מבקשת למחות על התנהגותם של דואר ישר
היחס והשירות בדואר בתחנה מרכזית החדשה של ת"א בקומה הרביעית הוא פשוט מזעזע... אנשים עומדים ומחכים בתור והתור הולך ומשתרך ולפקידות השירות פשוט לא אכפת להן. יש שם מקום לארבע פקידות ובפועל מתפקדות רק שניים וגם זה כשאחת מהם לאחר שמקבלת לקוח פתאום קמה וסוגרת את עמדתה וחוזרת רק אחרי חצי שעה !!! ובפנייתי למנהל סניף זה הוא אומר: "מה אסור לה ללכת לשירותים"? ללכת לשירותים כל 20 דקות לזמן של חצי שעה? זה בהחלט התעלמות מהלקוח והתעלמות מהעבודה.! המנהל אומר :"הנה יש לנו 4 פקידות זה לא מספיק"? הסתכלתי סביבי ואמרתי איפה אתה רואה 4? 4 עמדות יש, אך בפועל יש רק פקידה אחת! אני מבקשת בשם כל הלקוחות לשפר את השירות ולטפל בעניין זה כיאות! אם יש חוסר בכוח אדם אז להכניס כוח אדם! ולא לתת לאזרחים לסבול ולנצל את שתיקתם.
היחס והשירות בדואר בתחנה מרכזית החדשה של ת"א בקומה הרביעית הוא פשוט מזעזע... אנשים עומדים ומחכים בתור והתור הולך ומשתרך ולפקידות השירות פשוט לא אכפת להן. יש שם מקום לארבע פקידות ובפועל מתפקדות רק שניים וגם זה כשאחת מהם לאחר שמקבלת לקוח פתאום קמה וסוגרת את עמדתה וחוזרת רק אחרי חצי שעה !!! ובפנייתי למנהל סניף זה הוא אומר: "מה אסור לה ללכת לשירותים"? ללכת לשירותים כל 20 דקות לזמן של חצי שעה? זה בהחלט התעלמות מהלקוח והתעלמות מהעבודה.! המנהל אומר :"הנה יש לנו 4 פקידות זה לא מספיק"? הסתכלתי סביבי ואמרתי איפה אתה רואה 4? 4 עמדות יש, אך בפועל יש רק פקידה אחת! אני מבקשת בשם כל הלקוחות לשפר את השירות ולטפל בעניין זה כיאות! אם יש חוסר בכוח אדם אז להכניס כוח אדם! ולא לתת לאזרחים לסבול ולנצל את שתיקתם.