מבצע פוליגג בהום סנטר

  • פותח הנושא wot
  • פורסם בתאריך

wot

New member
רציתי לקנות שני מיכלים של 20 ק"ג כפי שכתוב באתר במחיר של 320 ש"ח.
זה לא מתאפשר באתר והחיוב של שני מיכלים הוא 490 ש"ח.ניסיתי למצוא טלפון של הום סנטר וזאת משימה בלתי אפשרית.
כתבתי להם מייל דרך האתר ואכן קיבלתי אישור לכך . עברו שבועיים ואין קול ואין עונה.
לא ניתן להשיג את הום סנטר או לקבל התייחסות בשום דרך.
האם יש למישהו רעיון מלבד לבזבז שעה בהלוך וחזור בשביל להגיע פיזית לחנות
וגם שם לא לקבל תשובה מאחר והמבצע רק באינטרנט.
האם הום סנטר עובדים עלינו והם לא מעוניינים למכור פוליגג במחיר המבצע?.
תודה למשיבים
 

קבצים מצורפים

  • פוליגג.png
    פוליגג.png
    KB 306 · צפיות: 10

ב ר ז י ל י

Active member
מנהל
רציתי לקנות שני מיכלים של 20 ק"ג כפי שכתוב באתר במחיר של 320 ש"ח.
זה לא מתאפשר באתר והחיוב של שני מיכלים הוא 490 ש"ח.ניסיתי למצוא טלפון של הום סנטר וזאת משימה בלתי אפשרית.
כתבתי להם מייל דרך האתר ואכן קיבלתי אישור לכך . עברו שבועיים ואין קול ואין עונה.
לא ניתן להשיג את הום סנטר או לקבל התייחסות בשום דרך.
האם יש למישהו רעיון מלבד לבזבז שעה בהלוך וחזור בשביל להגיע פיזית לחנות
וגם שם לא לקבל תשובה מאחר והמבצע רק באינטרנט.
האם הום סנטר עובדים עלינו והם לא מעוניינים למכור פוליגג במחיר המבצע?.
תודה למשיבים
נסה

הום סנטר – טלפון​

מספר הטלפון של מוקד שירות טלפוני הום סנטר לשאלות לגבי רכישה בסניפי הרשת – 03-9687800.

שעות פעילות המוקד הטלפוני של סניפי הרשת: בימים א'-ה' – שעות 8:30-16:30.

מספר פקס ליצירת קשר עם סניפי הרשת: 03-9692776.

לרוכשים באתר האינטרנט של הום סנטר – מספר הטלפון של מוקד שירות טלפוני הום סנטר לשאלות אודות רכישה באתר – 073-2746295.

שעות פעילות המוקד הטלפוני של האתר: ימים א'-ה' – שעות 9:00-14:00.

מספר הפקס לפניות לגבי רכישות באינטרנט: 09-9573294.


ומעבר לכך - במחיר הזה מדובר על איסוף עצמי - אולי תוכל לבוא ולבקש סיוע בהזמנה האינטרנטית ולאסוף במקום
 

SicTransit

Active member
שעות פעילות המוקד הטלפוני של סניפי הרשת: בימים א'-ה' – שעות 8:30-16:30

שעות פעילות המוקד הטלפוני של האתר: ימים א'-ה' – שעות 9:00-14:00
אפילו אם הם היו עונים במהירות וביעילות, איך אפשר להצדיק את זה שהרבה מאד חברות גדולות במשק (כולל בנקים עם רווחי העתק שלהם) מספקים מוקד שרות לקוחות שפועל רק בחלק קטן משעות היממה?

ובעניין משיק: ההודעה הכמעט אוטומטית "זמן ההמתנה הוא מעבר לרגיל" היא כבר בחזקת שקר ממש. חבל שרשות הצרכנות לא ממש מתעניינת בעניינים זוטרים כאלה, ולא מחייבת להודיע באותה הודעה מה הוא הזמן ה"רגיל".
 
למעלה