלא יכולתי לסבול. וכן תגידו לי כאן בנות בשביל להיות יפה צריך לסבול אז ממש לא נכוןץ ואני אומרת את זה בתור אחת שעברה כמה וכמה פרוצדורות רפואיות וממש לא מבחירה! אז בעיני סבלתי מספיק ולא שווה לי לכאוב עוד למען היופי כי כשזה לא מבחירה אז אין ברירה זה שאלה של בריאות. וכשזב סבסה"כ שיערות בגלל שגעון אסטטיקה ואידיאל היופי מבחינתי זה שטותי ושיתחי לגמריי ומי שלא יקבל אותי עם השיערות שלי וכל מה שיש לי אז לא באמת אוהב אותי. ומבחינתי גם האישה חופשיה לא להוריד או משהו כזה שתעשה מה שבא לה!
 

162

New member
אני חושבת שאת מגזימה

מה זאת אומרת "אני לא מתכוונת לשקר ולהעמיד פנים שאני מה שאני לא.אם כבר הגעתי עם מישהי למצב כזה אז שתכיר אותי באמת (ואם לא טוב לה שתלך)." אז זהו, שנראה לי שהיא באמת תלך. זה כולה שערות..את לא חושבת שאת מגזימה? מה הקשר להעמיד פנים שאת מה שאת לא? אני הייתי ממש נגעלת..ואני בכלל לא חושבת שזה שטחי, כי גם לאנשים שמראה חיצוני לא חשוב להם אסתטיקה זה דבר בסיסי שחשוב לכל אחד, ואפילו הייתי נסחפת ואומרת שזה קצת חוסר כבוד כלפי הבחורה שאיתך
 

l o k i t a 1 1

New member
אני דיי מסכימה עם 162

נניח שאני עם בחורה שמוצאת חן בעיניי ויש משיכה והיא מתפשטת ואני אראה שהיא שעירה מידיי, תשובה כנה - ללכת הביתה אני לא אלך אבל אני אגעל עד עמקי נשמתי. וכל המשיכה שהיתה לי תרדם. אסטטיקה זה חשוב מאוד וגורם דיי מכריע במשיכה. זה כולה שערות אז מה הבעיה. תעשי שעווה ושעווה מדללת את השיער זה פתרון מושלם לטווח הארוך. אני למשל עושה שעווה כל שלושה שבועות גג חודש, זה לא שאני שעירה, אני בכלל לא , כשאת נקייה משערות ודואגת לאסטטיקה שלך את מרגישה נקיה וסקסית - ועל ההרגשה הפנימית הזאת קשה לי לוותר. אם העלת את הבעיה אז זה כנראה מפריע גם לך, לא? נניח שאת הכרת מישהיא שמשכה אותך ואז מתגלה שהיא שעירה כמו דוב - לא תגעלי? המשיכה שהיתה לך תישאר? אני לא חושבת. בקיצ', משעווה חמה עוד אף אחד לא מת..בהצלחה.
 

im a bunny

New member
רק שתדעי..

שיש גם בנות שזה ממש לא יפריע להן בשום אופן. אין דעה אחת לגבי הדברים האלה,אבל אני יכולה להגיד לך מנסיון שהייתי עם אדם שחשש ממני בגלל אותה הבעיה ולי זה לא הפריע,ולא מפריע עד היום. וגם הייתי עם אדם שאני התביישתי ממנו בגלל בעיה שלי ובסוף לו זה לא הפריע בכלל אז זה ממש תלוי.
 
למעלה