מבקשת עצה

gokeren

New member
מבקשת עצה

אני ובעלי פתחנו עסק קטן בתחום הצילום ומוצרים נלווים כגון: הדפסה על קנבס, רול אפים, קאפות, הדפסות על מוצרים שונים וכד'
כיום אנו פונים יותר לנותני שירות ( חברות צילום אחרות, ועסקים שפונים ללקוח הסופי) אנחנו רוצים להגיע לכמה שיותר לקוחות.
מה הייתם ממליצים לי לעשות? איך להגביר מכירות?
יש לציין שאתר שלנו יעלה בקרוב לאוויר
תודה
 
ראשית שיהיה בהצלחה,אתם צריכים להיות מוכנים...

לכך שהשנה הראשונה היא שנת מבחן לא פשוטה לעסקים קטנים קבים בהקמה.
זה דורש סבלנות והיערכות כמובן גם פיננסית ומנטלית, אבל בסופו של דבר, וזה החשוב לדעתי, מגיע הסיפוק מההצלחה וצמיחת העסק.
מה עושים? ראשית מציע לך להכניס "חתימה" לכל הודעה שלך בפורום ובפורומים בכלל בתפוז,(יש דוגמאות רבות בפורום), בחתימה צייני את שם העסק, מה העיסוק, טלפון, לינק לאתר וכדומה, כמובן בקצרה .
שיווק מילת המפתח. ממליץ מאוד לא להסתפק בקהל יעד אחד, במיוחד כשאתם בתחילת דרככם, אבל גם בהמשך. נסי למפות את קהלי היעד שלכם, מאפיינים, אמצעי המדיה ו/או הפנייה האפקטיבי. מומלץ להכין דף עיסקי גם לחלוקה, בגודל פלייאר, להשקיע בתוכן, במסר המכירתי, ובעיצוב כמובן עם כל הפרטים העיקריים, אבל לא עמוס מדי.
נסו ליצור שיתופי פעולה אסטרטגים, עם עסקים בנישה שלכם, מקומות לאירועים, צלמי אירועים, צלמים בכלל, פורומים לצילום, אמנות שימושית, וכדומה, כמובן בנוסף לפנייתכם לנותני השירותים. ממליץ לא להסתפק רק בנותני השירותים "המתווכים", אלא לפנות ישירות גם לקהל היעד הסופי.
פרסמו עבודות שלכם במקומות אפשריים, ברחבי האינטרנט, בפייסבוק, פיתחו בלוג, עדכנו הבטיפים ודוגמאות עבודות.
אם יש לכם תקציב לתקשורת שיווקית, פרסום ויחסי ציבור, הכינו תוכנית היכן לפרסם, עלויות,אפקטיביות, ועיקבו אחר התוצאות כדי להתמקד במדיה האפקטיבית והחסכונית ביותר עבורכם. השתמשו ביחסי ציבור, או בעצמכם, או באמצעות איש/ת יח"צ חיצוני, שוב אם זה בתקציב שלכם. בד"כ עלות יח"צ פחותה מעלויות הפרסום.
השתדלו להפוך למומחים בתחומכם.
להשתתף בדיונים בתחום בפורומים השונים, לייעץ, לתת טיפים, בלי לחפש את "המכירה המיידית", אלא בכנות ובפתיחות, זה מאוד מסייע.
המון בהצלחה, ותני לנו "טעימות" מהעבודות שלכם מידי פעם..
 

רוני דק

New member
מזל טוב ובהצלחה. כמה עצות לשיווק:

הי :)
כפי שהמלצתי ל- KOKO כאן למטה.
ניתן לשווק בדרכים שונות וזולות:
1. מפה לאוזן
2. מערכת דיוור אלקטרוני - כוללת ישומים שניתנים חינם כמו יצירת QR, דפי נחיתה, לשונית הצטרפות לדיוור מהפייסבוק
3. עם מערכת דיוור תוכלו גם לשלוח דיוורים ללקוחות ולפרסם מבצעים ועדכונים
4. פרסום ממומן בגוגל (יחסית משתלם)
4. פליירים וכרטיסי ביקור (עם ברקוד שמוביל לאתר לסריקה עם הסמרטפון)
5. קידום אתר - ע"י כתבות שיווקיות שניתן לפרסם באתרי מאמרים (שבהם מוטמעים ביטוי מפתח הרלוונטים לתחום העיסוק)
6. שת"פ עם עסקים רלוונטיים
 
למעלה