השאלה לא הוגנת
השאלה הנכונה שצריכה להישאל היא מה החיוב והשלילה בטיול מאורגן!!!
ואח"כ שכל אחד יחליט לעצמו.
למה? כי כל חברה מפרסמת מה היא מציעה ללקוח ומסמך זה מחייב אותה וכל עוד היא עמדה בהתחייבות, הרי שאין על מה להתלונן. אבל, לאנשים שונים ציפיות שונות וקשה לכוון לכל הטעמים והציפיות שהלקוחות מביאים לטיול ולכן יש לקוחות לא מרוצים.
לקוח אחראי מברר קודם את תוכנית הטיול ורואה אם היא לטעמו, אם משהו לא ברור הוא שואל שאלות ומקבל תשובות. ורק אחרי כל זה הוא מחליט אם להצטרף או לא. ותמיד כדאי גם להשוות בין החברות וההצעות. לא רק מבחינת המחיר אלא גם מבחינת המסלול ומספר הימים וגם סוג המלון ומספר הארוחות וסוג התחבורה.
גם טיול מאורגן דורש שיעורי בית ומי שלא עושה אותם שלא יבוא בטענות אלא לעצמו.
ובקשר לגיל, זו אחת השאלות שצריכות להישאל לפני הרישום, והשאלה נכונה בכל גיל ולא רק לגיל השלישי. צעירים יעדיפו חברה צעירה ומבוגרים חברה הקרובה להם בגיל. ודרך אגב יש חברה שמתמחה בטיולים לגיל השלישי.
ודרך אגב אני לא שייכת לאף חברה אלא טיילת עצמאית.