מבקשת עצות ממורים ביסודי

  • פותח הנושא 2006
  • פורסם בתאריך

2006

New member
מבקשת עצות ממורים ביסודי

אנסה לתמצת. ביתי היום בכיתה ג', שעברה את כל האבחונים הנכונים (ניצ"ן) וכו'. עליי לציין כי היא אפילפטית ומקבלת טיפול תרופתי שכנראה משפיע על בעיות של ליקויי למידה. דרך אגב גם הניונולוג ציין שלפי הEEG יש הסבר לליקויי הלמידה שלה. אנו התחלנו לטפל בה עוד בגן חובה עם ריפוי בעיסוק וכו', ומכיתה א' היא נמצאת במסגרות שונות, כמו במכון שעזר לה לרכוש את הקריאה והכתיבה, והמשך בשנה שעברה (כיתה ב') עם מורה להוראה מתקנת ש"הקפיצה" את הילדה בצורה מדהימה. אנו כמובן בקשר רצוף עם המחנכות והמורים המקצועיים. דרך אגב, גם השנה היא במסגרת של מורה פרטית שמתמחה בחינוך מיוחד ותיצור גם היא קשר עם המחנכת. הקושי העיקרי שלה הוא בקשב וריכוז (לא היפר'),קשה לה להעתיק מהלוח, ולקרוא ברצף, ולכן המחנכת הצמידה אותה לילדה שעוזרת לה. שאלתי היא: השנה ביתי מתחילה שעתיים בשבוע שיעורי מחשב, שזה כולל את יסודות הWORD. ביקשתי פגישה משותפת עם המורה למחשב ועם המחנכת כדי לנסות ולראות האם המחשב יוכל לעזור לילדה בהמשך. אשמח לקבל תגובות בעניין, מה ואיך כדאי לי לפנות ולבקש מהמורות (שנחשבות למקצועיות וותיקות)? תודה מראש וסליחה על אורך ההודעה 2006
 
מחשב יעשה פלאים !

אני מקווה.. בדרך כלל תלמידים שיש להם בעיות ריכוז בשיעורים רגילים, בהעתקה מהלוח ומהמחברת, בהקשבה וכו' - - כשמתחילים לעבוד עם מחשב, העולם משתנה. גם התגובות של המחשב מהירות (אצל מי שהמחשב עובד כמו שצריך...). ד.א. השילוב של אפילפסיה וליקויי למידה - שילוב מוכר. יש גם פורום של אפילפסיה-תמיכה, אולי את מכירה... בקשר למורות - נראה לי שיש לפנות אליהן וליידע אותן, לבקש דיווח שוטף פעם ב.... כמה שתחליטי שנכון לך. לפתוח קשר רציף וישיר עם המערכת.
 
למעלה