לא לגמרי הבנתי את הקונפיגורציה
אם כי הצילום שרשף צרף עזר לי להבין את הקטע של החלק התחתון שנפתח הצידה. נסי להסביר יותר טוב לגבי החלון שנפתח כלפי מעלה. האם יש אפשרות לתפוש שם את הווים של המותחנים? למשל בשני הרכבים שיש לי הדלת האחורית נפתחת כלפי מעלה כך שיש רווח בין הגג לדלת האחורית בגלל הצירים ושם תופשים את הרצועות העלויות. ובאופן כללי: אם את לא 100% בטוחה שזה מותקן בצורה בטוחה קחי בחשבון שהאופניים עלולות ליפול (קרה כבר לרבים וטובים...). הרעיון הוא למתוח את המותחנים על הדלת מכל צדיה, ולא למשל חלק על הדלת וחלק על הפגוש, משום שהתנודות ומשקל האופניים עלולות לגרום לשחרור המותחנים התחתונים (כי הדלת זזה יחסית לפגוש כי יש את אטם הגומי הגמיש של הדלת) ומשם עד לנפילת האופניים הדרך קצרה... עוד דבר חשוב: לעולם אל תסמכי רק על הגומיות הפשוטות לקשירת האופניים שמגיעות עם המתקן: הן משתחררות! (חפשי בצידי כבישים ותראי כמה גומיות זרוקות שם...). תמיד תקשרי גם עם רצועות קשירה או חבל טוב. אז בהצלחה ואם תוסיפי מידע אולי אוכל לעזור יותר.