מבקשת ייעוץ
שלום אני חדשה בפורום , אמא לילד PDD בתפקוד בינוני , משולב בגן רגיל עם סייעת צמודה ומטופל ABA. ילד יפה חייכן ומתקשר , לא תמיד באופן מילולי . מסוגל לדבר מילים ומשפטים במיוחד כשהוא רוצה . סובל גם המפרעות קשב ויכולת גרפומוטורית נמוכה . מסוגל להרכיב פאזלים ברמה גבוהה, לשיים , לתאר תמונה במשפט קצר, לבנות מודלים מקוביות לפי דוגמה. מבחינה שפתיתי עוד רחוק מהבנת תכנים לבני גילו, קיים עוד פער גדול . השילוב הצליח , הוא יושב במפגש , משתתף עם הילדים במשחקים שונים , למרות הפער אהוד ומקובל מאוד בגן עד שהילדים נלחמים מי ישב לידו בריכוז יש קבוצה של ילדים שמעוניינת לבוא אלינו הבייתה ולשחק איתו . אבל מבחינה לימודית הפער גדול . אנחנו מתלבטים אם להשאיר אותו עוד שנה בגן עם סייעת צמודה או לחפש בית ספר לאוטיסטים שילמד בו עד גיל 21 . מה כדאי ?
שלום אני חדשה בפורום , אמא לילד PDD בתפקוד בינוני , משולב בגן רגיל עם סייעת צמודה ומטופל ABA. ילד יפה חייכן ומתקשר , לא תמיד באופן מילולי . מסוגל לדבר מילים ומשפטים במיוחד כשהוא רוצה . סובל גם המפרעות קשב ויכולת גרפומוטורית נמוכה . מסוגל להרכיב פאזלים ברמה גבוהה, לשיים , לתאר תמונה במשפט קצר, לבנות מודלים מקוביות לפי דוגמה. מבחינה שפתיתי עוד רחוק מהבנת תכנים לבני גילו, קיים עוד פער גדול . השילוב הצליח , הוא יושב במפגש , משתתף עם הילדים במשחקים שונים , למרות הפער אהוד ומקובל מאוד בגן עד שהילדים נלחמים מי ישב לידו בריכוז יש קבוצה של ילדים שמעוניינת לבוא אלינו הבייתה ולשחק איתו . אבל מבחינה לימודית הפער גדול . אנחנו מתלבטים אם להשאיר אותו עוד שנה בגן עם סייעת צמודה או לחפש בית ספר לאוטיסטים שילמד בו עד גיל 21 . מה כדאי ?