מבקשת את עזרתך:

אם83

New member
מבקשת את עזרתך:

פעמיים נפגעתי במהלך העבודה: אני מורה פעם 1 בבית הספר - פינו אותי לבית החולים לבדיקות והשתחררתי ופעם נוספת בדרך מהעבודה הביתה הייתה לי תאונת דרכים ושוב הגעתי לבדיקות ושוחררתי (היה זה לפני כ-2-3 שניםן) לאחרונה קיבלתי מכתב מבית החולים שעלי להסדיר את התשלומים . הסתבר שהייתי צריכה למלא אחר טופס ב.ל. 250. למזכירת בית הספר אין מושג על מה מדובר, ניסיתי לפנות לכוח אדם , השארתי מס בקשות שיחזרו אך הם לא חזרו . מה עושים???.
 
ב.ל. 250

הטופס הוא למעשה הודעה של המעביד כי אכן, לכאורה, התאונה שאירעה היא בגדר "פגיעה בעבודה" כהגדרתה בחוק הביטוח הלאומי. חבל מאד שמזכירת בית הספר אינה מכירה את הטופס, מן הראוי שכל מעביד יחזיק טפסים כאלה, למקרה וחו"ח עובד נפגע בתאונה הקשורה לעבודתו. את הטופס את יכולה למצוא באתר הביטוח הלאומי, יש הפניה מהטאגליינס ל"טפסים ביטוח לאומי".
 
למעלה