מבקש את עזרתכם - איך לשווק סדנה?

מבקש את עזרתכם - איך לשווק סדנה?

שלום לכולם,

פתחתי סדנה להתנהלות פיננסית נכונה לעסקים, המועברת ליזמים, לבעלי עסקים חדשים ולבעלי עסקים וותיקים בקשיים או הרוצים לשפר את התנהלותם הפיננסית. העברתי כבר סדנה אחת, והתגובות של המשתתפים היו נלהבות הן מהתוכן והן מהכלים שקיבלו בסדנה, כך שנראה לי שאני בדרך הנכונה.

אני משווק את הסדנה דרך דף הפייסבוק שלי, דרך אתר האינטרנט ודרך פוסטים שהעליתי, אבל לא הייתה התעניינות רבה. האם יש לכם רעיונות איך לשווק סדנה כזו?

אודה לעזרתכם!

אוריאל
 

AlexCoaching

New member
בשביל לתת עצה רלוונטית

צריך קודם כל לדעת איך אתה בדיוק משווק את הסדנה בפייסבוק, אינטרנט ופוסטים.
כי יש דברים שעובדים ויש דברים שלא עובדים.
למשל אם אתה ישר מנסה למכור בפייסבוק, בלי לעשות תהליך שיווקי זה לרוב לא עובד.
האם יש לך את העדויות של משתתפי הסדנה בדף הפייסבוק ?
האם אתה עובד עם רשימות תפוצה ?
אופציה נוספת לשווק סדנה היא דרך קבוצות נטוורקינג.
 
שיווק סדנה

היי אלכס,

תודה על תשובתך. לשאלותיך:
פייסבוק: יש לי דף עסקי בו העליתי פרטים על הסדנה, תמונות וחוות דעת של משתתפים.
קבוצות נטוורקינג: אני חבר ב-BNI, כך שאני מבקר בקבוצות ומפיץ שם.
אתר שלי: כמובן שפרסמתי את הסדנה באתר שלי.
לינקדאין: העליתי פוסטים בעניין בלינקדאין וגם שלחתי הודעות לאנשים שעשויים להתעניין.

אם יש לך הערות/המלצות/הערות, אשמח לשמוע!

בברכה,
אוריאל
 

AlexCoaching

New member
כמה טיפים מהירים

היי אוריאל,

- נראה שיש לך 53 לייקים בפייסבוק. זאת כמות מאוד קטנה שצריך להגדיל.
מה גם שרק בין 10 ל 20 אחוז מהאנשים שעשו לייק רואים את הסטאטוסים של הדף בפייסבוק.
תעשה את החישוב כמה זה אצלך.

- ראיתי שהעלות של הסדנה היא קרוב ל 1000 ש"ח נכון ?
אנשים שעדיין אף פעם לא רכשו אצלך. צריכים קודם כל לחוות מוצר יותר זול.
אפשר לעשות מעין הרצאה של שעתיים, שלוש שגם תתן ערך כלשהו.
אפשר לתמחר אותה בעלות נמוכה של כ 100 ש"ח.
ובסיום ההרצאה להקדיש זמן למכור את המוצר היותר יקר שהוא סדנה יותר מתקדמת.

- לגבי האתר, האם אתה עובד עם רשימות תפוצה ?
אם לא אז מאוד מומלץ להתחיל.
מומלץ לשים את אפשרות ההרשמה לרשימת התפוצה ישר איך שהגולש מגיע לאתר.
זה צריך לקפוץ לעין ישר כשהגולש מגיע. אחרת הוא מתחיל לשוטט באתר ללא מטרה.

- אתה לא מניע לפעולה בפייסבוק ולא בפרטי הסדנה באתר.
חובה להניע לפעולה ולהגיד לגולש מה לעשות עכשיו.
למשל "לחצו על הקישור ותעברו לפרטים המלאים של הסדנה"
"השאירו שם ומספר טלפון ונציג שלנו יחזור להשלמת ההרשמה לסדנה"

- אתה מציג את המאפיינים של הסדנה גם בפייסבוק וגם באתר.
את הלקוחות מעניין לדעת מה התועלות שהם מקבלים. אולי לך זה ברור אבל ללקוח זה לא ברור.
חובה שיהיה ברור לגבי כל נושא שאתה מלמד בסדנה מה התועלות שהלקוח מקבל ?



ובכלל אם אתה רואה שהדברים עדיין לא עובדים.
אני ממליץ בחום לקחת עזרה של יועץ או מנטור עסקי/שיווק
 
שיווק סדנה

היי אלכס,

תודה על הטיפים המצוינים. בהחלט נתת לי כיווני עבודה רבים וטובים.

אתחיל בצעדים אלה!

אוריאל
 

paretomc

New member
מה עם שיתוף פעולה - תזרים מזומנים

אני מזמין אותך לבחון שיתוף פעולה עם תוכנת תזרים מזומנים -cashcontrol .
במסגרת התוכנה אנחנו משתפים יועצים שמבינים דבר או שניים בנושא ניהול תזרים מזומנים, וממליצים עלינו ללקוחותיהם.
אם מעניין אותך אתה מוזמן להכנס להוריד את התוכנה להתנסות חינם ונראה איך נתקדם.

באותו הקשר ממליץ לך לפנות גם לcaspit.biz שמאוד אוהבים שיתופי פעולה כאלה.

בהצלחה
 

shargil

New member
אוריאל, אלכס נתן לך תשובה נהדרת

באמת שאני חייבת לומר שאין מה להוסיף
הוא היה מאד מדוייק.

כמה אנשים אמורים להיות בסדנה?
כמה אנשים מתוכם עשויים/עתידים להגיע מהפעילות ב-BNI?
(כמה זמן אתה פעיל בנטוורקינג?)

האם יש וובינר מקדים?
האם יש הרצאה קצרה לטעימה והתנסות בך ובדרך שלך להעביר מסרים
כזו שמייצרת דרייב להעמיק עוד? ושעולה 50 ש"ח נניח?

העיסקה הראשונה של אדם זר המגיע אליך מהרשתות החברתיות/מהאינטרנט
צריכה להיות כזו שאין בה סיכון. ויש בה ערך.
את הטיפים הטובים ביותר תן חינם!!
זה יביא אליך לקוחות משלמים.

מכיר את תפיסת משפך השיווק?
האם אתה בונה תשתית כזו?

מיכל
 
שיווק סדנה

היי מיכל,

תודה על הערותייך. אני רואה שההצעה להרצאה מקדימה בעלות נמוכה חוזרת על עצמה, ונראה לי שאלך בכיוון.

לדעתי, וגם בעקבות שיחות עם משתתפי הסדנה, היא נותנת ערך רב, שכן היא נותנת כלים לבעלי עסקים איך להתנהל באופן יומיומי בעסק מבחינה פיננסית ואיך בעצם לנהל את הכסף. הסדנה לא רק מעבירה תוכן, אלא גם נותנת כלים מעשיים שמעניקים לבעל העסק שליטה טובה יותר על כספו, ואפשרות להיערכות מבעוד מועד.

דרך אגב, מהי תפיסת משפך השיווק? אני לא מכיר אותה.

בברכה,
אוריאל
 

AlexCoaching

New member
מסננת שיווקית

ההמלצה ליצור הרצאה מקדימה מגיעה מתפיסת המשפך השיווקי (או מסננת שיווקית).
הרעיון שבמשפך שיווקי הוא ליצור סדרה של מוצרים/שירותים המסודרים מהחינמי ועד המוצר הכי יקר שלך.
למשל: חומר חינמי ואיכותי --> מוצר בסיס זול --> מוצר בעלות בינונית --> מוצר יותר יקר --> המוצר הכי יקר.

- זה הרבה יותר קל למכור למישהו שכבר רכש אצלך בעבר. גם אם זה היה משהו בעלות נמוכה.
ברמה הפסיכולוגית הוא מרגיש שכבר השקיע אצלך כסף.
כמובן שחובה שתהיה לו חוויה טובה גם מהשירותים היותר זולים.

- זה בונה את מערכת היחסים שלך עם הלקוח, בונה אמון.
זה נותן ללקוח להתחיל ממוצרים זולים לפני שהוא משקיע סכומי כסף גבוהים.
הלקוחות לרוב לא מספיק בשלים בשביל ישר להשקיע סכומי כסף גבוהים.

- ככל שהלקוח "מעמיק" במסננת השיווקית שלך התחרות שלך מול אחרים קטנה.
זאת מכיוון שהבחירה שלו האם לקנות דווקא אצלך, כבר יותר מושפעת מרמת האמון שבנית מול הלקוח.
 
מסננת שיווקית

היי אלכס,

תודה על ההסבר. הוא בהחלט שינה לי את צורת החשיבה, ואני אפעל בהתאם לכך, לבנות מערכת יחסים עם לקוחות. צריך רק סבלנות...

שבוע טוב,
אוריאל
 

shargil

New member
משפך השיווק

היי אוריאל, שוב

אני קצת עייפה, אבל נראה מה יצא בתשובה לשאלתך...

משפך שיווק בתמצית
זה הדרך שעוברים הלקוחות הפוטנציאליים מהמקום בו הם נמצאים
ועד שהם הופכים ללקוח נאמן שמשלם הרבה כסף בעסק.
יש איזושהי מסננת ראשונה שמכניסה חלק מהלקוחות הפוטנציאליים לתוך המשפך (מודעה, למשל..)
ואז מתחיל קשר בין העסק ובין הלקוח
בהתחלה הלקוח מעורב בפעולות קלילות בעסק. כמו - עושה לייק בדף, מגיב פה או שם
נרשם לרשימת תפוצה, מוריד למחשב את המדריך, משתתף בוובינר וכאלה.

בשלב הבא הוא כבר רוכש משהו, לא יקר.
נניח, משתתף בהרצאה שמחירה 50 ש"ח.
מזמין דיסק ב-10 ש"ח. משהו כזה

אח"כ הוא בשל לרכוש משהו יותר יקר, שיש בו יותר 'סיכון' מצידו
...


יש כאן סרטון שמדמה את התהליך של הפיכת לקוחות פוטנציאליים בפייסבוק ללקוחות ממשיים ומשלמים בעסק
לתחום הדייטינג
http://www.youtube.com/watch?v=DTmexqASPA4
מקווה שתאהב את הדימוי, ואת ההסבר

אם לא, אז מחר...
לילה טוב
מיכל
 
משפך שיווק

היי מיכל,

תודה על התשובה. גם ראיתי את הסרטון ונתן לי דברים לחשוב עליהם, ולגם לבצע.

תודה,
אוריאל
 
למעלה